Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

    Изпарителя ми в момента (Magic 3) е вързан последователно на входящия маркуч на парното. При това свързване открих че парното е много слабо на празен ход и се засилва само като се вдигнат оборотите. За по сигурно шунтирах изпарителя, т.е. възстанових оригиналното свързване и парното се оправи. До тук ясно, изпарителя явно не пропуска достатъчен дебит към парното при налягането което водната помпа прави на свободни. Ясно че изпарителя ще се вързва паралелно.

    Другия ефект, който открих при последователното свързване обаче определено е силно изненадващ. В движение по магистрала при напълно загряла кола температурата на антифриза според датчика на изпарителя е 40 градуса, съответно температурата на газта според датчика за налягане и температура е 15 градуса (това при вънпна температура 20 градуса). В този момент обаче от парното духа яко топло. Пак напомням че изпарителя е свързан последователно на входа на парното Ако в този момент спра и оставя на свободни, температурата на антифриза според датчика на изпарителя се покчва бързо до 80 градуса, съответно температурата на газта до 40-50 градуса. В този момент парното духа хладен въздух обаче

    Не мога да си обясня как става тая работа. Някой има ли идея?

  • #2
    От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

    1. Въздушни тапи.
    2. Боклуци в изпарителя.

    Коментар


    • #3
      От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

      Климатроник + клапа на парното?
      За какво МПС говорим?
      Калин Владов,09РСПБЗН

      Коментар


      • #4
        От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

        Задръстен радиатор на парно.

        Коментар


        • #5
          От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

          Клапа на парното няма, антифриза си циркулира през него неспирно и безкрайно. Задръстен радиатор също не е, като шунтирам изпарителя както съм написал нещата се оправят.

          Изненадата е, че в движение с магистрална скорост температурата на антифриза в изпарителя спада а в парното което е последователн ослед него се вдига.Все едно част от изпарителя се запушва като се вдигне налягането но тая част не влияе на дебита през него.

          Не виждам и въздушна тапа/запушване как ще го направят това. Как изчезват тия неща на свободна? Щото на свободна температурата в изпарителя се вдига.

          Коментар


          • #6
            От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

            Налягането в системата нормално ли е ? Да не вкарва газ в антифриза ...
            ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

            Коментар


            • #7
              От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

              При мен е същата работа с изключение на парното (духа студено), в ниските обороти или на място изпарителя пари, а в движение става студен, понякога даже замръзва.
              Сменям гарнитура на главата...


              Коментар


              • #8
                От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

                Хм, това е възможно. Но е малко вероятно предвид че изпарителя е сравнително нов, около 10000км има изминати с него. Така или иначе предстои смяна на антифриза, ще се разбере ако е влизала газ там.

                Коментар


                • #9
                  От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

                  Първоначално публикуван от jja Преглед на мнение

                  Не мога да си обясня как става тая работа. Някой има ли идея?
                  Датчикът за температура в изпарителя е на алуминиевия корпус, който изстива рязко при натоварване поради повишения обем изпарена газ. Потокът антифриз от своя страна е с висока скорост, обем и температура поради повишеното натоварване и обороти. С една дума антифризът минава бързо, като има малък топлообмен с изпарителя.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

                    Е той не намирисва ли като му отвориш (внимателно) капачката?
                    А тези простотии се правят от името на всички ни.
                    Даника
                    Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                    Коментар


                    • #11
                      От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

                      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                      Датчикът за температура в изпарителя е на алуминиевия корпус, който изстива рязко при натоварване поради повишения обем изпарена газ. Потокът антифриз от своя страна е с висока скорост, обем и температура поради повишеното натоварване и обороти. С една дума антифризът минава бързо, като има малък топлообмен с изпарителя.

                      Дадена единица обем антифриз ще има по малък топлообмен с изпарителя като минава по-бързо. Но пък за едно и също време ще минат повече единици обем антифриз и сумарно би трябвало пак да отдадат същата топлина. Мистерия.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

                        Газта също е повече , като количество преминало за единица време, при високи обороти, та от тук и по-студено му става на изпарителя.
                        подаръци за мъже от FACOM
                        промоция на читави инструменти

                        и на хоби такива

                        тел. О879 Ч8Ч 2З5

                        Коментар


                        • #13
                          От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

                          Е ама то това значи че тоя изпарител не става за работа. Ако на 20 градуса външна температура газта излиза на 15 при магистрална скорост какво правим зимата?

                          Коментар


                          • #14
                            От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

                            Колата френска или италианска е ?За коя клапа се сещаш че няма ?
                            При мен с най калпавия възможен изпарител преди тунинга температурата не пада в движение под 60 градуса на редуктора,последователно вързан,снимката е от зимата
                            Закачи едно обд на компа и гледай онлайн и него,така ще си отговориш на доста въпроси

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:лпг.jpg
Прегледи:2
Размер:160.0 КБ
ID:5683148
                            Последно редактирано от Roninn; 25-09-15, 00:08.
                            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                            Анатолий Пейчинов o8875о9815
                            https://dvrbg.com/

                            Коментар


                            • #15
                              От: Изпарител студен в движение и топъл на свободни, парно точно обратното

                              Колата е Jeep Cherokee 3.7. Предвид че Jeep вече са на Фиат може да я броим италианска Според обд четеца температурата на антифриза е 90 градуса.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X