Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газово устройство на Ленд Ровър V8

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

    @Keltis - Аз се признавам за некадърник!
    Инак, колега, ел. клапана на изпарителя е чак след първа редукционна камера и тя, след като изгасиш колата, остава под налягане, което в дългосрочен план не е добре за гумичката и мембраната + това ел. клапана в изпарителя често няма силата да държи налягането дори само в отсека газов клапан - изпарител...

    @Targa - по посока на движението с идеята да се смекчат инерционните моменти върху мембраните при ускорение/деускорение - тогава те се прехвърлят при завиване, но така или иначе не завиваме с особено високи скорости, нали?

    Ако направиш "врътката" да е чак в купето цялата система ще стане доста мудна - по принцип при монтажа се опитвай рестриктора на дебита (сиреч "врътката") да бъде максимално близо до карбураторите с цел "лагването" при подаване на газ да се смекчи до минимум

    Подкрепям идеята за плочки - дори според наредбата за експлоатация на АГУ е задължително да се монтира плочка - дупченето е забранено - КЕФФ
    ПроС гАзар... 0883 353 299 Ивайло

    Коментар


    • #17
      До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

      Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
      Газта се подава винаги над дроселовата клапа от личен опит мога да кажа че с дупчене и щуцери работи най икономично плочките за този тип карбуратори се слагат отгоре и на практика не можеш да ползваш смукача на газ а ако е автоматичен въобще не може да запали студена на газ някои карбуратори си имат усилени участъци в корпуса за дупчене просто трябва да се огледа добре защо ти е електрически испарител карбураторите работят идиално и с вакумен просто трябва да намериш испарител който да успее да захранва твоя мотор все пак е осмак ако на испарителя не му стига обем (не храни достатъчно) подлагаш една шайба два три милиметра и усилваш пружината на високото налягане тоя номер го "откраднах" от един стар газаджия когато се мъчехме с една стара Тойота шейсетка с 2F мотор 4300 кубика с едно обикновенно ловато все не и стигаше газ човека реши проблема за пет минути джипа хукна като луд.
      колега този номер със шайбата става ли за електрически изпарител че мойта ми малей на 4000 оборота малък идва изпарителя
      гранд чероки лимитед 5.2 V8

      Коментар


      • #18
        До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

        Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
        мембраните да са по посока на движението. Това що? Смятам да направя врътката от бронз и да си я връткам от купето. Щот съм дърт и мъ мързи. Ако се сложи плочка на общия вход на колекторите? А тя може да е с 2 щуцера, да е сигурно че ще го нахрани. Страх ме е да свалям карбуратора, после ще падне голямо синхронизиране. Дали ще стане с 2 економайзера? Що не дойдеш да го погледнеш? Че искам да се окалям малко тия дни.
        Мембраните в никакъв случай да не са по-посока на движението на автомобила.Изпарителя се слага перпендикулярно на движението на автомобила, за да не влияе инерциалния момент на положението на мембраната(голямата мембрана) при тръгваме,спиране и рязко ускоряване.
        Ако ти се експериментира може да се постави изпарителя по посока на движението но така че инерциалния момент при ускуряването на автомобила да води до такова отклонение на голямата мембрана, че да се отваря повече клапанчето управлявано от нея.Това би довело до обогатяване на сместа при ускуряване.Обаче е тънък момента при рязко спиране - тогава ще се получава обратния ефект и ако с,еста се обедни под границата на запалване двигателя ще гасне.
        Класическия вариант е изпарителя да е така разположен че голямата мембрана да е перпендикулярно на движението.
        Eдинственото и достатъчно условие за да повярваш на нечии глупости е ти да си по-тъп от този който ги е казал.

        Коментар


        • #19
          До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

          Първоначално публикуван от t_andonov Преглед на мнение
          колега този номер със шайбата става ли за електрически изпарител че мойта ми малей на 4000 оборота малък идва изпарителя
          И електрическия испарител има първа степен.Така че номера става.
          По този начин повишаваш налягането което се получава след първата степен на иазпарителя.При непроменени настройки на работната част на изпарителя това би довело до подаване на по-голямо количество газ.И....по-добро хранене.
          Eдинственото и достатъчно условие за да повярваш на нечии глупости е ти да си по-тъп от този който ги е казал.

          Коментар


          • #20
            До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

            Първоначално публикуван от Keltis Преглед на мнение
            И електрическия испарител има първа степен.Така че номера става.
            По този начин повишаваш налягането което се получава след първата степен на иазпарителя.При непроменени настройки на работната част на изпарителя това би довело до подаване на по-голямо количество газ.И....по-добро хранене.
            ясно мерси за отговора тези дни ще се заема
            гранд чероки лимитед 5.2 V8

            Коментар


            • #21
              До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

              Първоначално публикуван от The_Machine Преглед на мнение
              @Keltis - Аз се признавам за некадърник!
              Инак, колега, ел. клапана на изпарителя е чак след първа редукционна камера и тя, след като изгасиш колата, остава под налягане, което в дългосрочен план не е добре за гумичката и мембраната + това ел. клапана в изпарителя често няма силата да държи налягането дори само в отсека газов клапан - изпарител...
              Много ли си сигурен, че няма сила да държи налягането?Интересно тогава защо държи?
              В момента съм на метанова уредба и там също се ползва клапана на изпарителя.А при нея налягането е доста по-високо.
              Разбира се по пътя бутилка/бутилки редуктор-изпарител клапани могат да се сложат и 5 на брой стига да спестяват на човек разните съмнения
              Да разбирам ли, че и спирането на бензина чрез прекъсване на управлението на инжектора/инжекторите е несигурно и в дългосрочен план не е добре.
              То всъщност в дългосрочен план май всичко води до износване
              Или до високоточна стрелба в джоба на клиента

              Чисто технически погледнато аз на 25 - 30 хиляди километра (това е около година каране към момента) ходя на сервиз на изпарителя.Говоря за колата на жена ми дето е на пропан-бутан.Тя е оборудвана с турския вариант на електрическо Ловато .Най-чудното е че работи перфектно и разхода е съвсем разумен.Та на тези посещения в сервиза просто го сменям с ново срещу 70 лева.

              Тезата, която си изложил ще я проверя на колата с метан.Появи ли се проблем преди момента за текущ сервиз на изпарителя, приемам тезата за вярна и ще го отразя тук.
              Eдинственото и достатъчно условие за да повярваш на нечии глупости е ти да си по-тъп от този който ги е казал.

              Коментар


              • #22
                До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

                Първоначално публикуван от The_Machine Преглед на мнение
                @Keltis - Аз се признавам за некадърник!
                Инак, колега, ел. клапана на изпарителя е чак след първа редукционна камера и тя, след като изгасиш колата, остава под налягане, което в дългосрочен план не е добре за гумичката и мембраната + това ел. клапана в изпарителя често няма силата да държи налягането дори само в отсека газов клапан - изпарител...

                @Targa - по посока на движението с идеята да се смекчат инерционните моменти върху мембраните при ускорение/деускорение - тогава те се прехвърлят при завиване, но така или иначе не завиваме с особено високи скорости, нали?

                Ако направиш "врътката" да е чак в купето цялата система ще стане доста мудна - по принцип при монтажа се опитвай рестриктора на дебита (сиреч "врътката") да бъде максимално близо до карбураторите с цел "лагването" при подаване на газ да се смекчи до минимум

                Подкрепям идеята за плочки - дори според наредбата за експлоатация на АГУ е задължително да се монтира плочка - дупченето е забранено - КЕФФ
                Не съм се изразил правилно. Врътката ще си е на мястото, максимално близо до карбураторите. В купето ще вкарам жило от километраж. Никой не каза, може ли да се захрани с плочка направо на входа на колекторите
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • #23
                  До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

                  CV карбураторите са екстра за газова.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

                    Не знам, не съм го виждал, не мога да кажа така.
                    А за идването - сложи всичко друго, да остане само плочката и ще дойда да я видя.
                    Пък и я вземи се изкаляй на бензин, изгори за 100 лв бензин за едно каляне, да ти е по-кеф като караш на газ после
                    Последно редактирано от Ivan_J; 14-01-09, 09:18.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

                      Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                      Не съм се изразил правилно. Врътката ще си е на мястото, максимално близо до карбураторите. В купето ще вкарам жило от километраж. Никой не каза, може ли да се захрани с плочка направо на входа на колекторите
                      Можеш да сложиш плочка където искаш преди дроселите и ще работи. Някак.

