първа позиция - свети червен диод пали само на бенизн,
втора позиция - свети зелен диод, пали само на газ
допълнителното копче е за "почерпка" на газ, струва 7-8 лева по магазините.
Вече всичко над 10лв е с автоматично прехвърляне на бензин и кабел към бобината, който следи оборотите.
п.п. Имаш ли на газовата си уредба и Газов и Бензинов отделни клапани?
в положение газ, се подават 12в към газовият клапан, а бензинов е затворен
в положение бензин, се подават 12в към бензиновият клапан, а газовият е затворен
и просто няма начин, при положение Газ, да има и бензин в горивната смес.
първа позиция - свети червен диод пали само на бенизн,
втора позиция - свети зелен диод, пали само на газ
допълнителното копче е за "почерпка" на газ, струва 7-8 лева по магазините.
Вече всичко над 10лв е с автоматично прехвърляне на бензин и кабел към бобината, който следи оборотите.
п.п. Имаш ли на газовата си уредба и Газов и Бензинов отделни клапани?
в положение газ, се подават 12в към газовият клапан, а бензинов е затворен
в положение бензин, се подават 12в към бензиновият клапан, а газовият е затворен
и просто няма начин, при положение Газ, да има и бензин в горивната смес.
Човека говори за бензинова помпа-какъв карбуратор и клапан за бензин намеси?! Второ-с тоя ключ няма защитата. Той трябва да се комбинира с вакуумен изпарител. Освен ако не се захрани от веригата на бензиновата помпа,но не винаги е удачен вариант,а и в предвид въпросите на питащия-абсурд. Трето-не всичко с кабел при високото е с автоматично прехвърляне-по-горе съм пуснал линк,цъкни някъде ,пък прочети.
Към пусналия темата-и ти не си си направил труда да цъкнеш на линка и да се ограмотиш малко. Явно няма да стане,ходи на читав газаджия.
Коментар