До: Проблем с настройката на газ
Явно след предпазната клапа се образува подналягане.То би лъгало мембраната за ниско налягане при преходни режими-при подаване на газ.Сигурно за да компенсират това, газаджиите са свързали атмосферната камера на изпарителя със зоната между дросела и предпазната клапа.Само че на някои изпарители има готов щуцер от къматмосферната страна на мембраната но на корпуса изрично пише да не се закачва нищо към него.
Каво е устройството на предпазнта клапа.от пружина или от собствената си режест се затварая?
Ако не те е страх от гърмежи направи една проба без нея,както те съветва и колегата по-горе.Но махни и маркуча да диша от атмосферата.Имай предвид че сигурно ще се наложи пренастройване на празния ход.
Колкото до турските изпарители,до сега съм монтирал 2 такива.Единия с ел.магнитен клапан за прасния ход,а другия вакумен.Не са перфектни но вършат работа.И полжението на изпарителя има значение!
Явно след предпазната клапа се образува подналягане.То би лъгало мембраната за ниско налягане при преходни режими-при подаване на газ.Сигурно за да компенсират това, газаджиите са свързали атмосферната камера на изпарителя със зоната между дросела и предпазната клапа.Само че на някои изпарители има готов щуцер от къматмосферната страна на мембраната но на корпуса изрично пише да не се закачва нищо към него.
Каво е устройството на предпазнта клапа.от пружина или от собствената си режест се затварая?
Ако не те е страх от гърмежи направи една проба без нея,както те съветва и колегата по-горе.Но махни и маркуча да диша от атмосферата.Имай предвид че сигурно ще се наложи пренастройване на празния ход.
Колкото до турските изпарители,до сега съм монтирал 2 такива.Единия с ел.магнитен клапан за прасния ход,а другия вакумен.Не са перфектни но вършат работа.И полжението на изпарителя има значение!


Все пак това ми е първи моноинжекцион.Другия заподозрян е клапанчето в червено от схемата.То командва една вакумна мембранакоято променя упора на дроселовата клапа.
Коментар