Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газ през инжекционните дюзи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Газ през инжекционните дюзи

    Замислял ли се е някой какво ще стане, ако на инжекционната рейка се подаде втечнен газ и се впръсква в течна фаза, както бензина през дюзите? Отдавна се изкушавам да пробвам. По всяка вероятност дюзите ще се обледенят, но ако е само това е проблемът е решим. Може би и калибърът на дюзите трябва да е друг.
    Имам една Дедра за експерименти и мисля да опитам Ако чуете експлозия да знаете причината)))
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

  • #2
    До: Газ през инжекционните дюзи

    Има инжекционни системи за впръскване на течна фаза (например Виале), обаче там нещата са сериозни и цените са дебели.
    Първото което ми идва на ума е че налягането е доста по-голямо при втечнената газ, а дюзите впръскват нужното количество гориво като функция на времето - при константно налягане. Ако налягането се увеличи 4 пъти то и горивото впръсквано през същото време ще е доста повече...
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      До: Газ през инжекционните дюзи

      Има възможност за регулиране на времето на впръскване, което е 2 микросекунди при Дедрата. Освен това може да се редуцира налягането на LPG.
      То при бензина е около 3 bar и има редуктор (Fuel pressure regulator), който връщa излишното гориво в резервоара. При пропан-бутана мисля, че един редуктор на налягане би свършил същата работа. Интересно ми е паленето на студен двигател.
      С изпарител всичките ми коли палят без проблем на газ при минусови температури. Но с втечнена газ едва ли ще е толкова лесно. Иначе теоретично би трябвало да работи добре с нужните корекции на ЕСМ-а.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #4
        До: Газ през инжекционните дюзи

        Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
        Има инжекционни системи за впръскване на течна фаза (например Виале), обаче там нещата са сериозни и цените са дебели.
        Първото което ми идва на ума е че налягането е доста по-голямо при втечнената газ, а дюзите впръскват нужното количество гориво като функция на времето - при константно налягане. Ако налягането се увеличи 4 пъти то и горивото впръсквано през същото време ще е доста повече...
        Да де,ама на практика е обратното.Казвам,щото съм пробвал.На едно Рено 19.Не става.Дюзите държат на определено налягане.И изпускат.С 300 зора Реното запали и се държеше така,сякаш няма хранене.С цЕлата газ(на място) едвам държеше 1000-1200 об/мин.И все едно работеше на 3 цилиндъра.
        Бензиновия инжекцион работи с циркулация на горивото около 1-1,5 бара.Газта в бутилката е около 5.Средно.Както каза Димата,има уредби,които работят с "течна газ",но там принципа е идентичен с бензиновата система.Има си помпа в бутилката,входяща и изходяща газ...
        Ако все пак си прежалил колата и решиш да пробваш,задължително запуши маркуча или холендъра на възвратния бензин на рейката!!!Щото може и ти да дадеш фира!!!
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • #5
          До: Газ през инжекционните дюзи

          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
          Има възможност за регулиране на времето на впръскване, което е 2 микросекунди при Дедрата. Освен това може да се редуцира налягането на LPG.
          То при бензина е около 3 bar и има редуктор (Fuel pressure regulator), който връщa излишното гориво в резервоара. При пропан-бутана мисля, че един редуктор на налягане би свършил същата работа. Интересно ми е паленето на студен двигател.
          С изпарител всичките ми коли палят без проблем на газ при минусови температури. Но с втечнена газ едва ли ще е толкова лесно. Иначе теоретично би трябвало да работи добре с нужните корекции на ЕСМ-а.
          За въпросния "редуктор" говоря.
          А за какво регулиране на милисекундите става дума?И как?
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • #6
            До: Газ през инжекционните дюзи

            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
            Има възможност за регулиране на времето на впръскване, което е 2 микросекунди при Дедрата. Освен това може да се редуцира налягането на LPG.
            То при бензина е около 3 bar и има редуктор (Fuel pressure regulator), който връщa излишното гориво в резервоара. При пропан-бутана мисля, че един редуктор на налягане би свършил същата работа. Интересно ми е паленето на студен двигател.
            С изпарител всичките ми коли палят без проблем на газ при минусови температури. Но с втечнена газ едва ли ще е толкова лесно. Иначе теоретично би трябвало да работи добре с нужните корекции на ЕСМ-а.
            Като го редуцираш ще спре да е течна забрави ли
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              До: Газ през инжекционните дюзи

