До: ГИ Стефанели - интересен проблем
Да кажа един метод за определяне откъде идва неплътността в цилиндъра.
Значи, измерили сме примерно 7 бара в дадения цилиндър. И се чудим откъде изпуска. Вариантите са два(най-вероятните, че има и други): Или от сегментите, или от клапаните. Проверка-развиваме свещта, и наливаме около 20 гр. масло през отвора. Маслото се стича надолу, и ако повредата е в сегментите-при следващото мерене на налягането ще имаме подобрение на стойността-примерно 10 бара. Това защото маслото освен, че маже, и уплътнява. И още куп други неща, но те са за друга тема. Ако налягането остане същото-значи повредата е в клапаните, маслото няма как да се изкачи нагоре, и да уплътни клапаните. Елементарно, но работи.
Да кажа един метод за определяне откъде идва неплътността в цилиндъра.
Значи, измерили сме примерно 7 бара в дадения цилиндър. И се чудим откъде изпуска. Вариантите са два(най-вероятните, че има и други): Или от сегментите, или от клапаните. Проверка-развиваме свещта, и наливаме около 20 гр. масло през отвора. Маслото се стича надолу, и ако повредата е в сегментите-при следващото мерене на налягането ще имаме подобрение на стойността-примерно 10 бара. Това защото маслото освен, че маже, и уплътнява. И още куп други неща, но те са за друга тема. Ако налягането остане същото-значи повредата е в клапаните, маслото няма как да се изкачи нагоре, и да уплътни клапаните. Елементарно, но работи.
Коментар