Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автомобил на водород на конвейера

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Автомобил на водород на конвейера

    Тя пък Германия една планинска страна, та строи язовири, мамата си джаса.

    Германия добива основната си част от електроенергията от централи на въглища. А Франция от ядрени реактори.
    Щото нали там-Елзас и Лотарингия...
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #77
      От: Автомобил на водород на конвейера

      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      Че и разните ТЕЦ-ове на биомаса, отпадъци, компост и т.н.
      Да, но ВЕЦ е основния процент.

      Коментар


      • #78
        От: Автомобил на водород на конвейера

        Цъ, не е. Основният процент е вятър работа

        Според видовете енергия от ВЕИ 8.6% е произведена от вятърни централи, 8% от биомаса, 5.8% от соларни панели, а хидроенергийните централи са допринесли с 3.4%.
        And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.

        Коментар


        • #79
          От: Автомобил на водород на конвейера

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Германия добива основната си част от електроенергията от централи на въглища. А Франция от ядрени реактори.
          Щото нали там-Елзас и Лотарингия...
          Беше то.

          Преди 15г германските въглищари стачкуваха щото държавната политика им "затривала" отрасъла. Държавата им каза че ще им помогне да се преквалифицират и да се консервират мините.

          Франция не е пускала в експлоатация нов реактор... сам си провери откога. Потреблението не им е намаляло.

          Виж, германското малко намаля. И то не щото е намалял обемът на индустрията им. Шефът на ВАГ периодично мрънка по медиите че скъпия ток така па онака и конкуренцията в чужбина незнам си кво, па канцлерът пак по медиите казва че индустрията требе да си носи своето гайле. Та от ВАГ прегледат пак сметката за тока, подращят с молива, па дигнат цената на Das Auto с 200 евро. И така си вървят нещата.

          ---
          Коленце, как за други работи кълвеш на гола кука, а като ти кажат съвсем лесно проверим факт - немало било такова животно.

          Коментар


          • #80
            От: Автомобил на водород на конвейера

            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
            Абе, тоя Тесла няма ли си наследници, та всеки си присвоява някое от имената му и ги лепи на фирмата си?
            Тия са същата фирма, само друг отдел.

            Коментар


            • #81
              От: Автомобил на водород на конвейера

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              а като ти кажат съвсем лесно проверим факт - немало било такова животно.
              Не знам къде да го проверявам, не знам немски, ма и не ме интересува особено от какво идва тока на Германия.
              Ма ВЕИ да са на първо място-силно ме съмнява. Забелязваш ли-съмнява. Не е като да викам, че не е вярно.
              Нейсе, на събора ще си приказваме и за голата кука и как искам да кажа едно, а излиза друго.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #82
                От: Автомобил на водород на конвейера

                Немците имат голям потенциал за ВЕИ и централи произвеждащи ток от вълнението на морето.При тях морета бол и се са все бурни...

                Има познат който работи в завод в Германия за производство на Вятърни централи за ток от тези е перките които са за инсталиране в моретата .Казва че всяка седмица от завода излизат по 7 такива .До преди година и половина са правели по 4 на седмица.

                Темпото на производство се ускорява и не смогвали...

                Коментар


                • #83
                  От: Автомобил на водород на конвейера

                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  Не знам къде да го проверявам, не знам немски, ма и не ме интересува особено от какво идва тока на Германия.
                  Ма ВЕИ да са на първо място-силно ме съмнява. Забелязваш ли-съмнява. Не е като да викам, че не е вярно.
                  Нейсе, на събора ще си приказваме и за голата кука и как искам да кажа едно, а излиза друго.
                  Те в реално време само фотото на немците към момента 20GW реално влизащи http://www.sma.de/en/company/pv-elec...n-germany.html . Сметни колко имат от вятър работата (грубо умножаваш по 1.7)

                  пп
                  Дания мисля е на над 90% вятър.
                  байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
                  Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
                  Суперспам - спама на суперите

                  Коментар


                  • #84
                    От: Автомобил на водород на конвейера

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    Тя пък Германия една планинска страна, та строи язовири, мамата си джаса.
                    Германия има реки, каквито ние, плацикайки се от десния бряг на Дуная, не можем да си представим. Какви планини, какви пет леФа? Като съвеЦки ГЭС са им големи станциЙте (те братушките, откъде мислите, че са краднали?). Само 47-те ВЕЦ-а на RWE вкарват 1,4 милиарда kW (1,4 GW) годишно.
                    България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                    Коментар


                    • #85
                      От: Автомобил на водород на конвейера

                      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                      Германия има реки, каквито ние, плацикайки се от десния бряг на Дуная, не можем да си представим. Какви планини, какви пет леФа? Като съвеЦки ГЭС са им големи станциЙте (те братушките, откъде мислите, че са краднали?). Само 47-те ВЕЦ-а на RWE вкарват 1,4 милиарда kW (1,4 GW) годишно.
                      За да ни е по лесна сметката в София има около милион регистрирани автомобила . Да приемем че в един миг половината станат електрически . Приемаме с много компромиси мощност на зарядната станция около 2 киловата . Стандартната станция за зареждане на тягова батерия на електрокар е долу горе три пъти по мощна трифазна. Смятай сам колко ток трябва и то долу горе по едно време когато хората се върнат от работа .
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • #86
                        От: Автомобил на водород на конвейера

                        Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                        За да ни е по лесна сметката в София има около милион регистрирани автомобила . Да приемем че в един миг половината станат електрически . Приемаме с много компромиси мощност на зарядната станция около 2 киловата . Стандартната станция за зареждане на тягова батерия на електрокар е долу горе три пъти по мощна трифазна. Смятай сам колко ток трябва и то долу горе по едно време когато хората се върнат от работа .
                        Смятано е вече и не е нещо което мрежата не може да поеме постепенно. Особено с навлизането на енергоефективни технологии при останалите електрически консуматори.

                        Коментар


                        • #87
                          От: Автомобил на водород на конвейера

                          Е зат`ва ще има И водородни ел-мобили. Нема да товарят народната електроразпределителна мрежа.
                          България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                          Коментар


                          • #88
                            От: Автомобил на водород на конвейера

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Смятано е вече и не е нещо което мрежата не може да поеме постепенно. Особено с навлизането на енергоефективни технологии при останалите електрически консуматори.
                            Като знам каква е нашата преносна мрежа едва ли ще е толкова лесно . Тя и сега трудно издържа преминаването от парно към други електрически алтернативи за отопление . Две подстанции средно ниско 10 на 04 имам в експлоатация и редовно ми се налага да контактувам с ЧЕЗ за какви ли не дивотии . Основните кабели са много стари снаждани поне на 20 места и малко да вдигнеш товара гърмят .
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • #89
                              От: Автомобил на водород на конвейера

                              ЧЕЗ си имат печалба - да си я реинвестират.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Автомобил на водород на конвейера

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                ЧЕЗ си имат печалба - да си я реинвестират.
                                Нещат . Отсреща от 4 линии 3 работни и една резервна съм сигурен че има ток само в 2 .
                                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X