Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с ГИ на BMW

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблеми с ГИ на BMW

    Благодаря то колега за отговора всичко което си написъл по горе съм го направил, само не знам каде да гледам за диаграма от ламбдата в софтуера на Easyjet иначе по проблема днес го оправих.
    Най-накрая има решение на проблема.
    Днес отодох при газажиите и им казах да пробваме с два изпаритела и два редуктора монтирах си ги набързо, направихме автоматични настройки отидохме да я пробвам и резултата е на лице колата си тръгна доста яко, всичко е било от недостик на гориво.
    Молбата ми е ако има някой да знае от къде мога да си намеря като този редуктор с два големи изхода, защото ми дадоха с четери малки изхода и много маркучета стават искам като този модел.

    БЛАГОДАРЯ ВИ

    Коментар


    • #17
      До: Проблеми с ГИ на BMW

      Първоначално публикуван от eurogas Преглед на мнение
      Чета и немога да разбера това форума на екстрасенсите ли е или на мислещи хора които карат на газ ?
      Ами нали като я закачиш тая кола на компютъра, там ти показва налягането което имаш при дюзите, ръчка до дупка и като забие гледаш дали има налягане, и как се променя?

      Ако малко е нормално, но ако спадне много налягането започваш да търсиш къде е ЗАПУШЕНО, филтъра не се ЧИСТИ а се СМЕНЯ, преди да си сглобил се пуска малко газ от бутилката за да почистиш и тръбата, тръбата 6мм ако е била добре до сега не може да е проблем.

      Принципно имаме много по мощни от твоето БМВ с тръба 6мм и работят чудесно, може и сондата да те мъчи, виж на канал да не си я ударил тая тръба, ако е поставена калпаво може да си я ударил, сплесква се и намалява дебита ?

      Ако не спада налягането.....ами виж горивото как е , в софтуера имаш диаграма от ламбдата, като стигне критичните обороти виж бедно ли е или е богато горивото, корегирай и пак тест.....такива неща, логични !
      Това е изиджет,колега не бардолини.Няма датчик за налягане
      Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
      АСК Ален Мак

      Коментар


      • #18
        До: Проблеми с ГИ на BMW

        А колко трябва да е налягането в рейките

        Коментар


        • #19
          До: Проблеми с ГИ на BMW

          1-1,5bara.
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • #20
            До: Проблеми с ГИ на BMW

            Май е много 1бар или се бъркам

            Коментар


            • #21
              До: Проблеми с ГИ на BMW

              Най-добре е 0,7-0,8 bar.

              Коментар


              • #22
                До: Проблеми с ГИ на BMW

                Не.На 1,25бара работно налягане в рейката на газовите дюзи работят 95% от уредбите...
                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                Коментар


                • #23
                  До: Проблеми с ГИ на BMW

                  Първоначално публикуван от ihristov Преглед на мнение
                  Най-добре е 0,7-0,8 bar.
                  Защо?
                  0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                  Коментар


                  • #24
                    До: Проблеми с ГИ на BMW

                    Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                    Защо?
                    Дюзите на easy jet са по-бавни,и на по-високо налягане системата работи по-лошо.В дюзата няма пружина,а я затваря налягането.
                    Последно редактирано от ihristov; 29-12-09, 22:18.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Проблеми с ГИ на BMW

                      Първоначално публикуван от dizzel Преглед на мнение
                      Благодаря то колега за отговора всичко което си написъл по горе съм го направил, само не знам каде да гледам за диаграма от ламбдата в софтуера на Easyjet иначе по проблема днес го оправих.
                      Най-накрая има решение на проблема.
                      Днес отодох при газажиите и им казах да пробваме с два изпаритела и два редуктора монтирах си ги набързо, направихме автоматични настройки отидохме да я пробвам и резултата е на лице колата си тръгна доста яко, всичко е било от недостик на гориво.
                      Молбата ми е ако има някой да знае от къде мога да си намеря като този редуктор с два големи изхода, защото ми дадоха с четери малки изхода и много маркучета стават искам като този модел.

                      БЛАГОДАРЯ ВИ
                      Имам го цена 200лв
                      Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
                      АСК Ален Мак

                      Коментар


                      • #26
                        До: Проблеми с ГИ на BMW

                        До: Проблеми с ГИ на BMW
                        Най-добре е 0,7-0,8 bar. ---колега с това налягане трудно ще подкараш дори и величествения ТРАБАНТ.---1-тръбата от бутилката е добре да е 8мм.---2-нивомера е добре да се подготви за по голяма консумация за единица време/газадшииски хитринки/.-3-налягане 1.20-1.30---4-задължителни настроики на пътя в различните режими.-5-в софтуера може би има функция за подаване на минимално количество бензин в критичните обороти на газ,за което двг ще ви е много благодарно---дано съм бил полезен

                        Коментар


                        • #27
                          До: Проблеми с ГИ на BMW

                          Здравейте.
                          Не можах да вдигна налягането повече от 0,6 бара на двата редуктора.
                          И нещо друго когато работи колата на ниски об. като подам рязко гас първо забива и тогава ускорява .
                          Най-накрая и аз като някои колеги ще си купя и кабел и почвам сам защото работите не стават иначе.

                          Коментар


                          • #28
                            От: До: Проблеми с ГИ на BMW

                            Налягането се вдига като се навие повечко болчето с малко повече усилие.
                            Но когато вдигна налягането колата се влушава много, почва повече да забива при подаване на газ и като я запаля в първият момент не мога да потегля дали се дави или незнам.
                            Просто искам да ми върви колата.
                            Сега като карам и подам рязко гас и ускорява бавно дърпа на зад, трябва плавно да се подава гас и тогава е по добре
                            от времената на дюзите ли е незнам
                            Ако може някой да даде съвет моля.
                            БЛАГОДАРНОСТИ НА ВСИЧКИ

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X