Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с ГИ на BMW

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблеми с ГИ на BMW

    Здравейте.
    Аз съм от скоро в тоя форум, повече ме познават в форума на БМВ
    Привлече ме вашия форум с изказванията за газ. инж. по точно за Easyjet въпроса ми е следния:
    Колата ми е бмв 325 сложих си газов инж. Easyjet колата ускорява перфектно като и подавам плавно гас, но като я сръчкам ускорява горе долу до 4500-5000об. и умира. Не може да се изфорсира сменям на друга предавка и пак до до 4500-5000об. Настройваха я всичко чистих филтарчета и не се оправя инжекторите са джет 21 не са малки настройваха им впръскването,смесите и не става.
    Някой сеща ли се какъв може да ми е проблвма.
    Предварително ви БЛАГОДАРЯ

  • #2
    До: Газов Инжекцион/за Лада Нива/ 1.7i

    Първоначално публикуван от dizzel Преглед на мнение
    Здравейте.
    Аз съм от скоро в тоя форум, повече ме познават в форума на БМВ
    Привлече ме вашия форум с изказванията за газ. инж. по точно за Easyjet въпроса ми е следния:
    Колата ми е бмв 325 сложих си газов инж. Easyjet колата ускорява перфектно като и подавам плавно гас, но като я сръчкам ускорява горе долу до 4500-5000об. и умира. Не може да се изфорсира сменям на друга предавка и пак до до 4500-5000об. Настройваха я всичко чистих филтарчета и не се оправя инжекторите са джет 21 не са малки настройваха им впръскването,смесите и не става.
    Някой сеща ли се какъв може да ми е проблвма.
    Предварително ви БЛАГОДАРЯ
    Само да те попитам - със спортен филтър ли си ?
    Трябва да намалиш притока на въздух и колата ще се подобри .
    Опитай ! Най-елементарно е да добавиш във въздушния филтър малко дунапрен .
    ВНИМАВАЙ ! Дунапрена не бива да е след хартията на филтъра . Ако се скъса парче ще бъде засмукано ....
    Така може да се пробва и ако придърпва .
    Твоята придърпва ли като натиснеш рязко газ ? Хълца ли ?
    Ако не е от много въздух - ще минаваме нататък . Коя година е ?
    Забравих - гофретата да няма скъсано ? Провери !

    Коментар


    • #3
      До: Проблеми с ГИ на BMW

      Един от сериозните ти проблеми е че пишеш където ти падне. Отделям в нова тема, дано потръгне.

      Както разказваш, трябва ти аванс-процесор и може би настройка в движение.

      bgbul приказва пълни глупости - нищо общо с проблемите на ГИ.

      Коментар


      • #4
        До: Проблеми с ГИ на BMW

        Излишно е да пише човек ! Изтрих написаното . Извинения !
        Последно редактирано от bgbul; 09-12-09, 15:35.

        Коментар


        • #5
          До: Проблеми с ГИ на BMW

          Пробвал ли си с по-малки дюзи 18 или 15?

          Коментар


          • #6
            До: Проблеми с ГИ на BMW

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Един от сериозните ти проблеми е че пишеш където ти падне. Отделям в нова тема, дано потръгне.

            Както разказваш, трябва ти аванс-процесор и може би настройка в движение.

            bgbul приказва пълни глупости - нищо общо с проблемите на ГИ.
            За предположения от рода на 150-200 лева( евтините аванс процесори) едва ли е разумно .
            Това е БМВ и аванс процесора е само опция . Няма да помогне на 194 коня .
            Сложихме на 320ката ( 150 коня ) - след месец проби и настройки "в движение" го свалихме . Газов инжекцион - не знам марката.
            Другото предположение - нови дюзи - колко ли струват ?
            И то само за проба.
            Вие , колеги май нямате финансов лимит с пробите на чужд гръб .
            Една диагностика ,ако не е помогнала - направи глупостите които ти написах . Поне са евтини - 1 лев за кафето което ще изпиеш докато сглупяваш .
            И после пиши колко са глупости .
            Поздрави на всички които не пишат глупости .
            П.С. Ясене , когато казваш , че някой пише глупости е добре да се замислиш малко . Карам и поддържам БМВта от доста годинки . И то карам основно на ГАЗ ( метан).
            Синът ми прави диагностика на БМВ за колеги от неговия Форум ( БМВ ). Похвалих се за кеф !
            Уважение , уважение .... ама да е взаимно ! И смислено !

            Коментар


            • #7
              До: Проблеми с ГИ на BMW

              Не отричам, че е възможно това да подобри нещата. Но е мярка за из път и ярко доказателство, че системата работи зле.

              Или за обикновените газови уредби - там е начин. Пак не съвсем добър. Добре направената АГУ не зависи от филтъра за въздух.

