Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ГИ Стефанели - интересен проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: ГИ Стефанели - интересен проблем

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    Да няма някое изнизано маркуче от някой щутцер в колекторите? Това ще направи точно този фокус, само на газ.

    Пяната не може да покаже неплътности по колектора, защото там е вакуум. Огледайте го много добре. Ако е пластмасов, може да е леко кихнал и оттам да смуче въздух.
    Маркучето е едно за този цилиндър. Свалях го и го проверих, не открих проблем. За компресията обаче това май няма как да повлияе.
    Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

    Коментар


    • #17
      До: ГИ Стефанели - интересен проблем

      Не бе, казвам за други щутцери, в един двигател има много.

      Иначе, двойно по-малка компресия обяснява нещата. Измерете я и ще се чуе.

      Коментар


      • #18
        До: ГИ Стефанели - интересен проблем

        Е най-после измерихме компресията.

        1цил.-14
        2цил.-14
        3цил.-9
        4цил.-11

        Май ще се сваля глава?
        Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

        Коментар


        • #19
          До: ГИ Стефанели - интересен проблем

          да. И дано е само глава.

          Коментар


          • #20
            До: ГИ Стефанели - интересен проблем

            Докато се ровех насам натам, попаднах на още два подобни случая с този газов инжекцион. Разбира се на други коли. Единия собственик беше правил доста изследвания и твърдеше, че мотора му е прецакан от самия инжекцион. Нещо не било наред с времената на газовите разпръсквачи. Има ли такъв филм?
            Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

            Коментар


            • #21
              До: ГИ Стефанели - интересен проблем

              Първоначално публикуван от Danchojn Преглед на мнение
              Докато се ровех насам натам, попаднах на още два подобни случая с този газов инжекцион. Разбира се на други коли. Единия собственик беше правил доста изследвания и твърдеше, че мотора му е прецакан от самия инжекцион. Нещо не било наред с времената на газовите разпръсквачи. Има ли такъв филм?
              Не би трябвало, но дали е възможно - не се наемам да твърдя със сигурност. Кажи къде ги тези изследвания, че ми стана интересно.
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #22
                До: ГИ Стефанели - интересен проблем

                Ако моторът е пострадал, причината по-вероятно не е във времената на газта, а във времената на запалване.

                Другояче казано - в определен диапазон (примерно 1500-3000 об/мин) двигателят се нуждае от по-ранно запалване на газ, отколкото на бензин. Иначе работи с понижена ефективност, оттам повишена температура на изпусканите газове, оттам бързо износване на изпускателните клапани, оттам пък недобро лягане на клапана в леглото и неплътност.

                Близък до този ефект се получава от много бедна горивна смес, но трябва повече старание.

                Или старата истина, че като сложиш на москвича газ, трябва да врътнеш делкото малко напред. На по-новите коли се поставя аванс-процесор, ако компютърът на ГИ не осигурява тази функционалност.

                Коментар


                • #23
                  До: ГИ Стефанели - интересен проблем

                  Щом са 2 съседни цилиндъра с понижена компресия, има вероятност да е прогоряла гарнитурата между тях. В тоя случай - само гарнитура, с евентуално шлайфане на глава. Като сваляте проверете и състоянието на клапаните.След смяната пак премерете компресия.

                  Ако положението е същото или подобно, значи е нещо надолу - сегменти, бутала и прочие.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    До: ГИ Стефанели - интересен проблем

                    Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                    Не би трябвало, но дали е възможно - не се наемам да твърдя със сигурност. Кажи къде ги тези изследвания, че ми стана интересно.

                    Не мога да ги открия, иначе щях да ги покажа, но ставаше въпрос за инжекторни времена.
                    Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

                    Коментар


                    • #25
                      До: ГИ Стефанели - интересен проблем

                      Благодаря на всички за отговорите! Ще трябва да го проверя, но мисля, че газовия комп. не е свързан с бобините. А аванс процесор със сигурност няма.
                      Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

                      Коментар


                      • #26
                        До: ГИ Стефанели - интересен проблем

                        Ако компресията е измерена вярно,първо трябва да започнеш със сваляне на главата.Всички изводи и анализи-след това.

                        Коментар


                        • #27
                          До: ГИ Стефанели - интересен проблем

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          ... ако компютърът на ГИ не осигурява тази функционалност.
                          Няма газова уредба от този тип,която да определя запалването.Газовият комп "чете" милисекундите от кабелите на бензиновите инжектори и ги "преработава",подавайки преработения сигнал на газовите дюзи...няма общо със запалването.Това си е работа на бензиновото ЕКУ...
                          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                          Коментар


                          • #28
                            До: ГИ Стефанели - интересен проблем

                            Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                            Няма газова уредба от този тип,която да определя запалването.Газовият комп "чете" милисекундите от кабелите на бензиновите инжектори и ги "преработава",подавайки преработения сигнал на газовите дюзи...няма общо със запалването.Това си е работа на бензиновото ЕКУ...
                            Щом казваш...
                            Значи или TAP, или проблеми. Или и двете, ако попаднеш на средна ръка газаджия.

                            Коментар


                            • #29
                              До: ГИ Стефанели - интересен проблем

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              Щом казваш...
                              Значи или TAP, или проблеми. Или и двете, ако попаднеш на средна ръка газаджия.
                              Какво е ТАР?
                              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                              Коментар


                              • #30
                                До: ГИ Стефанели - интересен проблем

                                ТАП, TAP - timing advance processor. Прави с моментите на запалване същото, което ГИ с времената на дюзите. Следи ги срещу една табличка и пуща верните за алтернативното гориво.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X