Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Налягане на газта след изпарителя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Налягане на газта след изпарителя

    Първоначално публикуван от nyvatest Преглед на мнение
    И от мене един въпрос. Какво и беше на колата, като имаше разлика в налягането?
    Отначало не забелязах промени. Първо ми се струваше, че леко трпери мототра на ниски обороти, но отхвърлих тази идея, понеже и при калпава газ пак правеше така. Но след като смених филтъра, моторът заработи равномерно. На високи обороти и при натоварване изобщо не личеше нищо.
    Приятели не се печелят - губят се завинаги.
    УМЪТ НЕ Е ЗА ВСЕКИ
    Времето е ценно, само ако не бързаш.
    0889623098

    Коментар


    • #17
      До: Налягане на газта след изпарителя

      Първоначално публикуван от ivotosod Преглед на мнение
      Отначало не забелязах промени. Първо ми се струваше, че леко трпери мототра на ниски обороти, но отхвърлих тази идея, понеже и при калпава газ пак правеше така. Но след като смених филтъра, моторът заработи равномерно. На високи обороти и при натоварване изобщо не личеше нищо.
      Ясно.Това ли те накара да замериш налягането, или просто профилактиката, която правиш периодично?
      Където Бирата, Там и Аз...

      Коментар


      • #18
        До: Налягане на газта след изпарителя

        Първоначално публикуван от ivotosod Преглед на мнение
        Ако става въпрос за разхода при конкретната ситуация беше също както и преди при нормално каране - без гонки и без да икономисвам средно 16/17 на дълъг път, а градско 22/24 (LPG). При зимни условия не съм забелязвал да има разлика.
        Има цяла тема по този въпрос - "колко харчи вашият джип" вижте подробности там.
        Темата съм я чел, благодаря, А беше ми интересно дали има разлика в разхода при промененото налягане. Питах газаджията и ми каза, че за моята газова система налягането сред редуктора трябва да е м/у 1.1 и 1.3, като редуктора може да регулира налягането, но би трябвало компа да отчете по-богата смес при повишено налягане и да намали времето за впръскване и разхода да остане константен. Обратно при по ниско налягане да увеличи времето за впръскване.
        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

        Коментар


        • #19
          До: Налягане на газта след изпарителя

          Първоначално публикуван от nyvatest Преглед на мнение
          Ясно.Това ли те накара да замериш налягането, или просто профилактиката, която правиш периодично?
          Честно казано първо треперенето, но след съвети на "майстори" се отказах и след около седмица направих профилактиката. Така че двете се сляха.
          Приятели не се печелят - губят се завинаги.
          УМЪТ НЕ Е ЗА ВСЕКИ
          Времето е ценно, само ако не бързаш.
          0889623098

          Коментар


          • #20
            До: Налягане на газта след изпарителя

            Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
            Темата съм я чел, благодаря, А беше ми интересно дали има разлика в разхода при промененото налягане. Питах газаджията и ми каза, че за моята газова система налягането сред редуктора трябва да е м/у 1.1 и 1.3, като редуктора може да регулира налягането, но би трябвало компа да отчете по-богата смес при повишено налягане и да намали времето за впръскване и разхода да остане константен. Обратно при по ниско налягане да увеличи времето за впръскване.
            Много зависи от системата(инжекциона) на LPG, мощността на мотора, диаметъра на дюзите, дължината на маркучите от инжекторната рейка към главата. Най-важно е при спазване на препоръчителните данни, като се настройва LPG инжекциона, в различните режими на натоварване газовото време трябва да е равно или с малко по-голямо от бензиновото. Това време(газовото) се настройва ръчно в движение, като се променя времето на отваряне на инжекторите. Друг е въпросът, ако има от къде да копираш таблицата, но вече изпитана.
            Говоря конкретно за BRC.
            При мен е направена настройката така, че да няма разлика в мощността при бензин и при газ. Отне ми повече от два месеца, но променях всичко едно по едно(включително и дюзите) и засичах. Всяка неправилна настройка караше компа да дава грешка, понякога повече от 10 пъти на ден. Но неволята учи. Ходиш питаш ровичкаш, питаш пак и т.н. докато успееш.
            Приятели не се печелят - губят се завинаги.
            УМЪТ НЕ Е ЗА ВСЕКИ
            Времето е ценно, само ако не бързаш.
            0889623098

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X