Ленд Ровър V8 3.6 бензин. Карбураторите като ги гледам са еднокамерни. Може и да греша. Та питането ми е - какво да е газовото,с плочка или щуцери? Ако е с щуцери, къде да дупча? Става ли преди карбураторите, на общия колектор? Ако става, плочка ли да е или щуцер. По какво се познава дали един изпарител е електронен? Ако е сплочки на карбураторите, с колко процента е най добре да се намали сечението? Къде се слагат? Под или над дроселовата клапа? 
							
						
					 
							
						
 
							
						



 На един V12 (цилиндри, не клапани) "ягуар" се борих със слагане на плочки и почти стана. Там е с 4 "стромберг"-а. Лично аз без да съм гледал V8 на "ровъра" (ако помолиш някой софиянец да ми се дотъркаля ще го огледам и може би по-точно) бих започнал с отделно подаване на всеки карбуратор, "плочки" преди самите карбуратори без да ги дупча!
 На един V12 (цилиндри, не клапани) "ягуар" се борих със слагане на плочки и почти стана. Там е с 4 "стромберг"-а. Лично аз без да съм гледал V8 на "ровъра" (ако помолиш някой софиянец да ми се дотъркаля ще го огледам и може би по-точно) бих започнал с отделно подаване на всеки карбуратор, "плочки" преди самите карбуратори без да ги дупча!  Стари коли от една марка и модел при газифициране се държат различно
 Стари коли от една марка и модел при газифициране се държат различно 

 ако имаш въпроси звънкай
 ако имаш въпроси звънкай 
							
						
 трудна работа. Струва ми се по- лесно някой стругар да ти направи няколко бленди и от там на сетне пробваш.
  трудна работа. Струва ми се по- лесно някой стругар да ти направи няколко бленди и от там на сетне пробваш.

 .
.
 ) след тройника.
) след тройника.

 .
  .
							
						
Коментар