Обява
Свий
Няма добавени обяви.
FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Свий
X
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
ЧНГ!
Въпросче
- колата взе да пали осезаемо по -трудно. Единсвената промяна, която направих от преди това е малко по -тесен маркуч за вакуума на изпарителя и по -същественото - намалих разстоянието на електродите на свещите от 0.9 на 0.7 mm. Това дали оказва влияние при първоначалното палене на газ?, че на бензин няма ядове...
Поздрави!
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Ако копчето в купето ти е с червен бутон за почерпване на изпарителя,регулирай така че на студено да пали с почерпка.Аз съм с същия изпарител и при началното регулиране отказваше да пали когато винта му е завит много макар и колата да работи добре на празен ход и да върви нормално след като изгася не палеше нормално докато не отвия поне един оборот.Понеже съм с механичен карбуратор и тройник като твоя процедирах по следния начин: завих винта на втора камера до край при работеща кола,от което се вдигат оборотите и се налага да завиеш малко винта на изпарителя около половин оборот при мен.След това почнах постпенно да регулирам винта на първа камера докато намеря най-високите обороти от него,след като ги установя пак намалям от изпарителя и така няколко пъти при това положение се качих и направих няколко проби колата трябва да върви нормално до 3000 оборота,след това почнах да се занимавам с винта за втората камера отвих го 1 оборот по малко от винта на първа камера и отворих винта на изпарителя така че да стига дебита на празен ход при отворен винт за втора клапа,след няколко проби как върви и засичания на разход окончателно регулирах винта на втора камера да е точно толкова отворен колкото винта на първа,понеже дроселовите клапи за двете камери са почти еднакви при мен заработи добре така и разхода е повече от приличен.При теб вероятно втората клапа е с по-голям размер и регулировката ще се получи с по-развит винт,но трябва да стане по същия начин.При мен на студено колата пали с почерпване 3-4 секунди и малко газ над 5-10 градуса външна температура пали раз без почерпка и подаване на газ.Важно е да внимаваш да не регулираш на твърде бедна смес,защото хем ще ти отиде икономията и ще се спъне колата,хем има голям шанс да се простиш с някой клапан.
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Първоначално публикуван от SBANKOV Преглед на мнениеМда, това със свещите е възможна причина, пфу как не се сетих да ти пратя и един смесител и вакумен изпарител на ловато със сменени мембрани.- относно развитието на моите ремонти - да чукна на дърво сега колата не гасне на празен ход, обаче сутрин започна да пали супер трудно - независимо на газ или на бензин. Вчера смених свещите с Японско NGK и заредих акумулатора - сутринта запали от 5-6 ия оборот. Сега ще следя полужението, дано да се стабилизира.
* това което се появи като новост е че започна да задържа обороти когато си поиска - към 2000, след това спадат баавно до към 1100, пк задържат и накрая спадат до 900. На бензин се появи някакво давене, едвам държи празен ход сама и работи тежко. Предполагам някой датчик се еб@ва, ма утре като си взема книжката ще видим, едит в сряда живот и здраве, че утре има да се яде и пие
Това е за сега
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Е те тоя жигльор е ел клапан. Като застанеш пред колата се намира в дясно на карба, има само един кабел на него.
Задължително почисти пеперудата/клапата/ на карба, че трупа нагар и и много е вероятно да блокира, провери и пружинката на автоматичния смукач защото се разтяга и откача.
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Първоначално публикуван от SBANKOV Преглед на мнениеЕ те тоя жигльор е ел клапан. Като застанеш пред колата се намира в дясно на карба, има само един кабел на него.
Задължително почисти пеперудата/клапата/ на карба, че трупа нагар и и много е вероятно да блокира, провери и пружинката на автоматичния смукач защото се разтяга и откача.
* 3 за датчика дето е на самата клапа (за моторчето са си отделно) ;
* 2 за някакъв датчик в долния край на карба от страната н стъклото ;
НИкаде по него не влиза един единствен кабел. Абе ще го видим, за сега ще ще покарам - харсва ми как се олучи последната настройка + някой други дреболии. Дано си остане така, ако за напред живот и здраве ми прави мизерии ще сваля карбуратора и ще го разкостя - накисване в спирт или някакъв спрей за карбуратори и после сглобяване. Естествено ще огледам и мембраните по вакуумите.
Поздрави !
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Първоначално публикуван от Markony_RS Преглед на мнениеЧовече, голям оптимист си признавам!Хвърли едно око на разпределителния вал, че гърбиците са му детска болест.
Коментар
-
От: FORD ESCORT "91 1.6 CVH на газ - проблеми и коментари
Ей.. аз отдавна не съм писал... Проблема с гасненето го отстраних трайно, оказа са TPS-a м@мицата му.
На моменти е окъсявал и компютъра не е знаел какво става. В момента колата работи идеално на газ, тихите са бетон 900об/мин дори и при неутрална предавка с над 120км/ч. Естествено изключването на ТPS-a наложи някой неодобства, ама ...
1) при първоначално палене (на газ, че на бензин неще) трябва да се пали с малко газ и да се държи в обороти около минута, след това си ги държи сама;
2) на бензин е пълна трагедия, то няма и как да е иначе.
За сега премахването не вебера с електронно управление се отлага, но живот и здраве за напред че как е тръгнало ще си движа "варела" , ако пак ми създава грижи ще боцна друго нещо на мястото на смотания карбуратор.
Поздрави !
п.п. и още един въпрос - на колко хиляди да сменям маслото с оглед това, че карам 99% на газ и 80% от изминатото разстояние го правя на дестинации по 150-200км среден режим на работа на мотора. Попринцип на всичките ни коли от автопарка масло се сменя на 10к км, независимо дали на опаковката на маслото пише 15к км, ама те всичките са дизели. Тази бих я покарал и 12-3 хиляди с едно масло, така или иначе мотора ще надживее останалата периферия. Вие ко мислитеПоследно редактирано от I.Stoyanov; 06-04-14, 15:32.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар