8 коментари
#110.1
Bogoljub Gagic коментира
Днес, 11:13
Никакъв шанс - за "адиабатно охлаждане" не си ли чувАл? Ще запали на метан при минус 10 гр., ама друг път
Уведоми
#110.2
ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
Днес, 11:43
Пали и на -20 .
#110.3
Bogoljub Gagic коментира
Днес, 11:47
На бензин - пали, да Кат позагрее изпарителя, минава на метан.
#110.4
cecoa1 коментира
Днес, 12:21
На метан не е изпарител...
#110.5
Bogoljub Gagic коментира
Днес, 12:36
То и на LPG-уредбите му викат "редуктор" (изпарител е "народен термин"). Но принципът пак е същият - подгрява се от антифриза на колата. Всички автомобили на метан имат и резервоар за течно гориво и първо палят на такова.
#110.6
ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
Днес, 12:56
На метан паля директно на метан. Ако не бях бракувал колата , щях да те поканя да видиш.
#110.7
Juiced коментира
Днес, 13:47
Гагич метана е в газообразно състояние и не замръзва както пропан-бутана. Точно това му е предимството.
#110.8
Bogoljub Gagic коментира
Днес, 16:03
Уффф... защо тогава има редуктор и същият "се подключва" с маркучи към охладителната система?
#110.1
Bogoljub Gagic коментира
Днес, 11:13
Никакъв шанс - за "адиабатно охлаждане" не си ли чувАл? Ще запали на метан при минус 10 гр., ама друг път
Уведоми
#110.2
ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
Днес, 11:43
Пали и на -20 .
#110.3
Bogoljub Gagic коментира
Днес, 11:47
На бензин - пали, да Кат позагрее изпарителя, минава на метан.
#110.4
cecoa1 коментира
Днес, 12:21
На метан не е изпарител...
#110.5
Bogoljub Gagic коментира
Днес, 12:36
То и на LPG-уредбите му викат "редуктор" (изпарител е "народен термин"). Но принципът пак е същият - подгрява се от антифриза на колата. Всички автомобили на метан имат и резервоар за течно гориво и първо палят на такова.
#110.6
ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
Днес, 12:56
На метан паля директно на метан. Ако не бях бракувал колата , щях да те поканя да видиш.
#110.7
Juiced коментира
Днес, 13:47
Гагич метана е в газообразно състояние и не замръзва както пропан-бутана. Точно това му е предимството.
#110.8
Bogoljub Gagic коментира
Днес, 16:03
Уффф... защо тогава има редуктор и същият "се подключва" с маркучи към охладителната система?
Понеже не откривам тема в раздела за газови и метанови уредби, а и едва ли някой ще помогне на омразния Гагич, ето им малко четиво: https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95...81%D1%8A%D0%BD
Вкратце: като нахлуе компресираният газ от бутилките в редуктора, при разширяването си отнема топлина, ама толкова много топлина, че редукторът замръзва. На същия принцип са компресорните хладилници - вкарват компресиран "агент" в тръбите на охладителя и при разширяването си, газът отнема толкова много топлина, че прави мраз.
Просто е. Като от "Максо БГ"
Коментар