Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Аз имам въпрос, защото не съм карал никога автомат. Как се справя автомата с дърпане на допълнителен товар? Ето пример - днес ми се обади приятел да го извадя от едно дере където се озовал след катастрофа. Обърнахме го на колела и след това на първа бавна и доста зор го извлякох до пътя. Автомат става ли за това?

    Коментар


    • #62
      Дърпал съм доста коли, да не говорим че и аз имам демултипликатор, тягата е страшна, ама как няма да е при този двигател. Иначе някои пикапи и джипове от по-големите и тежките имат специален режим за теглене, но той е по-скоро за теглене на тежки ремаркета по нормален път.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #63
        Първоначално публикуван от quadra
        Иначе някои пикапи и джипове от по-големите и тежките имат специален режим за теглене, но той е по-скоро за теглене на тежки ремаркета по нормален път.
        Като например мойта каручка.

        Коментар


        • #64
          това щях да кажа, Тахо, Събърбъните и другите модели на Шевролет са пример за такива хитринки
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #65
            Като говорим за автоматици - лек офтопик /извинявай quadra/. Маслото в скоростите ми трябва да е Detron III, но предишният собственик е сипал Dextron II - някакъв проблем? Иначе колата си върви добре

            Коментар


            • #66
              За теб не знам, за моята кутия в мануала пише че се използва Мопар 7176 АТF+ ІІІ, Декстрон ІІ може да се залива само в краен случай, ако има загуба на масло и трябва да се добереш до сервиза, после промивка и от правилното. Знаеш ли модела на твоята кутия да питам?
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #67
                4L60-E

                Коментар


                • #68
                  Ами спецовете казаха че няма да умре кутията, но все пак трябва да го смениш. Пък и нали се сещаш че при планова замяна си сменил най-много 40%... Купи си Декстрон ІІІ и го смени. И мен това ме чака апропо.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #69
                    Първоначално публикуван от Паджеровод
                    Аз имам въпрос, защото не съм карал никога автомат. Как се справя автомата с дърпане на допълнителен товар? Ето пример - днес ми се обади приятел да го извадя от едно дере където се озовал след катастрофа. Обърнахме го на колела и след това на първа бавна и доста зор го извлякох до пътя. Автомат става ли за това?
                    мнооооого добре се справя.теглил съм по страшни черни баири миробус нисан ванет май беше,натоварен с около 30-40 торби пясък.не че е било лесно но успях.иначе пикапа със 500 кила товар го тегля за закуска.всичко това без път и с демултипликатор.на асфалт май освен тройката нищо не съм дърпал,ама тя е лека и не се брои.
                    В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                    Коментар


                    • #70
                      Първоначално публикуван от quadra
                      Ами спецовете казаха че няма да умре кутията, но все пак трябва да го смениш. Пък и нали се сещаш че при планова замяна си сменил най-много 40%... Купи си Декстрон ІІІ и го смени. И мен това ме чака апропо.
                      малка поправка - при смяна масло и филтър на 4л60е сменяш около 60 -70 %. почти същото важи и за черокито. остават 1,5-2 л. в турбината и около 2,5 - 3 л. в клапанното тяло, редуктори, пакети и тн
                      Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                      http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                      http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                      Коментар


                      • #71
                        Първоначално публикуван от митко
                        Първоначално публикуван от quadra
                        Ами спецовете казаха че няма да умре кутията, но все пак трябва да го смениш. Пък и нали се сещаш че при планова замяна си сменил най-много 40%... Купи си Декстрон ІІІ и го смени. И мен това ме чака апропо.
                        малка поправка - при смяна масло и филтър на 4л60е сменяш около 60 -70 %. почти същото важи и за черокито. остават 1,5-2 л. в турбината и около 2,5 - 3 л. в клапанното тяло, редуктори, пакети и тн
                        за моята кутия 46RH дават общо толичество 7.9л, при смяна 3.8л...значи малко по-малко от 50%, ама това са подробности...
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #72
                          точно така, това са подробности
                          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                          Коментар


                          • #73
                            MANUAL VS AUTOMATIC

                            зная, че темата в разновидностите 'и са обсъждани не веднъж (то останаха ли необсъждани?), но би ме интересувало конкретно мнение на знаещите по следния въпрос: една и съща кола експлоатирана средностатистически Бг собственики, в двата 'и варианта - с ръчна и автоматична ск кутия. коя ще издържи повече (двигател и скорости)? в нета мненията са противоречиви точно както и вкуса към единия и другия вид скорости. едните казват, че автомата се самоопазва от прекомерно товарене и издържа много повече щадейки и мотора, който работи на постоянни обороти и не се натоварва толкова, други казват, че ръчките не се амортизират докато при автомата има постоянна амортизация и се скапва по бързо. каде е истината?

                            и като говорим за автомат става дума за тези монтирани на леки коли Евро и Японско производство не някви ALLISON и т.н. дето не сме ги виждали...
                            "..there is no substitute for cubic inches.."

                            Коментар


                            • #74
                              Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                              За лошите водачи няма добра или лоша скоростна кутия, всичко зависи от начина на експлоатация.Ако разглеждаме коя от двата вида кутии е добра за офф-роуд то везните клонят към автоматика и доводите са:
                              1/предава към колелата максимален въртящ момент от двигателя-това помага при катерене на големи наклони и преодоляване на препятствия.
                              2/може да се подържа постоянна ниска скорост-което е добре при движение в горски терени,в градски задръствания и др. подобни като се избагва момента на запалване на съединителя както при ръчните кутии при движение на полу-съединител.
                              При драгстерите и другите тежко натоварени машини се използват само автоматици.
                              По издържливост автоматика води защото няма удари в трансмисиата и всички процеси стават плавно.
                              За цялостен основен ремонт частите за автоматика излизат много по евтино от колкото при ръчните кутии.
                              Надявам се че задоволих любопитството ви и дано да сте доволни.
                              Последно редактирано от banjo; 11-03-07, 19:21.
                              Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                              Дий Снайдер

                              Коментар


                              • #75
                                Re: MANUAL VS AUTOMATIC

                                Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                                За лошите водачи няма добра или лоша скоростна кутия, всичко зависи от начина на експлоатация.Ако разглеждаме коя от двата вида кутии е добра за офф-роуд то везните клонят към автоматика и доводите са:
                                1/предава към колелата максимален въртящ момент от двигателя-това помага при катерене на големи наклони и преодоляване на препятствия.
                                2/може да се подържа постоянна ниска скорост-което е добре при движение в горски терени,в градски задръствания и др. подобни като се избагва момента на запалване на съединителя както при ръчните кутии при движение на полу-съединител.
                                При драгстерите и другите тежко натоварени машини се използват само автоматици.
                                По издържливост автоматика води защото няма удари в трансмисиата и всички процеси стават плавно.
                                За цялостен основен ремонт частите за автоматика излизат много по евтино от колкото при ръчните кутии.
                                Надявам се че задоволих любопитството ви и дано да сте доволни.
                                По 1т. ?????????????????????????????????????????????????????????
                                ръчната и автоматичната предават един и същи въртящ момент този на двигателя
                                по 2т. Бавно се кара и с ръчната - за това са бавните скорости

                                Предимствата на автомата са потеглянето на плъзгави терени (ЛЕД, КАЛ...) и до тук (мое мнение) всички останали предимства са за "ръчката" когато говорим за Оффроад, за в града и задръстванията , естествено автомат

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X