                      Колко тромава ще стане, и колко трудно ще пали на газ, зависи от обема, затворен между плочката и дросела. Колкото по-голям е този обем, толкова по-криво ще работи АГУ. Още по-досадно, ако някъде в този обем има "мека връзка", която си променя обема при клатене на двигателя.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

                        Първоначално публикуван от ivan_j Преглед на мнение
                        Не знам, не съм го виждал, не мога да кажа така.
                        А за идването - сложи всичко друго, да остане само плочката и ще дойда да я видя.
                        Пък и я вземи се изкаляй на бензин, изгори за 100 лв бензин за едно каляне, да ти е по-кеф като караш на газ после
                        ОК, добра идея. Само дето няма плочка за момента. Дай един тел на лични.
                        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Можеш да сложиш плочка където искаш преди дроселите и ще работи. Някак.

                          Колко тромава ще стане, и колко трудно ще пали на газ, зависи от обема, затворен между плочката и дросела. Колкото по-голям е този обем, толкова по-криво ще работи АГУ. Още по-досадно, ако някъде в този обем има "мека връзка", която си променя обема при клатене на двигателя.
                          Даа, твърди са, ама дълги. Ще трябват 2 плочки на входа на карбураторите. И друго да питам. Има някаква луда система, вкарва част от изгорелите газове в карбураторите. Да го затапвам ли това, че нещо ми се струва излишно?
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

                            Първоначално публикуван от t_andonov Преглед на мнение
                            колега този номер със шайбата става ли за електрически изпарител че мойта ми малей на 4000 оборота малък идва изпарителя
                            Става идеално само трябва да уцелиш точната шайба правил съм го вече много пъти последно пусках на газ виетнамката на един приятел с такъв испарител колкото до ключовете всички които имат тая функция са с таймер около две секунди след подаване на контакт ако не протече ток по централния високоволтов кабел исключват и двата клапана .
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • #29
                              До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

                              Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                              Даа, твърди са, ама дълги. Ще трябват 2 плочки на входа на карбураторите. И друго да питам. Има някаква луда система, вкарва част от изгорелите газове в карбураторите. Да го затапвам ли това, че нещо ми се струва излишно?
                              Да не ти се свидят, вземи две плочки. После ще се поупражняваш в симетрия - еднакво дълги маркучи, еднакво завити кранчета и т.н.

                              Лудата система за рециркулация на изгорелите газове докарва някоя и друга икономийка (ако работи), та не я затапвай.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение

                                Лудата система за рециркулация на изгорелите газове докарва някоя и друга икономийка (ако работи), та не я затапвай.
                                Лудата система за рециркулация докарва някоя и друга екологийка ама икономийка едва ли
                                Освен това скопява двига и поради тази причина при режими на пълна мощност по правило автоматиката я изключва.Както и в режими на палене и подгряване на двига.Като цяло, при нормално загрял двиг тя работи до режим на пълна мощност и служи единствено и само за подобряване на екопараметрите на двигателя.
                                Скопява мотора защото подаването на известно количество отработили газове се отразява като влошаване на пълненето на двигателя.Известна загуба на мощност и динамика в името на екологията.
                                Поради гореспоменатото влияние върху динамичните и мощностните качества на мотора,системата за рециркулация на отработилите газове се изключва автоматично в режим на пълна мощност и при рязко отваряне на дроселната клапа.
                                Eдинственото и достатъчно условие за да повярваш на нечии глупости е ти да си по-тъп от този който ги е казал.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на Вчера.

                                Зареждам...
                                X