Първоначално публикуван от inox
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси
Свий
X
-
diavol koleda
А така ква я мислех аз ква стана тя оказа се че и автоматика си има своите предимства пред ръчните предавки аз не мислех така взех да се разубеждавам ами ако някои се навие нека представи по обстоино как стоят нещата та да се светна,а не да плюя наляво инадясно като бесно куче че автоматика за нищо не става явно не е така до тука от моите наблюдения малк о по трудно се захожда към стръмни препятствия по скоро колата е по податлива на боксуване ма може да не е така даите инфото всички сме наточили зъби тоест очи и чакамеДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
тел.088четири 9едно9 4нула4
-------------------------------------------------------
Коментар
-
diavol koleda
Сетих се и друго как стои въпроса със спускането по стръмни наклони на ръчните скорости е ясно спускаш си на скорост но как е при автомата там става ли щото иначе на спирачки си е маматаДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
тел.088четири 9едно9 4нула4
-------------------------------------------------------
Коментар
-
Автомата може да запали с дърпане ако има задна помпа. Тогава не може да се буксира.
И тая тема е ръфана-ръфана... Виж в архива. Не става, туй обаче е печалната истина. Освен нещото, което нямам идея какво е. Някъв Алисън. Всичкото нато кара с такова, от джиповете до танковете, ама наистина нямам ни най-малка представа за какво става дума.
Коментар
-
Re: diavol koleda
Прав си всичко може да се повреди, НО колкото по-сложно - толкова по-вероятно е да се повредиПървоначално публикуван от LJ73...
а поддръжката на автоматика е смяна на маслото - друга не ми е известна...
на джип с ръчни скорости му се пали феродото като види зор - така, че не виждам какъв е проблема... всичко може да се развали...
а разходите при нормална работа са си ОК, НО при повреда
цената на автоматичната скоростна кутия (поне на старото ми БМВ
) е колкото цената на УАЗ-ка с резервна скоростна кутия - гратис
Коментар
-
е, добре сте пописали днеска. ако разрешите, да допълня и аз за всекиго - по нещо. pri poteglyane s AT ,veroyatnostta za probuksuvane e po malka poradi nalichieto na hidro saedinitel(турбина). превключването в даден момент на друга предавка се осъществява ръчно -местиш лоста. за целта - оффроуд обаче му се преработват блокировките. принципа на моторната спирачка е запазен - при спускане скоростите задържат колата. mozhe vseki, koyto kara dzhip s AT da go proveri, kogato spuskayki se s okolo 8o km.prevklyuchi losta ha po dolna predavka -pri izpravna AT sledva zadarjane. това също е и един от тестовете за изправност на АТ. може да се тегли, но само на N. a edinstveniyat avtomobil s AT, koyto moje da se zapali s teglene e MB, no samo starite modeli - do 124. наличието на много електроника в съвременните автомобили подобрява скоростта на вклъчване на предавките -i то по бързо от шуми, както и по правилния момент за включване. по възможност трябва да се избягват електронни варианти, поради високата цена и трудното поддържане, както и ниската ни все още технологична култура.poddrajkata na AT se sastoi samo v svoevremennata smyana na masloto i FILTARA.пробега м/у смените зависи от режима на каране - градско, селско и тн, и е м/у 30 и 80 хил.км. stefane, vsichkoto nato izpolzva i drugi AT, alisona e prosto mnogo preosiguren, ZF po nishto ne otstapvat.в софия има поне 5 сервиза за АТ. моя беше един от тях. цените за ремонтите са високи, но изкуствени и ще падат. най добрия в пловдив е сервиз пенев, има и magazin в софия -козлодуй 2 ,ако се не лъжа.
a povoda za temata e che shte slagam AT na pikapa s koyto karame po chukarite. преди малко повече от месец му спраскахме кожуха на скоростите, изтече му кръвта и дотам. az lichno karam AT ot 91 god. и сам пристрастен.
надявам се че ви е било интересно. ако имате въпроси - пишете, не ме жалете. със здраве.
ПС. за превода се сардете на бил -гейцStop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
Кво като се сърдя, сигурно съм три милиардния на опашката от мераклии да го утрепат.
Безусловно е и въпрос на навик, на мене автомата ми създава дискомфорт и на асфалта. Остава да се разбере коя консрукция на такава автоматика всъщност живее в такива условия.
Коментар
-
Re: diavol koleda
автомата има положения 1, 2, 3 и D... на "1" те държи само на първа, на "2" само първа и втора.... Като искаш да спускаш с моторна спирачка, хакни го на "1" и на бавните, па да видиме може ли или не може да спира... /особено ако е някой 4.2ДПървоначално публикуван от diavol koledaСетих се и друго как стои въпроса със спускането по стръмни наклони на ръчните скорости е ясно спускаш си на скорост но как е при автомата там става ли щото иначе на спирачки си е мамата
/
помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Re: diavol koleda
тоя 4.2 направо ще тръгне назадПървоначално публикуван от LJ73автомата има положения 1, 2, 3 и D... на "1" те държи само на първа, на "2" само първа и втора.... Като искаш да спускаш с моторна спирачка, хакни го на "1" и на бавните, па да видиме може ли или не може да спира... /особено ако е някой 4.2ДПървоначално публикуван от diavol koledaСетих се и друго как стои въпроса със спускането по стръмни наклони на ръчните скорости е ясно спускаш си на скорост но как е при автомата там става ли щото иначе на спирачки си е мамата
/
no signature no problems
Коментар
-
Re: diavol koleda
Щом ги слагат японците, а руснаците ги хвалят, ние ли ще сме тези дето ги отричат...Първоначално публикуван от fanaticтоя 4.2 направо ще тръгне назад
не бих се поколебал да взема автоматик, ако ми попадне
помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Re: diavol koleda
при моят автомат като натискаш газта плавно превключва на по горна предавка на 3000 оборота, а ако го ръчкаш по агресивно сменя предавка на 5000, което ти позволявадоста да имаш контрол над ускорението на колата и над предавките... кеф ти ръчни три кеф ти автоматични...
другото предимство можеш да сменяш ръчните много по бързо от колкото на кола със съединител, без да ти падат оборотите, което май от значение като караш на бавни по някой баир.LZ1RED
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар