Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газ през инжекционните дюзи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Газ през инжекционните дюзи

    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
    Така е безспорно, ама просто отдавна ме човърка тази мисъл и ми се ще да пробвам
    За идеята Иначе ми е ясно, че щом не се е наложила системата има неква уловка
    Виж, хората са направили друго, виждал съм изправно работеща газова дюзите на която се командват от оригиналния компютър, който командва иначе бензиновите дюзи. Те това е по-приложим вариант според мен, трябва да се поразровиш да видиш как и на кои коли става.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #17
      До: Газ през инжекционните дюзи

      Преди да сложа Скуърд-а,бях с газов инжекцион на РенцоЛанди.ОмеГаз.И съм бърничкал настройките.На тестера на уредбата съм следял в реално време милисекундите на бензиновите и газовите дюзи.Разликата е горе-долу 1-1,5 милисекунди.Проблема е,че не по всяко време е така.Променливо е спрямо оборотите,подаването на газ и натоварването на мотора.Ако искаш,имам останал комп за инж.уредба.
      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

      Коментар


      • #18
        До: Газ през инжекционните дюзи

        Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
        Виж, хората са направили друго, виждал съм изправно работеща газова дюзите на която се командват от оригиналния компютър, който командва иначе бензиновите дюзи. Те това е по-приложим вариант според мен, трябва да се поразровиш да видиш как и на кои коли става.
        Има ли фабрични поставени комп-ове,които могат?
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • #19
          До: Газ през инжекционните дюзи

          Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
          Има ли фабрични поставени комп-ове,които могат?
          На обикновен Голф ІІ работеше перфектно с неговия си комп...
          Трябва да питаш Диксъна какво беше сътворил и какви бяха недостатъците...
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #20
            До: Газ през инжекционните дюзи

            Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
            На обикновен Голф ІІ работеше перфектно с неговия си комп...
            Трябва да питаш Диксъна какво беше сътворил и какви бяха недостатъците...
            Най-вероятно е сложил съпротивление за забавяне...не знам.
            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

            Коментар


            • #21
              До: Газ през инжекционните дюзи

              по-скоро "чип-тунинг" - записал е други карти на нов чип и го е боцнал в оригиналния комп;
              Войната е мир, свободата е робство, невежеството е сила.

              Коментар


              • #22
                До: Газ през инжекционните дюзи

                Първоначално публикуван от ivanik1978 Преглед на мнение
                по-скоро "чип-тунинг" - записал е други карти на нов чип и го е боцнал в оригиналния комп;
                Нъц. Баш съпротивлевия беше набутал.
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #23
                  До: Газ през инжекционните дюзи

                  Темата е стара...ма интересна...пък и чух (от различни места), че имало ентусиасти (оживели), който имали успех в тая насока.

                  Теоретически може да се сложи регулатор на налягане (който да държи 3 бара), ма проблема, че системата става инертна при по-бърза промяна в дебитите/консумацията.

                  Решението е компенсаторен съд...с "приличен?" обем...което води до лека взривоопасност... и то най-вече след престой....1-2 литра газ на 3 бара и само едни дюзи ги делят от изпарение...ма пак може да се сложи електроклапан м/у съда и дюзите...за по-малък обем на затворената газ.


                  Некой да е чул/видял/направил скоро в тая насока????

                  Коментар


                  • #24
                    До: Газ през инжекционните дюзи

                    Сега се замисли при тези 3 бара газта течна ли е или газообразна.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Газ през инжекционните дюзи

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Сега се замисли при тези 3 бара газта течна ли е или газообразна.
                      Течна...
                      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                      Коментар


                      • #26
                        До: Газ през инжекционните дюзи

                        Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                        Течна...
                        Пак опитай.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Газ през инжекционните дюзи

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Пак опитай.
                          Говориш с един приятел в Германия.Каза че има заводски монтирани по две дюзи на тройник.Газовата и бензиновота.Задалсам му задача да ми тьрси такьв комплект.Искам да видя какво ще излезе от това.Немисе пробиват колекторите на двигателя.Не е проблема само в парите аи на изработката...
                          Последно редактирано от todor georgiev; 15-04-09, 09:03.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Газ през инжекционните дюзи

                            Първоначално публикуван от todor georgiev Преглед на мнение
                            Говориш с един приятел в Германия.Каза че има заводски монтирани по две дюзи на тройник.Газовата и бензиновота.Задалсам му задача да ми тьрси такьв комплект.Искам да видя какво ще излезе от това.Немисе пробиват колекторите на двигателя.Не е проблема само в парите аи на изработката...
                            Идеята звучи интересно, но в такъв случай ще трябва да се преправя горивопровода, които захранва дюзите. При 4 цилиндров може и да не е много голям проблем, но при един 6 цилиндров май ще се окаже не много приятна задача. Другото, което ми хрумва като минус е че по този начин променяш разстоянието от бензиновата дюза до горивната камера, което би трябвало да се отрази на работата на двигателя.
                            Георги Гатев

                            Коментар


                            • #29
                              До: Газ през инжекционните дюзи

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              Пак опитай.
                              На 3 бара е течна...Че и на 2 съм я виждал.Буквално...
                              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                              Коментар


                              • #30
                                До: Газ през инжекционните дюзи

                                По темата:

                                1. Налягането на колонката е 17 атмосфери, в бутилката е 12 атмосфери, първата степен на редуктора сваля до 3 атм. и втората до стойности, близки до атмосферното налягане (при различните марки май са различни тези стойности).

                                2. Невъзможността за коректно използване на бензиновите инжектори си има причина. Дори и при уредби с течна фаза - Виале и модерните напоследък Icom - при течната фаза, преди да пуснат инжекторите газ, самата система обезвъздушава дюзите. При работа на газ или бензин, на върха на дюзата на газ винаги се получава газообразна фаза, за това тази дюза е с вход и изход за пропан-бутана. Така се подава течната газ, а останалото количество се връща в бутилката.
                                Всъщност не добре синхронизиран именно този процес даваше проблеми при системите на Виале в началото, особено при топло време.

                                Най-удачното решение според мен е изцяло газов двигател, с променени дюзи, инжектори и т.н. Но проблемът идва през зимата...
                                Последно редактирано от izo4x4; 15-04-09, 12:42.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X