Обява

Свий
Няма добавени обяви.

LPI-газова уредба работеща с втечнен пропан-бутан.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: До: LPI-газова уредба работеща с втечнен пропан-бутан.

    Първоначално публикуван от kurkapani Преглед на мнение
    някой ще ми каже ли колко струва нова помпа ,защото моята изгоря на 40хил. ако предлага някой моля да пише
    Порови се, мисля че в Пловдив им е представителството на виале.
    Всеки трети е шести

    Коментар


    • #32
      От: LPI-газова уредба работеща с втечнен пропан-бутан.

      Чувал съм че няма проблем с бензинова, но не знам точно каква.
      Subaru Legacy Outback '98 2.5 AT

      Коментар


      • #33
        От: LPI-газова уредба работеща с втечнен пропан-бутан.

        Не съм специалист по помпите, ама ми се струва невъзможно с бензинова. За да се задържи газта в течна фаза е необходимо високо налягане (не помня точно колко), но предвид, че бензина няма такива проблеми не мисля, че бензиновите помпи са създадени да правят и подържат такова налягане.
        Колкото до цената в София, на околовръсното малко след светофава на Горубляне посока Младост (влиза се през първата успоредна на околовръсното от самия светофар) има сервиз на VIALLE. Моята я занесох в окаяно състояние. Майстора ме предупреди, че едвали ще успее да я оправи, а новата е 1500 (по спомен). В крайна сметка успя да я оправи за 500. До колкото разбрах лагерите са били разбити и остта се е прецакала, дали е така не знам ама преди това като е студена виеше, а като загрея направо блокираше, та звучи като да е вярна диагнозата. Напълния я с масло (това дори не знаех, че трябва да се прави) и ми даде гаранция (не помня колко хиляди км беше), но сега си се работи задоволително.
        Та препоръчвам да не се взема помпа от някъде и човек сам да си я слага, в сервиза си има и софтур и всичко, а и гаранция дават. А и по-добре ако има шанс 500-600 за добър ремонт, отколкото 1500...

        Коментар


        • #34
          От: LPI-газова уредба работеща с втечнен пропан-бутан.

          А най-добре 200 за бензинова
          Subaru Legacy Outback '98 2.5 AT

          Коментар


          • #35
            От: LPI-газова уредба работеща с втечнен пропан-бутан.

            Първоначално публикуван от BAlexandrov Преглед на мнение
            А най-добре 200 за бензинова
            Бе не знам... щом хората я правят за 1500 надали става таказа с 10 пъти по ниска цена.
            И понеже наистина не знам какво налягане прави една бензинова помпа, може ли млако инфо, че наисина ме съмнява да е достатъчо високо...

            Коментар


            • #36
              От: LPI-газова уредба работеща с втечнен пропан-бутан.

              Бензиновите помпи правят около 4 бара налягане, което за повечето вариации на течноинжекционни системи е недостатъчно. Освен това не са предназначени да работят на ръба на кавитацията, каквато е ситуацията в газовата бутилка.

              Коментар


              • #37
                От: LPI-газова уредба работеща с втечнен пропан-бутан.

                Бензиновите помпи правят около 4 бара налягане, което за повечето вариации на течноинжекционни системи е недостатъчно. Освен това не са предназначени да работят на ръба на кавитацията, каквато е ситуацията в газовата бутилка.
                Всички обичат да пишат. това е инструкцията за регулиране на налягането.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11.JPG
Прегледи:1
Размер:25.1 КБ
ID:5597334
                Аз карам 5000км с бензинова помпа. няма никакви проблеми.

                Коментар


                • #38
                  От: LPI-газова уредба работеща с втечнен пропан-бутан.

                  И спрямо кое се мери това налягане?

                  Коментар


                  • #39
                    От: LPI-газова уредба работеща с втечнен пропан-бутан.

                    Това е регулатора на налягането, който се намира след газовата рейка. След него газта се връща в бутилката.

                    Коментар


                    • #40
                      От: LPI-газова уредба работеща с втечнен пропан-бутан.

                      Пак да питам: между кои две точки е това диференциално налягане?

                      Защото ако е между газовата рейка и смукателния колектор, с 3 бара газта няма никакъв шанс да се върне в бутилката, в повечето сезони.

                      Коментар


                      • #41
                        От: LPI-газова уредба работеща с втечнен пропан-бутан.

                        Спрямо бутилката предполагам. Помпата, ако е вътре в бутилката си прави нейните 3 bar -а, към газовата рейка отиват х + 3, а след рейката остават х + нещо си, което нещо си, кара газта да се връща в бутилката.
                        Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

                        Коментар


                        • #42
                          От: LPI-газова уредба работеща с втечнен пропан-бутан.

                          Принципа на работа и изпълнението е като при бензина.

                          Коментар


                          • #43
                            От: LPI-газова уредба работеща с втечнен пропан-бутан.

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Пак да питам: между кои две точки е това диференциално налягане?

                            Защото ако е между газовата рейка и смукателния колектор, с 3 бара газта няма никакъв шанс да се върне в бутилката, в повечето сезони.

                            Всъщност не е като да няма направени с обикновена подкачваща помпа за бензинов мотор, и то работещи приемливо.Явно че си зависи от типа на уредбата.
                            Всеки трети е шести

                            Коментар


                            • #44
                              От: LPI-газова уредба работеща с втечнен пропан-бутан.

                              Първоначално публикуван от krumal Преглед на мнение
                              Това е регулатора на налягането, който се намира след газовата рейка. След него газта се връща в бутилката.
                              И какво е налягането,
                              което се подържа в рейката?
                              (Мембранната помпа повишава налягането след бутилката с повече от 5 бара)
                              -Геороторните помпи за бензина правят без проблем 6-8 бара.

                              Коментар


                              • #45
                                От: LPI-газова уредба работеща с втечнен пропан-бутан.

                                фабричната
                                http://www.autogas-einbau-umbau.de/m...read&tid=13292

                                бензинова
                                http://mytransasia.en.gasgoo.com/aut...s/1434576.html

                                (Мембранната помпа повишава налягането след бутилката с повече от 5 бара)
                                -Геороторните помпи за бензина правят без проблем 6-8 бара.
                                Явно и ти не си отварял такава уредба.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X