Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо пука във въздуховода!?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Защо пука във въздуховода!?

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    Той, за улеснение, няма капачка и палец.
    С "четворна" бобина ли е?
    Те имат гадния навик да се цепват отдолу,при мокрене най вече.

    Коментар


    • #17
      До: Защо пука във въздуховода!?

      Може и да са две двойни, не знам, няколко варианта има. Включително и досущ опелски.

      Коментар


      • #18
        До: Защо пука във въздуховода!?

        Днес смених свещите и кабелите. Отворих филтъра за газта и извадих доста стружки но промяна няма. Направи ми впечатление че преди да пукне имам размърдване на стрелката за температурата на водата!?-Не винаги. Може и да си внушавам но сякаш има леко придърпване и на бензин от време на време!
        Мисля си че проблема е по-скоро от лоша връзка или протрита изолация на някой проводник.
        Днес много окъснях та утре ще продължа да търся причината.
        За бобината не съм я заглеждал точно какъв модел е.Утре ще я разгледам.
        Светлинките ги има и на новите кабели.
        Спорът ражда истината, а нуждата - изобретението!

        Ако тръгнеш след муха, непременно ще стигнеш до лйно! /партийна поговорка/

        Коментар


        • #19
          До: Защо пука във въздуховода!?

          Я провери връзката между силовия агрегат и купето - тя е един дебел кабел, заврян някъде отдолу около кожуха на съединителя.

          Коментар


          • #20
            До: Защо пука във въздуховода!?

            Освен масата към двигателя, провери състоянието на куплунгите, свързващи бобините и контактния ключ. Така, както го описваш е лоша връзка и в някой момент е възможно колата да спре напълно.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #21
              До: Защо пука във въздуховода!?

              Според мен най-вероятно проблема,така както е описан, е в бобината.Но понеже е скъпичка, не е лошо да се пробва придварително със здрава.

              Коментар


              • #22
                До: Защо пука във въздуховода!?

                Мисля си,че проблемът е във високите волтажи.
                От личен опит-смених всичко,свещи,кабели,палец,капачка-не,същите симптоми като на колегата,появили се пак така изведнъж.Смених дифузора на плочката с по-тесен,клапани чистих,реглажи на изпарителя,не-гърми при рязко подаване на газ и това е.На бензин,глъхнене.
                След три месеца и няколко квалитета,един дърт майстор с един едновремешен "SUN",хвана съвсем слаб пробив на първичната намотка на бобината.
                Преди имах Пежо 306,с четворна бобина.Същата одисея,но там един момък директно почна от нея/без уреди,елкони и майстори,които в гореописания случай ме въртяха три месеца и казваха,че бобината е в ред/,като я извадихме отдолу имаше цепнатинка 2 см,като нишка.Напълно достатъчна да гадая дали ще издържи пластмасовия колектор на Пежото,,при всяко пукане или гръм.

                Коментар


                • #23
                  До: Защо пука във въздуховода!?

                  Че тя бобината се натоварва и тогава си личи всичко.
                  Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
                  АСК Ален Мак

                  Коментар


                  • #24
                    До: Защо пука във въздуховода!?

                    Първоначално публикуван от vetsi71 Преглед на мнение
                    Че тя бобината се натоварва и тогава си личи всичко.
                    Може би,при майстори,които са си чели букварите.
                    При мен поотминаха три месеца,компове,елкони-накрая простия Хапарат,дето си гледахме свещите на Ладите на него едно време,свърши работа.Със съответният кадърен човек,разбира се.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Защо пука във въздуховода!?

                      Първоначално публикуван от vetsi71 Преглед на мнение
                      Че тя бобината се натоварва и тогава си личи всичко.
                      А как се натоварва бобината?

                      Коментар


                      • #26
                        До: Защо пука във въздуховода!?

                        Както по горе МАXX е обяснил.С уред за проверка на свещи,от едно време.Обаче сме имали случай когато здрава бобина не издържа.Просто е било въпрос на време да изгори.Масово при ЕЛКОН не използуват един прост уред(МУЛТИЦЕТ).Той може да ти помогне много.
                        Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
                        АСК Ален Мак

                        Коментар


                        • #27
                          До: Защо пука във въздуховода!?

                          Става и с обикновени кламери, ако знаеш какво правиш.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Защо пука във въздуховода!?

                            Проблема е решен! Окоза се че едно от гнездата на бобината за кабелите за свещите е окислено почти както се окислява акумулаторна клема. И понеже предишната смяна на кабелите ги правих в полумрак не обърнах никакво внимание на гнездата. След като нещеше и нещеше и стана дума за бобината започнах да откачам кабелите един по един и да слагам една свещ в тях. Оказа се че на втори цилиндър на свеща има искра но значително по слаба.След като бях сигурен в свеща и кабела остваше да е нещо в бобината. Не знам как и защо но само това гнездо се беше окислило. После всичко заработи нормално.
                            Що се отнася до стрелката на температурата вероятно има хлабава или клеясала връзка в таблото защото от време на време ми примигва и осветлението на таблото но не оказва никакво влияние на работата на двигателя.Като остане малко време през светлата част на деня ще се бориме и с това.
                            Спорът ражда истината, а нуждата - изобретението!

                            Ако тръгнеш след муха, непременно ще стигнеш до лйно! /партийна поговорка/

                            Коментар


                            • #29
                              До: Защо пука във въздуховода!?

                              Клеясването е заради неплътна шапка на кабела и влизане на вода.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Защо пука във въздуховода!?

                                Браво,Колега!Значи все пак проблема се оказа в тоците
                                Поздрави
                                Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X