Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

    Да не би да са разменени входа и изхода при връзването на изпарителя ?

    Коментар


    • #47
      От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

      Изпарителя е лабав. Това, че го дават едни коне, не значи че ги покрива.
      Студената газ е вредна за всички мембрани и гумички, освен това, сега ти дава 4 градуса, а като стане -10?

      Коментар


      • #48
        От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

        Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
        Изпарителя е лабав. Това, че го дават едни коне, не значи че ги покрива.
        Студената газ е вредна за всички мембрани и гумички, освен това, сега ти дава 4 градуса, а като стане -10?
        Е той двигателят няма да заработи с друга температура на антифриза само защото е по-студено.

        Студената газ да е вредна, да е вредна, колко да е вредна? Ако не е останала течна всичко е наред а при 3-4 градуса няма как да е. И ако е 4 на изхода значи преди мембраната е поне 20.

        Коментар


        • #49
          От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

          Двигателя да, ама една е да го лъхне ветрец 15 градуса, друго е -10. Това си зависи и къде е изпарителя де.
          От ниската температура всички гуми се удървят и късат по-лесно.
          Има мембранни рейки, са не знам конкретния случай, ама под 20 градуса на газта вече имаме проблем.
          Последно редактирано от ak101; 13-10-15, 14:43.

          Коментар


          • #50
            От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

            Мдаа, намери се ключа от палатката.

            Този изпарител има винт за регулиране на налягането. Бях го оставил на около 1 бар, вдигнах го на 1.2 бара и веднага се вдигнаха всички температури и изчезна ефекта със студената газ при рязко настъпване.

            Производителя рекламира диапазон от 0.8 до 1.6 бара. Явно като е близко до минимума налягането изпарителя не може да си достигне оптималния работен режим.

            Коментар


            • #51
              От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

              Първоначално публикуван от jja Преглед на мнение
              Мдаа, намери се ключа от палатката.

              Този изпарител има винт за регулиране на налягането. Бях го оставил на около 1 бар, вдигнах го на 1.2 бара и веднага се вдигнаха всички температури и изчезна ефекта със студената газ при рязко настъпване.

              Производителя рекламира диапазон от 0.8 до 1.6 бара. Явно като е близко до минимума налягането изпарителя не може да си достигне оптималния работен режим.
              Бъркаш нещо,единственото което ще ти се вдигне е разхода,всички редуктори имат такъв винт.Налягането не се прави както ти дойде.Тоя винт няма отношение към проблема ти,освен ако не си разбутал нещо докъто го чоплиш.Мисля вече е време да се обърнеш към някой който си има понятие от тези неща,тоя проблем се решава за по малко от час,ако беше следвал няколко стъпки.Стреляш на посоки.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #52
                От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

                Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                Бъркаш нещо,единственото което ще ти се вдигне е разхода,всички редуктори имат такъв винт.Налягането не се прави както ти дойде.Тоя винт няма отношение към проблема ти,освен ако не си разбутал нещо докъто го чоплиш.Мисля вече е време да се обърнеш към някой който си има понятие от тези неща,тоя проблем се решава за по малко от час,ако беше следвал няколко стъпки.Стреляш на посоки.
                И като отида сега при някой дето има понятие, какво да му кажа защо съм отишъл? Щото в момента колата върви добре и всички показатели в софтуера са в нормални стойности.

                Майтапа настрана, за съжаление след години опит с такива дето имат понятие се принудих да си правя всичко сам. Отнема време но до момента от мене си недоволен не съм оставал

                Та, винта определено има отношение към проблема защото както казах когато тоя винт е много близо до напълно завит редуктора очевидно не може да си достигне оптималните параметри на работа. Като се охлаби винта леко, което вдига и налягането на газта на свободни, редуктора започва да се държи съвсем добре, изчезват спадовете в температурите на антифриза и газта при настъпване до дупка.

                Разхода може и да се вдигне от развиването на тоя винт ако не се пипнат инжекторните времена.

                И до тук всички стреляхме на посоки опитвайки се да решим проблема с наличната информация. Един от изстрелите уцели това решение. Виждам го, пред мен е, работи. Споделям го тук защото може да е от полза за някой с подобен проблем. Ако се окаже че нещо пак не е наред пак ще кажа. За това са форумите да си споделяме полезна информация.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X