              Може да се редуцира и посредством жигльор, не непременно с мембранен редуктор.
              То за опита може и да се изпусне част от газообразната фаза в бутилката.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #8
                До: Газ през инжекционните дюзи

                Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                За въпросния "редуктор" говоря.
                А за какво регулиране на милисекундите става дума?И как?
                Милисекундите се регулират през ЕСМ-а на колата. Естествено на стенд.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #9
                  До: Газ през инжекционните дюзи

                  Да за "Виале"съм чел и аз, но става въпрос за допълнително монтирана газова уредба, а не за ползуване на оригиналната горивна система на колата. Даже пишеше, че мощността се повишава с 5%, заради разликата в обемите на газта в течна и газова фаза. Мисля, че беше 278 пъти. Газта се впръсква максимално близо до клапана, и горивото не може да се изпари толкова бързо, и една част от него се изпарява, разширявайки обема си в цилиндъра, при затворен вече клапан, и повишава налягането, получава се ефекта на турбото, и се вдига мощността. Нещо такова беше, цитирам по памет.
                  Не знам какво е налягането обикновено, на бензина става въпрос, но за LPG е около 10 атм.(Където зареждам манометъра на колонката показва 15-17, но само там съм виждал толкова) И ако налягането на газта е по-голямо от това на бензина ще се получи преобогатяване на горивната смес, т.нар. "задавяне". Но може да се преработи нещо там компютъра да оставя дюзите по-малко време отворени, и да проработи. Може и да греша, но така ги виждам аз нещата. Поне на теория би трябвало да стане, но на практика е мнооого различно. Но нищо не пречи да пробваш. Дано да няма "Голям взрив", че лошо...
                  Като започнах да пиша това постовете бяха само два, последен беше Quadra, но като гледам вие сте доста по-напред от мен в материята, та ме е срам малко...
                  Последно редактирано от Кольо; 10-11-07, 20:33. Причина: Много бързо се развива темата
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Газ през инжекционните дюзи

                    Добре де,то МегаСкуърд-а е измислен отдавна.Газовите дюзи също.Комбинацията я има даже на КИА-та.То системи-много...колегата иска да знае,какво ще стане,ако пробва през оригиналните...
                    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                    Коментар


                    • #11
                      До: Газ през инжекционните дюзи

                      10-11 атмосфери е на колонката. В бутилката налягането както Соти е написал е около 5 атм.
                      На пълния инжекцион на Ланчата контролното налягане на горивото в рейката е 3 - 3,5.
                      1,5 е на моноинжекцията. Иначе Соти и Димата са прави, че налягането би било проблем за дюзите. Затова мисля да го редуцирам посредством жигльор на входа на рейката или кранче, което да се регулира. Бензиновият редукрор задължително трябва да се махне, защото ще вкара изпарен газ в бензиновия резервоар и това би било сериозен проблем за застрахователите)))))
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #12
                        До: Газ през инжекционните дюзи

                        Проблемът, както го виждам аз ще е, че при всяка редукция на налягането на течната фаза ще има изпарение и ще се получат мехурчета, които ще бъркат работата

                        Коментар


                        • #13
                          До: Газ през инжекционните дюзи

                          Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                          Проблемът, както го виждам аз ще е, че при всяка редукция на налягането на течната фаза ще има изпарение и ще се получат мехурчета, които ще бъркат работата
                          Прав си, но този проблем мисля че може да се разреши посредством нещо като разширителен съд и клапан, подобен на автоматичните обезвъздушители в отоплителните системи.
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #14
                            До: Газ през инжекционните дюзи

                            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                            Прав си, но този проблем мисля че може да се разреши посредством нещо като разширителен съд и клапан, подобен на автоматичните обезвъздушители в отоплителните системи.
                            За тази работа,по принцип,е измислен изпарителя.Той е и редуктор,и смесител,и регулатор...
                            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                            Коментар


                            • #15
                              До: Газ през инжекционните дюзи

                              Така е безспорно, ама просто отдавна ме човърка тази мисъл и ми се ще да пробвам
                              За идеята Иначе ми е ясно, че щом не се е наложила системата има неква уловка
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X