Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газ през инжекционните дюзи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Газ през инжекционните дюзи

    Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
    На 3 бара е течна...Че и на 2 съм я виждал.Буквално...
    Който е ремонтирал газова бутилка - сигурно е виждал :
    Бутилка ( за кола) пълна с ГАЗ - отвива се капака за поплавъка и се отваря. Няма налягане ( отворена система) и ..... ГАЗта си е течна .
    Така , че спора е безмислен .
    Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
    Темата е стара...ма интересна...пък и чух (от различни места), че имало ентусиасти (оживели), който имали успех в тая насока.


    Теоретически може да се сложи регулатор на налягане (който да държи 3 бара), ма проблема, че системата става инертна при по-бърза промяна в дебитите/консумацията.

    Решението е компенсаторен съд...с "приличен?" обем...което води до лека взривоопасност... и то най-вече след престой....1-2 литра газ на 3 бара и само едни дюзи ги делят от изпарение...ма пак може да се сложи електроклапан м/у съда и дюзите...за по-малък обем на затворената газ.
    Некой да е чул/видял/направил скоро в тая насока????

    Идеята е интересна - само като идея.
    Да се ползва течната форма на ГАЗа си е загуба на гориво.
    За това се слага изпарителя - за да се постигне работна температура на горивото Пропан-Бутан и да му се увеличи обема .
    Така се постига икономичността на това горивото .
    Ако ще пускате директно в дюзите втечнена газ( температурата и е -30 , -50 градуса и аз не знам) - няма как да таботи двигателя - и то инжекцион. Компютъра ще се ошашави с температурните разлики.
    Двигателя ще се дави и няма да работи нормално.
    Все пак - това си е мое мнение . А аз не съм специалист по горивата , но карам на ГАЗ от 1988 година.
    И доста проблеми съм минал м/у капките !
    Последно редактирано от bgbul; 15-04-09, 13:56.

    Коментар


    • #32
      До: Газ през инжекционните дюзи

      Виале има помпа в бутликата, за да поддържа еднакво налягане при различно количество газ в бутилката.

      Коментар


      • #33
        До: Газ през инжекционните дюзи

        Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
        На 3 бара е течна...Че и на 2 съм я виждал.Буквално...
        Също и на 1 (отворена бутилка). Ама не и при температурите около двигателя.

        Коментар


        • #34
          До: Газ през инжекционните дюзи

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Също и на 1 (отворена бутилка). Ама не и при температурите около двигателя.
          Да.Силно летлива е...На отворена бутилка нивото намалява със секунди...
          Относно наляганията,рядко съм виждал по бензиностанциите да е повече от 15 атмосфери.Обикновено седи на 5-8-10...В бутилката може и да е по-малко,зависи от много неща.
          И не е вярно,че газта се ползва изпарена заради икономия.Просто така е по-лесно...Ако течната фаза се изпарява в/у клапана,се получава осезателно усещан турбо ефект.От там са 10-20-те процента повече мощност.Пък точно там температурата пада и позволява засмукването на повече въздух.От там пък икономията.
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • #35
            До: Газ през инжекционните дюзи

            Важна подробност - в отворената бутилка температурата е много ниска. Примерно -10. Кипенето на газта я докарва дотам.

            А това за изпарението върху клапана и другите неща, абе дълга тема. Нещата, които казваш, са верни, но имат по-малкия принос.

            Коментар


            • #36
              До: Газ през инжекционните дюзи

              По-прицип треее да стане....смисъл да се докара на "смеси" не е проблем. Итересното в случая, е защо са решили системата с помпа....имам няколко предпложения

              ...решава проблема с константното наляганем (за да работят коректно дюзите)...и произтичащото от този вид захранване, проблем с излишното гориво т.е. връща го в резевара.

              ...не затваря обеми газ...необезопасена...има газ м/у рейката и дюзите, което е сравнително малко количество.

              ...проблем за който не се бях сещал...останалата в рейката газ леко се изпарява...т.е. требе обезвъздушаване.


              Кви ше са проблемите ако се реши системата с обикновенни дюзи...без връщане на гориво в резервара?

              ...регулатор на налягане работи коректно, ама при резки промени на дебита, нема да реагира достатъчно бързо...т.е. акумулаторен съд.

              ...проблема ше дойде от тоя съд май....незнам кво ше стане като се понагреее тоя обем и вътре стане течна и газообразна газ...ше има и проблем ????

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X