От: АНТИФРИЗ , червен или син ?
за гумата - да...от гума до гума има огромна разлика, за датчиците не мога да се съглася - повечето са с дифтунги - преобладават алуминиевите ( което ме кара да попитам защо пробката за маслото е с медна а не с алуминиева, като основния причинител и показател за смяна на маслото е количеството мед в него). И препоръчайте откъде в БГ да си взема антифриз? За теб знам че ще ми кажеш - Prista longlife, само че хвърлих едно око на съдържанието и там не пишеше абсолютно нищо за добавки и инхибитори, отделно да не говорим че повечето бе с изтекъл срок по бензиностанцийте или бе стоял толкова време отпред на слънце че чак си бе сменил цвета. Приста и Тексако ги произвежда приста в заводи в БГ, Турция, Узбекистан и Азербейджан....някак не мога да се доверя....
Лично на моя джип, двата сензора за температурата са с алуминиеви дифтунги, гарнитурата на смукателните е оксидиран метал, на изпускателния е отново метал между чугуна, двигателя е алуминий. Уплътнението на термостата е гума разбира се, както и пробката на радиатора. Пробката за охладителната на двигателя е с алуминиева дифтунга. Охладителната при мен няма досег до чугун (поне като гледам), основно е алуминий.
Термостата ми е постоянно отворен и ще го сменям, както и всичко което е по охладителната като датчици и уплутнения. Стария антифриз е органичен жълт с фосфати и никъде няма корозия а е на 10 години. Препоръчват ми смяна от книжката с етил пропилен и се чудя дали да не премина към глицерол - на BASF има един антифриз. Тук в БГ е абсурдно - отивам в официалното представителство на колата и по каталог им давам номерата на гарнитурите и дифтунгите и те- нямало.
За пръв път някои искал такива дифтунги

Е как тогава сменят антифриза?! По книжка е описано всичко как става - от всичко това следва че официалния сервиз не сменят антифриза по указания от производителя ред и начин или въобще не го сменят...или ползват старите!
Та препоръчайте откъде от БГ мога да си взема читав органичен антифриз? Без 2-ЕНА
за гумата - да...от гума до гума има огромна разлика, за датчиците не мога да се съглася - повечето са с дифтунги - преобладават алуминиевите ( което ме кара да попитам защо пробката за маслото е с медна а не с алуминиева, като основния причинител и показател за смяна на маслото е количеството мед в него). И препоръчайте откъде в БГ да си взема антифриз? За теб знам че ще ми кажеш - Prista longlife, само че хвърлих едно око на съдържанието и там не пишеше абсолютно нищо за добавки и инхибитори, отделно да не говорим че повечето бе с изтекъл срок по бензиностанцийте или бе стоял толкова време отпред на слънце че чак си бе сменил цвета. Приста и Тексако ги произвежда приста в заводи в БГ, Турция, Узбекистан и Азербейджан....някак не мога да се доверя....
Лично на моя джип, двата сензора за температурата са с алуминиеви дифтунги, гарнитурата на смукателните е оксидиран метал, на изпускателния е отново метал между чугуна, двигателя е алуминий. Уплътнението на термостата е гума разбира се, както и пробката на радиатора. Пробката за охладителната на двигателя е с алуминиева дифтунга. Охладителната при мен няма досег до чугун (поне като гледам), основно е алуминий.
Термостата ми е постоянно отворен и ще го сменям, както и всичко което е по охладителната като датчици и уплутнения. Стария антифриз е органичен жълт с фосфати и никъде няма корозия а е на 10 години. Препоръчват ми смяна от книжката с етил пропилен и се чудя дали да не премина към глицерол - на BASF има един антифриз. Тук в БГ е абсурдно - отивам в официалното представителство на колата и по каталог им давам номерата на гарнитурите и дифтунгите и те- нямало.
За пръв път някои искал такива дифтунги



Та препоръчайте откъде от БГ мога да си взема читав органичен антифриз? Без 2-ЕНА
Коментар