Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Завишен разход на газ.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Завишен разход на газ.

    Мазноч няма да намериш. Графит, стружки и други твърди боклуци - според начина ти на шофиране. Ако често ги разбълникваш, така че сондата да ги глътне, повечето ще ги намериш във филтъра.

    Коментар


    • #32
      От: Завишен разход на газ.

      Я светнете от как мога да си направя над 2500 оборота да ми пуска малко повече газ.С две думи ми трябва датчик за обороти който да мога да настроя при определени обороти да отваря електромагнитен клапан.Най-елементарното което се сещам е още една кутийка за газова уредба настроена на автоматичен режим,но те след като прехвърлят остават така.Мисълта ми е че когато си настъпил до ламарината, значи наистина мощността е приоритет пред разхода (например изпреварване ).Идеи да имате някакви?
      Мазноч няма да намериш. Графит, стружки и други твърди боклуци - според начина ти на шофиране. Ако често ги разбълникваш, така че сондата да ги глътне, повечето ще ги намериш във филтъра.
      Някой беше споменал че е източил "нафтоподобна" течност от изпарителя.
      Sent from my Nokia s fenerche

      Коментар


      • #33
        От: Завишен разход на газ.

        Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
        .....Тези тежки фракции, които принципно трябва да ги няма/не и в обилни количества/, дали не остават и на дъното на бутилката, освен натрупването им в изпарителя?
        Щото ако е така, след два-три заряда с гаден газ, още три-четири смесваш мизерии с предполагаем хубав газ и разхода пак е на черешата.
        .......
        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение

        ......Тежките фракции не остават на дъното на бутилката при автомобилите...
        А на бас !
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • #34
          От: Завишен разход на газ.

          Първоначално публикуван от Р.Якимов Преглед на мнение
          Я светнете от как мога да си направя над 2500 оборота да ми пуска малко повече газ.С две думи ми трябва датчик за обороти който да мога да настроя при определени обороти да отваря електромагнитен клапан.Най-елементарното което се сещам е още една кутийка за газова уредба настроена на автоматичен режим,но те след като прехвърлят остават така.Мисълта ми е че когато си настъпил до ламарината, значи наистина мощността е приоритет пред разхода (например изпреварване ).Идеи да имате някакви?

          Някой беше споменал че е източил "нафтоподобна" течност от изпарителя.
          По-горе писах за източването на изпарителя. Нафтоподобна е при загрят изпарител, иначе е гресоподобна и не излиза.

          За мощностното обогатяване - то при газ не е толкова смислено, колкото при бензин, но ако много искаш - те затова истинските мъже карат с двукамерни карбуратори. В твоя случай - монтирай си ГИ и му реди картата както си искаш. Бързо ще ти омръзне.

          Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
          А на бас !
          Айде де? Водата не се брои, говорим за нефтени фракции (които горят).

          Коментар


          • #35
            От: Завишен разход на газ.

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            По-горе писах за източването на изпарителя. Нафтоподобна е при загрят изпарител, иначе е гресоподобна и не излиза.

            За мощностното обогатяване - то при газ не е толкова смислено, колкото при бензин, но ако много искаш - те затова истинските мъже карат с двукамерни карбуратори. В твоя случай - монтирай си ГИ и му реди картата както си искаш. Бързо ще ти омръзне.


            Айде де? Водата не се брои, говорим за нефтени фракции (които горят).
            За тях де Едно време ( имаше такова) снимахме шевовете на 3-4 бутилки на ден . Нямаше такава , в която да няма на дъното локва от жълтеникаво - кафява течна фаза , подобна на вретенно масло . Изпарява се бавно и си смърди . След първото ми учудване , после свикнах дори . Обяснявам си го подобно на Макса . Като по-тежка фракция се утаява , трупа се и част от нея се засмуква от сондата . . . Ама на дъното си остава . Нека споделят и газаджиите във Форума - все се случвало за отварят свалени бутилки .
            Иначе механичните буклуци са си отделно .
            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

            Коментар


            • #36
              От: Завишен разход на газ.

              Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
              За тях де Едно време ( имаше такова) снимахме шевовете на 3-4 бутилки на ден . Нямаше такава , в която да няма на дъното локва от жълтеникаво - кафява течна фаза , подобна на вретенно масло . Изпарява се бавно и си смърди . След първото ми учудване , после свикнах дори . Обяснявам си го подобно на Макса . Като по-тежка фракция се утаява , трупа се и част от нея се засмуква от сондата . . . Ама на дъното си остава . Нека споделят и газаджиите във Форума - все се случвало за отварят свалени бутилки .
              Иначе механичните буклуци са си отделно .
              Ще споделя , наскоро отварях моята бутилка в която е пьлнена газ в продьлжение на 90 000км.
              Очудващо е че вьтре имаше пренебрежимо малко графитен прах, беше направо чиста. Само трьбата на сондата бе станала сьс наполвина по-мальк отвор, та се наложи шомполиране!
              Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

              А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

              Коментар


              • #37
                От: Завишен разход на газ.

                Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                За тях де Едно време ( имаше такова) снимахме шевовете на 3-4 бутилки на ден . Нямаше такава , в която да няма на дъното локва от жълтеникаво - кафява течна фаза , подобна на вретенно масло . Изпарява се бавно и си смърди . След първото ми учудване , после свикнах дори . Обяснявам си го подобно на Макса . Като по-тежка фракция се утаява , трупа се и част от нея се засмуква от сондата . . . Ама на дъното си остава . Нека споделят и газаджиите във Форума - все се случвало за отварят свалени бутилки .
                Иначе механичните буклуци са си отделно .
                В битовите бутилки има точно това. За да го намериш в автомобилна бутилка, трябва да е пълна и да я изпуснеш откъм фланеца. Друг вариант е да е било много мръсна вода. Няма пречки и водата да смърди, защото одорантът е разтворим и в нея. А понеже сме си тук, няма пречки в пропан-бутана да има и вода.

                Коментар


                • #38
                  От: Завишен разход на газ.

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение

                  За мощностното обогатяване - то при газ не е толкова смислено, колкото при бензин, но ако много искаш - те затова истинските мъже карат с двукамерни карбуратори. В твоя случай - монтирай си ГИ и му реди картата както си искаш. Бързо ще ти омръзне.

                  Не е решение на моето уравнение.Експеримент с неясен край,трябва да глътне минимум средства.
                  Sent from my Nokia s fenerche

                  Коментар


                  • #39
                    От: Завишен разход на газ.

                    Първоначално публикуван от Р.Якимов Преглед на мнение
                    Не е решение на моето уравнение.Експеримент с неясен край,трябва да глътне минимум средства.
                    Щом е така, замисли се защо мощностното обогатяване се прави при две условия: обороти над нещо си и педала натиснат повече от нещо си. При Нива оборотите, над които се прави мощностно обогатяване са 4000 - това на бензин.

                    Ако искаш да стане на газ, замисли се или къде да сложиш допълнителна тръбичка, която да е засенчена от дроселовата клапа при ниски режими, или с подходящ клапан, част от смесителя да се захранва само от определен разход нагоре.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Завишен разход на газ.

                      Привет Колеги,както виждам,добра и смислена дискусия сте подхванали,но искам да ви предложа нещо! Нека,всеки който изказва мнение за добра или лоша газ,да споменава от коя бензиностанция(газостанция) е зареждал,за да могат другите колеги да се възползват от ценната информация!Например,на мен от "ЕКО-Петролиум" ми дава преразход с 2-3л./100км.,и мисля че е логично,тези 5ст. отстъпка трябва да се избиват по някакъв начин.На "Лукойл" е по-добре,номи се струва,че джипа е малко по-тромав...На "Шел" пък е на различни пратки,понякога е като самолет,понякога като спънат кон...Тъи като съм с Г.И. и харча по малко и бензин,като тегля чертата,май по-добре зимата и Аз да карам само на бензин.
                      SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

                      Коментар


                      • #41
                        От: Завишен разход на газ.

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Щом е така, замисли се защо мощностното обогатяване се прави при две условия: обороти над нещо си и педала натиснат повече от нещо си. При Нива оборотите, над които се прави мощностно обогатяване са 4000 - това на бензин.

                        Ако искаш да стане на газ, замисли се или къде да сложиш допълнителна тръбичка, която да е засенчена от дроселовата клапа при ниски режими, или с подходящ клапан, част от смесителя да се захранва само от определен разход нагоре.
                        Тройника ми е с 2 крана.Идеята ми е :
                        Настройвам си газовото само от единният кран,а другият го затварям временно.М/у затвореният кран и смесителя поставям електромагнитен клапан.Проблема ми е само с управлението на клапана.Вариантите са още една автоматична кутийка за прехвърляне на газ бензин,която да командва клапана,или бутон който да прикрепя към жилото на газта(при моя двигател има къде да се постави).Системата може да се направи да се командава на бензин и газ,макар че на бензин не съм сигурен дали ще е нужно.
                        В първият вариант ми пречи това че след Х оборота ще се отвори клапана и така ще си остане.Следва да помисля за някакъв "резет" при понижаване отново на оборотите-тук се включвате вие електричарите по желание.
                        Вторият вариант е малко по-относителен защото можеш да си направиш "кикдаун" и на 1500 об. и ефекта е неизвестен без проба.Също така не съм засичал по магазините необходимият бутон.
                        Колко газ да навлиза при отваряне на клапана ще се командва от крана.
                        Имам в двигателният отсек "еко помпа"- безмислена екологична опелска щуротия, която по-късно мисля и нея да я вкарам в играта но засега ...
                        Sent from my Nokia s fenerche

                        Коментар


                        • #42
                          От: Завишен разход на газ.

                          Моля те, почети малко теория.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Завишен разход на газ.

                            Стига бе, теория. Човека има чувство за хумор

                            Коментар


                            • #44
                              От: Завишен разход на газ.

                              Теорията я оставям засега.Когато са ми отворени крановете повече от нормалното (отималното),кочината по-бързо ускорява и постигам по-висока максимална скорост.Когато е регулирана оптимално -не е така .Следователно единствената променлива е количеството газ което се подава.Ще се прави!Тъп съм още мила мамо упорит.
                              Sent from my Nokia s fenerche

                              Коментар


                              • #45
                                От: Завишен разход на газ.

                                Е, не знам как си регулираш нещата и кое за тебе е оптимално. При мен, най-ниският разход се постига толкова близо до най-добрата мощност, че не си струва да ги различавам. Разбира се, аз съм с двукамерни карбуратори и при мен е по-лесно.

                                п.п. има изпарители, на които отделно се настройват ниските и високите режими. Това, което си го мислиш, най-лесно ще стане точно така.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X