Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с настройката на газ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем с настройката на газ

    Явно след предпазната клапа се образува подналягане.То би лъгало мембраната за ниско налягане при преходни режими-при подаване на газ.Сигурно за да компенсират това, газаджиите са свързали атмосферната камера на изпарителя със зоната между дросела и предпазната клапа.Само че на някои изпарители има готов щуцер от къматмосферната страна на мембраната но на корпуса изрично пише да не се закачва нищо към него.
    Каво е устройството на предпазнта клапа.от пружина или от собствената си режест се затварая?
    Ако не те е страх от гърмежи направи една проба без нея,както те съветва и колегата по-горе.Но махни и маркуча да диша от атмосферата.Имай предвид че сигурно ще се наложи пренастройване на празния ход.
    Колкото до турските изпарители,до сега съм монтирал 2 такива.Единия с ел.магнитен клапан за прасния ход,а другия вакумен.Не са перфектни но вършат работа.И полжението на изпарителя има значение!

    Коментар


    • #17
      До: Проблем с настройката на газ

      Изпарителя е сложен както трябва.
      Без клапа не смея да пробвам - при първия гърмеж ми заминава дебитомера, а той струва луди пари.
      Клапата е без пружина, виси на панта.
      Пробвал съм без филтър, но без клапа не смея.

      Коментар


      • #18
        До: Проблем с настройката на газ

        Моя аванспроцесор е настроен за пропан-бутан на 7градуса,има и едно мостче,което когато не е прекъснато е за метан и аванса там е 9 градуса.Аз я карам във втория режим,Ако и да съм на пропан.Не загрява изобщо двигателя извън норма и в големи студове си пали на газ без проблеми.Пък и не е цифра,след като пробваш без клапа,както вече те посъветваха може и делкото да врътнеш за проба,после да вземеш решение.
        Успех!
        п.п.-като клапата е само на панта,пробвай първо с аванса-6,7 градуса.

        Коментар


        • #19
          До: Проблем с настройката на газ

          Да,прав си да се страхуваш да пробваш без клапа.
          До сега забелязал ли си двигателя ти да е склонен към гърмежи?
          Мисля по проблема ти.Предизвикателство е да бъде разрешен,макар че газаджиите не са могли да се справят.
          На тоя етап ми идва още една идея.Добре,махни и дебитомера.Но го остави свързан към компютъра.То е ясно че участва в алгоритъма на управлението на инжекциона,но не знам участва ли и в определяне на момента на искроподаването.Но пробвай.Както знаем и коли с повреден дебитомер работят някак си.Въпроса при тебе е да установиш дали без клапата ще изчезне проблема който описваш.Според мен аванса не трябва да се увеличава още много.

          Коментар


          • #20
            До: Проблем с настройката на газ

            С моментните настройки може да се кара, а и свикнах малко повече да задържам съдеинителя при потегляне.
            Чакам да видя какъв разход ще даде с тези настройки, ако ме устройва -няма да пипам повече.
            В първите месеци след като монтирах АГУ-то, разхода беше 12 градско, ако и сега е така - оставям е така, както е.
            Не виждам смисъл да пробвам без дебитомера и клапата - дори и да се оправи проблема, не мога да карам без тях, а няма място за по-добър монтаж на клапата.

            Коментар


            • #21
              До: Проблем с настройката на газ

              Проблема е отстранен.
              Смесителя е сменен с ф28 и вече е пушка
              Сега засичам разход, надявам се да е по-нисък от досега(и би трябвало).

              Малко предистория.
              Намерих положение в настройките на цялата уредба, при което двигателя работи добре, няма заглъхване, но разхода е 13,5-14 и мирише на газ. Винта за оборотите е откъм богатата страна на правилните обороти. Когато се регулира както е правилно, се появява заглъхването. Посъветваха ме да сменя смесителя с по-малък диаметър. Досега чаках газаджиите да го получат от "майстора".
              Междувременно намерих документа, по който ми направиха газовата - ръководство на Ланди за точно тази витара. Всичко е както пише там, освен смесителя. Такава система се нарича балансирана. Прави се, за да се избегне влиянието на дебитомера и въздушния филтър.
              Дадоха ми и смесител БРЦ за фиат 2.0 инж. с ф32 - като на моя. С италианския въобще не иска да работи.
              Причината според мен - БРЦ-то стеснява диаметъра до 32 плавно, с конус. На гаражния това става чрез стъпало директно на 32. И се получават завихряния, които реално намаляват сечението на Вентури.
              Последно редактирано от Ivan_J; 15-04-09, 15:37.

              Коментар


              • #22
                До: Проблем с настройката на газ

                Да попитам и аз.
                А как да се излъже компютъра на Витара моноинжекцион за да работи добре на газ?
                За сега само с изключване на инжектора не става добре.Има едно чукане около инжектора и явно компютъра се мъчи.
                При изключване и на бензиновата помпа работи тихо,но при включване на ел.консуматор чукането се появява.
                Не карам колата така!

                Коментар


                • #23
                  До: Проблем с настройката на газ

                  Да не би стъпковото моторче нещо да се товари?
                  ПроС гАзар... 0883 353 299 Ивайло

                  Коментар


                  • #24
                    До: Проблем с настройката на газ

                    И моите съмнения се насочват към него,но как да го идентифицирам?То в един корпус ли е със следача на положението на дроселовата клапа?Защото други проводници освен до него и до инжектора наоколо не виждам.
                    За пръв път се опитвам да сложа газова на моноинжекцион

                    Коментар


                    • #25
                      До: Проблем с настройката на газ

                      За чукането - сам ще си го определиш откъде е. С една отверка, допряна до ухото и като "майсторите"
                      TPS и IAC са на различни места.

                      17 - Idle Air Control Valve
                      18 - Idle Speed Control actuator
                      28 - Throtle Position Sensor

                      Схемата е от аутодатата, там са и другите елементи.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Проблем с настройката на газ

                        Да,имам си самоделен стетоскопЕдна алуминиева пръчка с плочка на единия край.Локализирах чукането до около целия корпус около инжектора.Съмненията ми са за 18-стъпковия мотор,но го открих чак сегаВсе пак това ми е първи моноинжекцион.Другия заподозрян е клапанчето в червено от схемата.То командва една вакумна мембранакоято променя упора на дроселовата клапа.
                        Колкото да Аутодатата,да без нея щях да съм абсолютно "на тъмно".Но след дълго сравняване на ел.схемите и това което е на колата,виждам че по колата не всичко съответства и е по-скоро нещо средно между различните схеми.Но въпреки това помагат много!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Проблем с настройката на газ

                          Положението до тук е следното.
                          С изключване на -18 Idle Speed Control actuator,шумовете спряха.Двигателя работи сравнително нормално.На газ оборотите на празен ход са макло по-ниски,но предполагам това ще се промени с леко увеличаване ъгъла на изпреварване на запалването.Прехода от бензин на газ и обратно става много плавно.Предстоят тестове и настройката на изпрителя.
                          Дали да се слагат емулатори?Чудно но до сега лампата на Engine check не ми е светнала(не е изгоряла).
                          А и принципния въпрос:за и против изключване на бензиновата помпа?
                          Това е картинката по време на монтажа."Стетоскопа" сочи към проблемния мотор лие, вентил ли е #18.
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                          • #28
                            До: Проблем с настройката на газ

                            Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
                            Дали да се слагат емулатори?Чудно но до сега лампата на Engine check не ми е светнала(не е изгоряла).
                            Няма нужда! Моя е пълна инжекция и ЕКУто пак не следи ижекторите.
                            За по-сигурно отваряш таблицата с грешките. Ако няма инжектор - не ти трябва емулатор.
                            И да ти трябва, резистор 100 ома, 5 вата струва стотинки.

                            За помпата - аз не я изключвам, някои спорят че трябва, кой както си реши. Нали ако се кара на бензин така или иначе се върти. И винаги обратното гориво е повече от инжекторното.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Проблем с настройката на газ

                              А защо ти е да работи тази помпа , като не се използва ?
                              0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                              Коментар


                              • #30
                                До: Проблем с настройката на газ

                                Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
                                А защо ти е да работи тази помпа , като не се използва ?
                                Защото няма охлаждане на инжекторите,посредством бензина и после финансите са други.В минус за собственика на возилото.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на Днес.

                                Зареждам...
                                X