Аз имам въпрос, защото не съм карал никога автомат. Как се справя автомата с дърпане на допълнителен товар? Ето пример - днес ми се обади приятел да го извадя от едно дере където се озовал след катастрофа. Обърнахме го на колела и след това на първа бавна и доста зор го извлякох до пътя. Автомат става ли за това?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси
Свий
X
-
Дърпал съм доста коли, да не говорим че и аз имам демултипликатор, тягата е страшна, ама как няма да е при този двигател. Иначе някои пикапи и джипове от по-големите и тежките имат специален режим за теглене, но той е по-скоро за теглене на тежки ремаркета по нормален път.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
това щях да кажа, Тахо, Събърбъните и другите модели на Шевролет са пример за такива хитринкиВеднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
За теб не знам, за моята кутия в мануала пише че се използва Мопар 7176 АТF+ ІІІ, Декстрон ІІ може да се залива само в краен случай, ако има загуба на масло и трябва да се добереш до сервиза, после промивка и от правилното. Знаеш ли модела на твоята кутия да питам?Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Ами спецовете казаха че няма да умре кутията, но все пак трябва да го смениш. Пък и нали се сещаш че при планова замяна си сменил най-много 40%... Купи си Декстрон ІІІ и го смени. И мен това ме чака апропо.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Първоначално публикуван от ПаджероводАз имам въпрос, защото не съм карал никога автомат. Как се справя автомата с дърпане на допълнителен товар? Ето пример - днес ми се обади приятел да го извадя от едно дере където се озовал след катастрофа. Обърнахме го на колела и след това на първа бавна и доста зор го извлякох до пътя. Автомат става ли за това?В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...
Коментар
-
Първоначално публикуван от quadraАми спецовете казаха че няма да умре кутията, но все пак трябва да го смениш. Пък и нали се сещаш че при планова замяна си сменил най-много 40%... Купи си Декстрон ІІІ и го смени. И мен това ме чака апропо.Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
Първоначално публикуван от миткоПървоначално публикуван от quadraАми спецовете казаха че няма да умре кутията, но все пак трябва да го смениш. Пък и нали се сещаш че при планова замяна си сменил най-много 40%... Купи си Декстрон ІІІ и го смени. И мен това ме чака апропо.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
точно така, това са подробностиStop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
MANUAL VS AUTOMATIC
зная, че темата в разновидностите 'и са обсъждани не веднъж (то останаха ли необсъждани?), но би ме интересувало конкретно мнение на знаещите по следния въпрос: една и съща кола експлоатирана средностатистически Бг собственики, в двата 'и варианта - с ръчна и автоматична ск кутия. коя ще издържи повече (двигател и скорости)? в нета мненията са противоречиви точно както и вкуса към единия и другия вид скорости. едните казват, че автомата се самоопазва от прекомерно товарене и издържа много повече щадейки и мотора, който работи на постоянни обороти и не се натоварва толкова, други казват, че ръчките не се амортизират докато при автомата има постоянна амортизация и се скапва по бързо. каде е истината?
и като говорим за автомат става дума за тези монтирани на леки коли Евро и Японско производство не някви ALLISON и т.н. дето не сме ги виждали..."..there is no substitute for cubic inches.."
Коментар
-
Re: MANUAL VS AUTOMATIC
За лошите водачи няма добра или лоша скоростна кутия, всичко зависи от начина на експлоатация.Ако разглеждаме коя от двата вида кутии е добра за офф-роуд то везните клонят към автоматика и доводите са:
1/предава към колелата максимален въртящ момент от двигателя-това помага при катерене на големи наклони и преодоляване на препятствия.
2/може да се подържа постоянна ниска скорост-което е добре при движение в горски терени,в градски задръствания и др. подобни като се избагва момента на запалване на съединителя както при ръчните кутии при движение на полу-съединител.
При драгстерите и другите тежко натоварени машини се използват само автоматици.
По издържливост автоматика води защото няма удари в трансмисиата и всички процеси стават плавно.
За цялостен основен ремонт частите за автоматика излизат много по евтино от колкото при ръчните кутии.
Надявам се че задоволих любопитството ви и дано да сте доволни.Последно редактирано от banjo; 11-03-07, 19:21.Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
Дий Снайдер
Коментар
-
Re: MANUAL VS AUTOMATIC
Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнениеЗа лошите водачи няма добра или лоша скоростна кутия, всичко зависи от начина на експлоатация.Ако разглеждаме коя от двата вида кутии е добра за офф-роуд то везните клонят към автоматика и доводите са:
1/предава към колелата максимален въртящ момент от двигателя-това помага при катерене на големи наклони и преодоляване на препятствия.
2/може да се подържа постоянна ниска скорост-което е добре при движение в горски терени,в градски задръствания и др. подобни като се избагва момента на запалване на съединителя както при ръчните кутии при движение на полу-съединител.
При драгстерите и другите тежко натоварени машини се използват само автоматици.
По издържливост автоматика води защото няма удари в трансмисиата и всички процеси стават плавно.
За цялостен основен ремонт частите за автоматика излизат много по евтино от колкото при ръчните кутии.
Надявам се че задоволих любопитството ви и дано да сте доволни.
ръчната и автоматичната предават един и същи въртящ момент този на двигателя
по 2т. Бавно се кара и с ръчната - за това са бавните скорости
Предимствата на автомата са потеглянето на плъзгави терени (ЛЕД, КАЛ...) и до тук (мое мнение) всички останали предимства са за "ръчката" когато говорим за Оффроад, за в града и задръстванията , естествено автомат
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар