От: Монтаж на газова уредба Opel Astra F C14SE и няколко въпроса.
	
		
.Разликата е единствено в разхода на гориво колега 88мм.Друга разлика не съм забелязал.
							
						
					
			
			
				Октан коректора би трябвало да е на 95(200 ома резистор), но извесно  време без да искам съм карал и на 91( 0 ома) поради закъсано кабелче и  не забелязах разлика в поведението на мотора
			
		
	


 .Точно и масата и +са правеха проблеми също смених диодна плочка реле и лагери...Сега вече зарежда перфектно.Вектрата я дадох на един приятел... Замислям проект с XE или като посабера още малко пари да взема 124-ка купе
 .Точно и масата и +са правеха проблеми също смених диодна плочка реле и лагери...Сега вече зарежда перфектно.Вектрата я дадох на един приятел... Замислям проект с XE или като посабера още малко пари да взема 124-ка купе   един приятел има такава и просто няма нищо общо с опелите ,до тогава пак ще трябва да се возя с астричката и пак съм пред дилема за  монтиране на газ на нея.Вектрата умираще след 3.5к оборота а астрата точно там се събужда и ми се струва,че е много по-пъргава но определено вектрата вървеше много повече от ниските.
един приятел има такава и просто няма нищо общо с опелите ,до тогава пак ще трябва да се возя с астричката и пак съм пред дилема за  монтиране на газ на нея.Вектрата умираще след 3.5к оборота а астрата точно там се събужда и ми се струва,че е много по-пъргава но определено вектрата вървеше много повече от ниските. 
							
						
Коментар