Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газово устройство на Ленд Ровър V8

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Газово устройство на Ленд Ровър V8

    Ленд Ровър V8 3.6 бензин. Карбураторите като ги гледам са еднокамерни. Може и да греша. Та питането ми е - какво да е газовото,с плочка или щуцери? Ако е с щуцери, къде да дупча? Става ли преди карбураторите, на общия колектор? Ако става, плочка ли да е или щуцер. По какво се познава дали един изпарител е електронен? Ако е сплочки на карбураторите, с колко процента е най добре да се намали сечението? Къде се слагат? Под или над дроселовата клапа?
    Последно редактирано от targa; 12-01-09, 23:00.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

  • #2
    До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #3
      До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

      Изпарителите са вакумни и електронни/електрически-на корпуса на втория тип има една бубина (като на клапаните за газ и бензин).
      За самия монтаж немога да давам акъл.
      Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

      Коментар


      • #4
        До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

        Газта се подава винаги над дроселовата клапа от личен опит мога да кажа че с дупчене и щуцери работи най икономично плочките за този тип карбуратори се слагат отгоре и на практика не можеш да ползваш смукача на газ а ако е автоматичен въобще не може да запали студена на газ някои карбуратори си имат усилени участъци в корпуса за дупчене просто трябва да се огледа добре защо ти е електрически испарител карбураторите работят идиално и с вакумен просто трябва да намериш испарител който да успее да захранва твоя мотор все пак е осмак ако на испарителя не му стига обем (не храни достатъчно) подлагаш една шайба два три милиметра и усилваш пружината на високото налягане тоя номер го "откраднах" от един стар газаджия когато се мъчехме с една стара Тойота шейсетка с 2F мотор 4300 кубика с едно обикновенно ловато все не и стигаше газ човека реши проблема за пет минути джипа хукна като луд.
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • #5
          До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

          А каква е разликата между електрическия изпарител и вакуумния.И защо електрическия не може да се ползва при карбураторни двигатели?
          А може ли вакумния да се ползва при мотори с инжекциони?
          Eдинственото и достатъчно условие за да повярваш на нечии глупости е ти да си по-тъп от този който ги е казал.

          Коментар


          • #6
            До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

            Смукача е ръчен.А става ли преди карбураторите, на общия колектор?
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • #7
              До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

              Първоначално публикуван от Keltis Преглед на мнение
              А каква е разликата между електрическия изпарител и вакуумния.И защо електрическия не може да се ползва при карбураторни двигатели?
              А може ли вакумния да се ползва при мотори с инжекциони?
              По същество и двата са вакумни, но при "вакумния" отделно тънко маркуче взема вакум от смукателя и участва в управлението на подаването на газ (LPG-то) и отделно има електромагнитен клапан(обикновенно в центъра) - обогатител (нещо като първоначален смукач) за пускане когато мотора е студен. Когато двигателя е на "контакт" но не върти той не пуска газ.
              При електрическите обогатителя липсва, електромагнитния клапан е отстрани на изпарителя и е захранен винаги когато двигателя е на "контакт" без значение дали върти или не. Управлението на LPG-то е от разреждането което се създава в големия маркуч между карбуратора (всмукателния колектор) и изпарителя. Аз съм карал (от 95г. съм гАзар) всякакви изпарители на всякакви коли. Електрически и моноинжекция е най-благодатно за газифициране, а при пълните (многоточкови) инжекциони е по-лесен за автоматично управление
              Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
              Ленд Ровър V8 3.6 бензин. Карбураторите като ги гледам са еднокамерни. Може и да греша. Та питането ми е - какво да е газовото,с плочка или щуцери? Ако е с щуцери, къде да дупча? Става ли преди карбураторите, на общия колектор? Ако става, плочка ли да е или щуцер. По какво се познава дали един изпарител е електронен? Ако е сплочки на карбураторите, с колко процента е най добре да се намали сечението? Къде се слагат? Под или над дроселовата клапа?
              На твоите въпроси ....колкото майстори гАзари, толкова и отговори. На един V12 (цилиндри, не клапани) "ягуар" се борих със слагане на плочки и почти стана. Там е с 4 "стромберг"-а. Лично аз без да съм гледал V8 на "ровъра" (ако помолиш някой софиянец да ми се дотъркаля ще го огледам и може би по-точно) бих започнал с отделно подаване на всеки карбуратор, "плочки" преди самите карбуратори без да ги дупча!
              Като е добре да спазваш и по възможност еднакви дължини на маркучите след разклонителите, за да имаш еднакво разреждане към двата карбуратора (въздушно съпротивление) Ако имаш и за всяка глава отделен ауспух, после на газ-анализатор се настройват елементарно. Това е най-лесния начин. После ако не ти харесва питаш, мислиш и променяш Стари коли от една марка и модел при газифициране се държат различно
              Понеже за писане ми е дълго ако имаш въпроси звънкай
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • #8
                До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

                При мен е на колектора след MAF- датчика. Обаче, предполагам, че при карбураторите е различно. Аз не твърдя, че имам познания по АГУ, но според законите на газодинамиката трябва да става и на общия колектор преди карбураторите. Хубаво е да сложиш бленда преди щуцерите. Така ще създадеш област на по-ниско налягане и ще засмуква по-добре газ. Блендите по-принцип се смятат, ама за динамични режими... трудна работа. Струва ми се по- лесно някой стругар да ти направи няколко бленди и от там на сетне пробваш.
                Тези плочки не ги разбирам и за това няма да коментирам, но ако някой може с две - три изречения да каже какво са, ще съм му благодарен.

                П.П. блендите също се наричат и дроселни шайби.
                Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                Коментар


                • #9
                  До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

                  Пускам да преместят темата при АГУ, за да си е в по-добра компания.

                  Какво е електрически и какво вакуумен изпарител - почти няма разлика:

                  Електрическият има вграден електромагнит, с който се задейства. Този електромагнит се управлява от електронна схемка (най-често в ключа), която е свързана към запалителната бобина и изключва изпарителя, когато няма искри.

                  Вакуумният има вградена една допълнителна мембрана, която го задейства, когато на един от щутцерите се подаде вакуум от колекторите на двигателя.

                  Във всичко останало работят еднакво, а схемата за включване/изключване има само защитна функция - да не се пуска газ на не-въртящ се двигател.

                  Дали плочка или щутцери - пак няма голяма разлика. Плочката иска малко по-фина ръка при настройка на крановете, щутцерите са по-лежерни за нагласяне. Хубавото на плочката е, че струва 10-ина лв и оставя път назад, докато пробитият карбуратор си е пробит.

                  За смукача - аз съм за плочката. При газ няма нужда от обогатяване на сместа за подгряване на двигателя, а пусковото обогатяване се осъществява от бутон на газовата уредба (при вакуумни изпарители) или с броене на секунди между даден контакт и завъртане на стартера (при електрически изпарители). Смукачът има и втора функция (повишаване на оборотите) която под плочката си работи нормално.

                  Щутцерите и смукача - пали по същата процедура, като на бензин. Докато загрее, хвърля грешна газ в двигателя, а ако прибереш смукача пък оборотите са неудачно ниски и се стремят към 0. С такава система по-добре да палиш студен двигател на бензин и да минаваш на газ чак като загрее - излиза по-евтино.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

                    Първоначално публикуван от grgeorgiev Преглед на мнение
                    Тези плочки не ги разбирам и за това няма да коментирам, но ако някой може с две - три изречения да каже какво са, ще съм му благодарен.
                    Ако дойдеш ще ти покажа Грубо, това е общото наименование на детаила през който газта попада в смукателният тракт.....понеже някога се слагаха само на карбураторни коли ( между карба. и всмукателния колектор) и ползваха механичното захващане (болтовете) на карбуратора имаха плоска форма (като плочки) и от там е и името...сега има и цилиндрични, за инжекциони, които се слагат на въздуховода, ама пак им се вика плочки
                    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                    Коментар


                    • #11
                      До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

                      Да споделя и аз малко митарства по мастити майстори.

                      Значи на електрическите магнит вентила който е на самия изпарител се включва при подаване на контакт за определено време(реализирано е с едно таймерче и може да се регулира) това е предстартовото обогатяване.След което магнитвентила се затваря и едва при появата на искри (реализираше се с взимане капацитивно на сигнал за наличие на искри от кабел за високо напрежение) се отваря отново.

                      Разбира се няма никаква пречка и единия и другия вид изпарители (въпреки мнението на мастити майстори) да се използват при мотори с карб и при мотори с инжекция.

