Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

    Я вземи си провери връзките на датчиците за температура. За 1-2 секунди няма как да измерят промяна на температурата. Те са много инерционни елементи.

    Коментар


    • #32
      От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Това е един принципно нов бисер на топлотехниката.
      Спокойно, няма да помогне.

      Я по-добре кажи откъде знаем че така описаният режим НЕ Е нормален за този изпарител?
      Имам същия такъв изпарител монтиран на друга кола. Е там не се държи така.

      За бисера на топлотехниката възможно е, не ми е специалност изобщо. Не е ли възможно при повишаване на налягнето пътя на антифриза в изпрителя да се променя?

      Коментар


      • #33
        От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

        Първоначално публикуван от valeri_at Преглед на мнение
        Я вземи си провери връзките на датчиците за температура. За 1-2 секунди няма как да измерят промяна на температурата. Те са много инерционни елементи.
        Ами прав си сякаш ама това го правят датчика за температура на газта и датчика за температура на антифриза едновременно. И двата да имат такъв проблем в свързването дето да намаля рязко съпротивлението май ще е доста рядък шас. Иначе единия е на спойка другия презкуплунг.

        Коментар


        • #34
          От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

          И са с обща маса?

          Коментар


          • #35
            От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

            Първоначално публикуван от valeri_at Преглед на мнение
            Я вземи си провери връзките на датчиците за температура. За 1-2 секунди няма как да измерят промяна на температурата. Те са много инерционни елементи.
            Точно
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • #36
              От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

              Би трябвало да са с обща маса, тъй като и двата датчика са свързани изцяло и само към газовия компютър а той си има една маса.


              Ама ще е мега съвпадение всеки път като настъпя до ламарината да се прецаква свързаността и на двата датчика по един и същи начин.

              Коментар


              • #37
                От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

                Силно ми прилича като изпарителя да не може да се справи с натоварването. Сега загледах и налягането на газта, то също пада при настъпване до край и не може да възстанови докато не отпусна педала.

                Коментар


                • #38
                  От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

                  Последното е нормално,колкото по малко пада,тилкова е по добър редуктора
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • #39
                    От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

                    Това с термодатчиците не е абсолютно вярно. На такива места често се ползват датчици с времеконстанта под 1 секунда.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

                      Ако ще и вода да не минава,няма как от 50 гр.да падне на 20 за секунди
                      Откачи маркуча и виж какъв дебит и налягане дава,вземи инфраред термометър и мери на блока,на радиатора на вх.маркучи
                      Още ли не си го отворил тоя изпарител.При откачен температурен датчик ми мени тем на компа и си прави каквото иска.
                      Последно редактирано от Roninn; 12-10-15, 18:11.
                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • #41
                        От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

                        Засега съм склонен да вярвам на датчиците тъй като и двата показват едно и също а уредбата е на месец два и всичко по нея е ново.

                        До колко е проблем ниската температура на газта? И по какъв точно начин е проблем? Нещо не успявам да открия отговор на този въпрос. Сега ясно е че ако нещо замръзне и се запуши ще е проблем. Но какво се случва ако двигателя работи с газ чиято температура е близка до 0?

                        Коментар


                        • #42
                          От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

                          Има температурна компенсация ,някои в малки граници,други в доста по големи и много други неща според вида на ГИ
                          При всички случаи се усеща
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар


                          • #43
                            От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

                            Kкорекции по температура на газта не съм задавал, възможно е самото ГИ да прави.

                            Но така както е в момента проблеми с вървежа, придърпване, притрисане и прочее не се усещат, работи тихо, усокрява добре, върви идеално. Графиките на инжекторните времена на бензи и на газ съвпадат идеално също, ламбда сондите осцилират между бедна и богата смес, разхода е 10% над бензиновия. Изобщо проблеми не се усещат никакви.

                            Та въпроса ми е какво прецаква ниската температура на газта. Един вид да мога да оценя тежестта на проблема да знам какви ресурси да влагам в справянето с него.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

                              При високи режими ниската температура на газта ти е от полза.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

                                Хм, значи ако я задържам над 0 (да не почне да обледява) съм ток и жица? Газовата започва да оцветява в червено стойности под 10. Предполагам за това има причина.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X