Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газово устройство на Ленд Ровър V8

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

    екологийката - отделно. За пълната мощност - тя няма как да работи в този режим. Поне не в обичайната реализация. През останалото време (частичните режими) подобрява термодинамичните качества на сместа, улеснява протичането на началните етапи от химията на горенето и намалява смукателното съпротивление. Все хубави неща.

    По действие е близка до впръскването на вода. Което всички щяха да правят, ако водата не беше толкова непрактична.

    И изобщо, не всички "еко" нововъведения в двигателите намаляват тяхната практическа стойност.

    Коментар


    • #32
      До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

      Първоначално публикуван от grgeorgiev Преглед на мнение
      При мен е на колектора след MAF- датчика. Обаче, предполагам, че при карбураторите е различно. Аз не твърдя, че имам познания по АГУ, но според законите на газодинамиката трябва да става и на общия колектор преди карбураторите. Хубаво е да сложиш бленда преди щуцерите. Така ще създадеш област на по-ниско налягане и ще засмуква по-добре газ. Блендите по-принцип се смятат, ама за динамични режими... трудна работа. Струва ми се по- лесно някой стругар да ти направи няколко бленди и от там на сетне пробваш.
      Тези плочки не ги разбирам и за това няма да коментирам, но ако някой може с две - три изречения да каже какво са, ще съм му благодарен.

      П.П. блендите също се наричат и дроселни шайби.
      Погледни Ленда на този колега !!! Ще се ориентираш много добре !!! Ако ти хареса изпълнението ще ти дам Газаджията който е монтирал системата !!! Работи перфектно на всички режими , за разхода ..... питай GRGEORGIEV !!!
      Последно редактирано от bgbul; 14-01-09, 11:27.

      Коментар


      • #33
        До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

        Първоначално публикуван от Keltis Преглед на мнение
        И електрическия испарител има първа степен.Така че номера става.
        По този начин повишаваш налягането което се получава след първата степен на иазпарителя.При непроменени настройки на работната част на изпарителя това би довело до подаване на по-голямо количество газ.И....по-добро хранене.
        Естествено, че ще работи и само с клапана на изпарителя, но не мисля, че е гот.
        Какво се случва при скъсване на мембраната за високо налягане, която по тази схема е винаги под напрежение?
        Предназначението на този вентил е да не позволява нахлуване на газ в неработещ двигател. (Аналогично на блокиращата мембрана при вакуумния изпарител).
        Това, че го връзват директно на + на бобината също не е правилно.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #34
          До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
          Естествено, че ще работи и само с клапана на изпарителя, но не мисля, че е гот.
          Какво се случва при скъсване на мембраната за високо налягане, която по тази схема е винаги под напрежение?
          Предназначението на този вентил е да не позволява нахлуване на газ в неработещ двигател. (Аналогично на блокиращата мембрана при вакуумния изпарител).
          Това, че го връзват директно на + на бобината също не е правилно.
          То така, ама пък метановите уредби само по този начин ги правят, освен ако много им седиш на главите.

          Газаджии...

          Коментар


          • #35
            До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
            Естествено, че ще работи и само с клапана на изпарителя, но не мисля, че е гот.
            Какво се случва при скъсване на мембраната за високо налягане, която по тази схема е винаги под напрежение?
            Предназначението на този вентил е да не позволява нахлуване на газ в неработещ двигател. (Аналогично на блокиращата мембрана при вакуумния изпарител).
            Това, че го връзват директно на + на бобината също не е правилно.
            Добре, но за времето в което използвам един изпарител(1-1,5 година) не ми създава ядове.Нямам пропуски на газ от там.
            В каря на краищата ако някой има притеснения пък да си сложи един вентил, какво толкова.
            Eдинственото и достатъчно условие за да повярваш на нечии глупости е ти да си по-тъп от този който ги е казал.

            Коментар


            • #36
              До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

              Targa, ето отговора на въпроса ти за смесител:
              http://www.tinleytech.co.uk/acatalog...n_systems.html

              Коментар


              • #37
                До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

                Така както се е заформила дискусията, бихте ли ми казали какъв изпарител е подходящ за 3.5 V8 ?
                Аз имам усещането, че моя не осигурява достатъчно газ в някои режими. При същите условия на бензин поведението е доста добро.
                Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                Коментар


                • #38
                  До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

                  Колко KW е двигателят?
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #39
                    До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

                    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                    Колко KW е двигателят?
                    163 к.с. би следвало да е около 122 kW.
                    Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

                      Първоначално публикуван от Keltis Преглед на мнение
                      Добре, но за времето в което използвам един изпарител(1-1,5 година) не ми създава ядове.Нямам пропуски на газ от там.
                      В каря на краищата ако някой има притеснения пък да си сложи един вентил, какво толкова.
                      Виждал съм няколко изпарителя с пропуск от последното редукторно стъпало и различни проблеми вследствие на това (давене, обледяване, смрад на газ). Рисковете от изтичане на газ - отделно. Добре е поне изтичането да е ограничено до обема на тръбата, а не на бутилката.

                      Първоначално публикуван от grgeorgiev Преглед на мнение
                      163 к.с. би следвало да е около 122 kW.
                      Първоначално публикуван от grgeorgiev Преглед на мнение
                      ...Аз имам усещането, че моя не осигурява достатъчно газ в някои режими. При същите условия на бензин поведението е доста добро.
                      Повечето изпарители са до 90-100 киловата, не е зле да кажеш какъв е твоят. Номерът с подлагането на шайби, обсъден по-нагоре, може и да има положителен ефект, но може и да доведе до обледяване, ако поддържаш дълго режим с висок моментен разход на газ.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

                        Първоначално публикуван от ivan_j Преглед на мнение
                        Targa, ето отговора на въпроса ти за смесител:
                        http://www.tinleytech.co.uk/acatalog...n_systems.html

                        Благодаря. Отдавна ги направих плочките. Като тези. То няма и друг начин. Само не знам за какво са тези 6 черничките? За щуцери просто няма място. Няма разумно място на което да се пробие. И какво пише тук, някой да каже моля?


                        [IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/T-ga/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot.jpg[/IMG] Pair of mixers for Rover V8 3.5 with twin Stromberg carburettors
                        These plate mixers are designed to fit the standard SU carbutettors used on Rover 3.5 litre V8 engines (as fitted in early classic Range Rovers and Discovery). They are fitted to the carburettor intakes.

                        They should be used with standard air filters, and do not suite K&N type filters.


                        Price: £58.07 (Excluding: VAT at 15%)
                        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

                          Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                          И какво пише тук, някой да каже моля?
                          [IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/T-ga/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot.jpg[/IMG] Pair of mixers for Rover V8 3.5 with twin Stromberg carburettors
                          These plate mixers are designed to fit the standard SU carbutettors used on Rover 3.5 litre V8 engines (as fitted in early classic Range Rovers and Discovery). They are fitted to the carburettor intakes.

                          They should be used with standard air filters, and do not suite K&N type filters.


                          Price: £58.07 (Excluding: VAT at 15%)
                          Части на смесителя(чифт) за "РовърV8 3.5 с два "стромберг" карбуратора.
                          Тези смесителни плочки са проектирани да пасват(да се слагат, използват) на стандарти "SU" карбуратори използвани на РовърV8 3.5л. моторите (като първите Р класик и Диско) Те се слагат на входа на карбуратора.
                          Трябва да се ползват със стандартния филтър, а не с филтри тип K&N
                          Цена.......добави ДДС(15%) ....
                          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                          Коментар


                          • #43
                            До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

                            Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                            Части на смесителя(чифт) за "РовърV8 3.5 с ДВУКАМЕРЕН "стромберг" карбуратора.
                            Тези смесителни плочки са проектирани да пасват(да се слагат, използват) на стандарти "SU" карбуратори използвани на РовърV8 3.5л. моторите (като първите Р класик и Диско) Те се слагат на входа на карбуратора.
                            Трябва да се ползват със стандартния филтър, а не с филтри тип K&N
                            Цена.......добави ДДС(15%) ....
                            Тарга, подкара ли газовото?
                            Изкажи се с какви карбуратори си, може и аз да греша.
                            Те англичаните са го измислили този език, а не могат да го говорят(както се казваше в един филм)
                            Последно редактирано от Ivan_J; 09-02-09, 11:38.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

                              Първоначално публикуван от ivan_j Преглед на мнение

                              .....с ДВУКАМЕРЕН "стромберг" .....

                              Тарга, подкара ли газовото?
                              Пууу, на "Джаги" (ягуара ) си бяха близнаци (twin ).Два за лявата и два за дясната глава, общо четири броя "стромберги" с вертикална игла и хоризонтален въздушен поток и си хранеха 12 цилиндъра (по около 1300 см3 на близнак).....Мамка му и английски
                              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X