              Коментар


              • #8
                До: Проблеми с ГИ на BMW

                Първоначално публикуван от dizzel Преглед на мнение
                Здравейте.
                Аз съм от скоро в тоя форум, повече ме познават в форума на БМВ
                Привлече ме вашия форум с изказванията за газ. инж. по точно за Easyjet въпроса ми е следния:
                Колата ми е бмв 325 сложих си газов инж. Easyjet колата ускорява перфектно като и подавам плавно гас, но като я сръчкам ускорява горе долу до 4500-5000об. и умира. Не може да се изфорсира сменям на друга предавка и пак до до 4500-5000об. Настройваха я всичко чистих филтарчета и не се оправя инжекторите са джет 21 не са малки настройваха им впръскването,смесите и не става.
                Някой сеща ли се какъв може да ми е проблвма.
                Предварително ви БЛАГОДАРЯ
                Колега тази твоя кола мисля че е 170 или 192 кс.За целта изпаритела ти трябва да е подходящ за тази мощност и тръбата от бутилката трабва да е 8мм и нагоре,за да има дебит.
                Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
                АСК Ален Мак

                Коментар


                • #9
                  До: Проблеми с ГИ на BMW

                  Първоначално публикуван от vetsi71 Преглед на мнение
                  Колега тази твоя кола мисля че е 170 или 192 кс.За целта изпаритела ти трябва да е подходящ за тази мощност и тръбата от бутилката трабва да е 8мм и нагоре,за да има дебит.
                  Май този колега ще се окаже най-прав , а ?
                  Подобен проблем не съм чувал , нити помислял .

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблеми с ГИ на BMW

                    тръбата от бутилката трабва да е 8мм и нагоре,за да има дебит.
                    8 mm е достатъчно. Карах 525 и не е имало никакви проблеми с мощността във високите обороти.

                    Коментар


                    • #11
                      Eдно малко доуточнение.Изпаритела е хубаво да е с маркуча и възможно най дълак.Иначе тая система е много тъпа.Има да закачиш десетина кабела,автоматична настоика и готово.

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Един от сериозните ти проблеми е че пишеш където ти падне. Отделям в нова тема, дано потръгне.

                      Както разказваш, трябва ти аванс-процесор и може би настройка в движение.

                      bgbul приказва пълни глупости - нищо общо с проблемите на ГИ.
                      Колега,аванс-процесорите се слагат на метановите уредби.Всеки компютър на автомобил с инжекционно впъскване дава до 25 градуса предварение,защо трябва да му даваш още 6-9.А и LPG е с по голям октан от бензина.
                      Последно редактирано от Ясен; 11-12-09, 19:21.
                      Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
                      АСК Ален Мак

                      Коментар


                      • #12
                        Благодаря би за отговорите.
                        Днес пучистих пак газ. филтърче,/предния път сигурно не съм го почистил добре/ продухах го с компресора пуснах малко газ да продухам и тръбичката сглобих го пробвах я и колата взе да ускорява като луда след 4500-5000об. направо шах. Но не ми харесваше сега в ниските об. отидох при майсторите да ми го настроят качихме се да караме и с лаптопа ги настрой перфектно сега тръгва от 1500об. и ускорява така до край без да предърпва и да губи мощност в никви обороти.
                        Върви 35% повче от на бензин пусках се с бмв 3.5 дизел битурбо + чип което е 272кс. на 400м го минавам с 3 коли
                        Просто съм очарован.

                        Със спортен филтър K&N съм както попита колегата
                        Последно редактирано от Ясен; 11-12-09, 19:22.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблеми с ГИ на BMW

                          Тъкмо бях се бях зарадвал и на другия ден пак същата работа, ускорява перфектно до 4000-4500об. после тъпче на едно място и зпочва да предърпва, уверих се че нищо не е запушено и те не знаят от какво може да е сменяхме газовия и бензиновия комп. клапана преди газ. рейки./изпарител/
                          Ако има някой идея да сподели.
                          Може ли тръбичката от бутилката да е малка сега е 6мм. а да трябва да е 8мм.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблеми с ГИ на BMW

                            Първоначално публикуван от dizzel Преглед на мнение
                            Тъкмо бях се бях зарадвал и на другия ден пак същата работа, ускорява перфектно до 4000-4500об. после тъпче на едно място и зпочва да предърпва, уверих се че нищо не е запушено и те не знаят от какво може да е сменяхме газовия и бензиновия комп. клапана преди газ. рейки./изпарител/
                            Ако има някой идея да сподели.
                            Може ли тръбичката от бутилката да е малка сега е 6мм. а да трябва да е 8мм.
                            Добре е да е 8мм.
                            Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
                            АСК Ален Мак

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблеми с ГИ на BMW

                              Чета и немога да разбера това форума на екстрасенсите ли е или на мислещи хора които карат на газ ?
                              Ами нали като я закачиш тая кола на компютъра, там ти показва налягането което имаш при дюзите, ръчка до дупка и като забие гледаш дали има налягане, и как се променя?

                              Ако малко е нормално, но ако спадне много налягането започваш да търсиш къде е ЗАПУШЕНО, филтъра не се ЧИСТИ а се СМЕНЯ, преди да си сглобил се пуска малко газ от бутилката за да почистиш и тръбата, тръбата 6мм ако е била добре до сега не може да е проблем.

                              Принципно имаме много по мощни от твоето БМВ с тръба 6мм и работят чудесно, може и сондата да те мъчи, виж на канал да не си я ударил тая тръба, ако е поставена калпаво може да си я ударил, сплесква се и намалява дебита ?

                              Ако не спада налягането.....ами виж горивото как е , в софтуера имаш диаграма от ламбдата, като стигне критичните обороти виж бедно ли е или е богато горивото, корегирай и пак тест.....такива неща, логични !

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X