                      Когато си слагах газово на една скромна колица дето имах преди години І Опел Астра мотор C14NZ след дълги митарства по мастити майстори се заех сам.
                      На именитите майсторих оставих задачата по механичната инсталация-бутилка, отвори,тръба и дифузьор(плочка), и закрепване на изпарителя.
                      Голяма веселба беше как майстора се кълнеше, че без магнитвентил за бензин и за газ няма да мина.И това при условие, че бях с BRC с електрическо управление.
                      След 3 дена му я представих без магнитен клапан за бензин, без клапан за газ и без превключвател бензин/газ с таймер за първоначално обогатяване.
                      Веселбата беше пълна, и то пред клиентите му.След което майсторът авторитетно заяви, че ......те такова животно нема
                      Да ама имаше такова животно и работеше докато да го откраднат на 21.12.2006 г.
                      С електрически изпарител няма нужда от употреба на магнит вентил за газ, защото на самия изпарител си има.Ако колата е инжекция или моноинжекция няма нужда и от клапан за бензина просто се спира управлението на инжектора(инжекторите) и евентуално се слагат емулатори на инжектора/инжекторите да лъжат ЕКУ-то.
                      А сигнал за първоначално обогатяване може спокойно да се вземе от релето на инжекцион помпата .Направо магнитвентила на електрическия изпарител да се управлява от релето на инжекцион помпата.И си спестявате и по-скъпото ключе бензин/газ.
                      Аз лично никога не спирам инжекцион помпата.Просто винаги в резервоара има 10 литра бензин.Но няма никакъв проблем и да се спира с едно реле.Като контактната група която прекъсва токът на помпата е след точката, от която подавам управление на магнитвентила на изпарителя.
                      Нелепо е да се твърди че изпарител с вакуумно управление на подаването на газта за празен ход не може да се използва в кола с инжекцион.Просто електрическия е с по-проста конструкция и спестява вентила за газ.
                      Не слагам газови уредби, просто ми беше омръзнало от куци майстори да ми обясняват с апломб пълни глупости.За съжаление 2/3 от "майсторите" работят на принципа - в царството на слепите едноокоия цар.
                      Успех и дано случиш на майстори.
                      Eдинственото и достатъчно условие за да повярваш на нечии глупости е ти да си по-тъп от този който ги е казал.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

                        Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                        По същество и двата са вакумни, но при "вакумния" отделно тънко маркуче взема вакум от смукателя и участва в управлението на подаването на газ (LPG-то) и отделно има електромагнитен клапан(обикновенно в центъра) - обогатител (нещо като първоначален смукач) за пускане когато мотора е студен. Когато двигателя е на "контакт" но не върти той не пуска газ.
                        При електрическите обогатителя липсва, електромагнитния клапан е отстрани на изпарителя и е захранен винаги когато двигателя е на "контакт" без значение дали върти или не. Управлението на LPG-то е от разреждането което се създава в големия маркуч между карбуратора (всмукателния колектор) и изпарителя. Аз съм карал (от 95г. съм гАзар) всякакви изпарители на всякакви коли. Електрически и моноинжекция е най-благодатно за газифициране, а при пълните (многоточкови) инжекциони е по-лесен за автоматично управление

                        На твоите въпроси ....колкото майстори гАзари, толкова и отговори. На един V12 (цилиндри, не клапани) "ягуар" се борих със слагане на плочки и почти стана. Там е с 4 "стромберг"-а. Лично аз без да съм гледал V8 на "ровъра" (ако помолиш някой софиянец да ми се дотъркаля ще го огледам и може би по-точно) бих започнал с отделно подаване на всеки карбуратор, "плочки" преди самите карбуратори без да ги дупча!
                        Като е добре да спазваш и по възможност еднакви дължини на маркучите след разклонителите, за да имаш еднакво разреждане към двата карбуратора (въздушно съпротивление) Ако имаш и за всяка глава отделен ауспух, после на газ-анализатор се настройват елементарно. Това е най-лесния начин. После ако не ти харесва питаш, мислиш и променяш Стари коли от една марка и модел при газифициране се държат различно
                        Понеже за писане ми е дълго ако имаш въпроси звънкай
                        Подкрепям мнението на колегата относно удобството при вграждане на т.нар. електрически изпарители.
                        А относно карбуратори Щромберг (или групата карбове под общо название - карбуратори с постоянно разреждане) при тях няма начин за подаване на газта другаде освен преди карба.По причини.....които се крият в името на групата .

                        Сега си спомних как един преподавател в МЕИ-то питаше студентите си - Колеги, защо поплавъковата камера на карбуратора е винаги пред дифузьора по посока на движението на автомобила?
                        Ама това е друга тема.
                        Eдинственото и достатъчно условие за да повярваш на нечии глупости е ти да си по-тъп от този който ги е казал.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

                          Targa, аз като намразил всички некадърни и неграмотни газаджии(а те са всичките такива), съм се принудил да търся, да чета и сам да си слагам газовите- повечето ми коли досега са имали газ.
                          Щом си с карбуратори, слагай плочки над всеки карбуратор. Диаметъра да е малко по-малък от отвора, на който лежи плочката. Малко се спъва на бензин, но ти ще я караш на газ. Захранването на плочките да става от тройник с един регулировъчен болт("врътка" по газаджийски), за да се подава еднакво количество. Впоследствие ако имаш проблем с регулирането към двете плочки, сложи по един единичен регулатор(двоен тройник) след тройника.
                          Изпарителя няма значение какъв е, стига да е достатъчно голям. По-удобен за работа ми е електрическия, че не се бъркам във вакуумните паяжини на колата. И без това ще ти е трудно да намериш нов вакуумен изпарител. Водата връзваш с тройници към парното, изпарителя потапяш във водната система, мембраните да са по посока на движението.
                          Ето ти достатъчно теория: http://www.fiat-bg.org/Downloads/Gaz...obili_2001.pdf

                          Коментар


                          • #14
                            До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

                            Първоначално публикуван от ivan_j Преглед на мнение
                            Targa, аз като намразил всички некадърни и неграмотни газаджии(а те са всичките такива), съм се принудил да търся, да чета и сам да си слагам газовите- повечето ми коли досега са имали газ.
                            Щом си с карбуратори, слагай плочки над всеки карбуратор. Диаметъра да е малко по-малък от отвора, на който лежи плочката. Малко се спъва на бензин, но ти ще я караш на газ. Захранването на плочките да става от тройник с един регулировъчен болт("врътка" по газаджийски), за да се подава еднакво количество. Впоследствие ако имаш проблем с регулирането към двете плочки, сложи по един единичен регулатор(двоен тройник) след тройника.
                            Изпарителя няма значение какъв е, стига да е достатъчно голям. По-удобен за работа ми е електрическия, че не се бъркам във вакуумните паяжини на колата. И без това ще ти е трудно да намериш нов вакуумен изпарител. Водата връзваш с тройници към парното, изпарителя потапяш във водната система, мембраните да са по посока на движението.
                            Ето ти достатъчно теория: http://www.fiat-bg.org/Downloads/Gaz...obili_2001.pdf
                            Недей, че ще ти се разсърдят тънкообидните майстори нека им дадем възможност и те да се изяват.

                            Но се присъединявам към мнението на колегата относно качествата на болшинството майстори-газаджии.
                            Какво мога да мисля за професионализма за човек, който ми беше закрепил с две свински опашки единия маркуч , каращ охлаждаща течност за подгряване на изпарителя, към спирачната помпа?
                            След 85 километра шофиране на едно надолнище при опита ми за спиране на светофара на пожарната в град Кърджали спирачките отказаха.След трикратно напомпване хванаха горе долу колкото да спра с настръхнала коса.
                            Огледи без резултат-течове нямаше пак каране ама вече осторожно.Повтарящ се проблем и редуващи се хипотези.Инакрая когато опрях до сваляне на спирачната помпа осъзнах каква може да е причината - маркуча
                            Срязах свинските опашки и увих помпата с изолация за тръбопроводи(онази порестата ) и отново закрепих стегнато отгоре маркуча след което палнах колата и отскочих на 100 километра до Пловдив при газаджията.
                            Нямах никакво желание да го бия просто ми беше смешно
                            Извинявай колега, ама нали знаеш човек се учи цял живот-беше отговорът му.
                            Да де пич, ама урока можеше да е доста скъп.В колата ,освен мен. бяха бившата ми съпруга и детето .
                            Последно редактирано от Keltis; 13-01-09, 13:37.
                            Eдинственото и достатъчно условие за да повярваш на нечии глупости е ти да си по-тъп от този който ги е казал.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Газово устройство на Ленд Ровър V8

                              Първоначално публикуван от ivan_j Преглед на мнение
                              Targa, аз като намразил всички некадърни и неграмотни газаджии(а те са всичките такива), съм се принудил да търся, да чета и сам да си слагам газовите- повечето ми коли досега са имали газ.
                              Щом си с карбуратори, слагай плочки над всеки карбуратор. Диаметъра да е малко по-малък от отвора, на който лежи плочката. Малко се спъва на бензин, но ти ще я караш на газ. Захранването на плочките да става от тройник с един регулировъчен болт("врътка" по газаджийски), за да се подава еднакво количество. Впоследствие ако имаш проблем с регулирането към двете плочки, сложи по един единичен регулатор(двоен тройник) след тройника.
                              Изпарителя няма значение какъв е, стига да е достатъчно голям. По-удобен за работа ми е електрическия, че не се бъркам във вакуумните паяжини на колата. И без това ще ти е трудно да намериш нов вакуумен изпарител. Водата връзваш с тройници към парното, изпарителя потапяш във водната система, мембраните да са по посока на движението.
                              Ето ти достатъчно теория: http://www.fiat-bg.org/Downloads/Gaz...obili_2001.pdf

                              мембраните да са по посока на движението. Това що? Смятам да направя врътката от бронз и да си я връткам от купето. Щот съм дърт и мъ мързи. Ако се сложи плочка на общия вход на колекторите? А тя може да е с 2 щуцера, да е сигурно че ще го нахрани. Страх ме е да свалям карбуратора, после ще падне голямо синхронизиране. Дали ще стане с 2 економайзера? Що не дойдеш да го погледнеш? Че искам да се окалям малко тия дни.
                              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X