Изпарителя ми в момента (Magic 3) е вързан последователно на входящия маркуч на парното. При това свързване открих че парното е много слабо на празен ход и се засилва само като се вдигнат оборотите. За по сигурно шунтирах изпарителя, т.е. възстанових оригиналното свързване и парното се оправи. До тук ясно, изпарителя явно не пропуска достатъчен дебит към парното при налягането което водната помпа прави на свободни. Ясно че изпарителя ще се вързва паралелно.
Другия ефект, който открих при последователното свързване обаче определено е силно изненадващ. В движение по магистрала при напълно загряла кола температурата на антифриза според датчика на изпарителя е 40 градуса, съответно температурата на газта според датчика за налягане и температура е 15 градуса (това при вънпна температура 20 градуса). В този момент обаче от парното духа яко топло. Пак напомням че изпарителя е свързан последователно на входа на парното
Ако в този момент спра и оставя на свободни, температурата на антифриза според датчика на изпарителя се покчва бързо до 80 градуса, съответно температурата на газта до 40-50 градуса. В този момент парното духа хладен въздух обаче 
Не мога да си обясня как става тая работа. Някой има ли идея?
Другия ефект, който открих при последователното свързване обаче определено е силно изненадващ. В движение по магистрала при напълно загряла кола температурата на антифриза според датчика на изпарителя е 40 градуса, съответно температурата на газта според датчика за налягане и температура е 15 градуса (това при вънпна температура 20 градуса). В този момент обаче от парното духа яко топло. Пак напомням че изпарителя е свързан последователно на входа на парното


Не мога да си обясня как става тая работа. Някой има ли идея?
Коментар