Има ли разлика в работа на климатичната инсталация между климатик и климатроник. За автоматичното поддържане на температурата и режимите - знам. Има ли други?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Разлики между климатик и климатроник
Свий
X
-
До: Разлики между климатик и климатроник
Без да съм убеден в думите си,но съм забелязал че компресора ми не изключва,само силата на въздушната струя става по слаб при достигане на зададената температура.Първоначално публикуван от alex_bg777 Преглед на мнениеА в работата на компресора? В смисъл при климатроника не е ли, когато се достигне желаната температура в купето компресора да изключва и да продължи само на циркулация?Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...
Коментар
-
До: Разлики между климатик и климатроник
Ако натиснеш "Econ" - иначе просто отваря и клапите за парното и така стига зададената температура.Първоначално публикуван от barzashki Преглед на мнениекомпресора изключва"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
До: Разлики между климатик и климатроник
И според мен компресора изключва. Последният работи на цикли.
А защо един климатроник товари по-малко двигателя? Във фирмата имаме 5 коли. Тези, който са с климатик при включването му доста осезаемо се намалява мощността на двигателя, а при климатрника- не се чувства.LZ1AID
Коментар
-
До: Разлики между климатик и климатроник
Това наистина ли го има?Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнениеАко натиснеш "Econ" - иначе просто отваря и клапите за парното и така стига зададената температура.
Коментар
-
До: Разлики между климатик и климатроник
Така е - именно заради електронното управление.Първоначално публикуван от alex_bg777 Преглед на мнениеИ според мен компресора изключва. Последният работи на цикли.
А защо един климатроник товари по-малко двигателя? Във фирмата имаме 5 коли. Тези, който са с климатик при включването му доста осезаемо се намалява мощността на двигателя, а при климатрника- не се чувства.
може да работи и на смесване с топъл въздух и периодично изключване на компресора."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
До: Разлики между климатик и климатроник
И да и не. В по-новите автомобилни климатици/климатроници компресорът се върти постоянно. В него има вграден байпасен клапан чрез който се постига променливо "студопроизводство".Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнениеТака е - именно заради електронното управление.
може да работи и на смесване с топъл въздух и периодично изключване на компресора.
Коментар
-
До: Разлики между климатик и климатроник
Както написа по горния пост Ittso в по съвременните автомобили 2005- 2009 година работата на компресора се различава от старите типове компресори, за разлика от по старите е зацепен постоянно и има баипасен клапан които плавно регулира работата на компресора за по точно и плавно достигане на зададените стойности на температура.А в старите имахме електромагнитен съединител който влкючваше и изключваше работата на компресора.
Разликата между климатика и климатроника е че с климатика вие трябва да си играете (да включвате и изключватекогато ви стане много студено или да пускате и малко топъл въздух с завъртане на врътката малко на топло за да ви е комфортно в купето).
А с климатроника си задавате 22 градуса и
си карате без а се занимавате с друго
.
ГЛАВИ МЕ БОЛИЧКАТА
Коментар
-
До: Разлики между климатик и климатроник
ИлюзияПървоначално публикуван от alex_bg777 Преглед на мнениеА защо климатика отнема повече от мощността на двигателя? Или е илюзия!
ТЛК 80 4,2ТД-95г
Коментар
-
До: Разлики между климатик и климатроник
Компресорите в повечето системи са еднакво мощни и в първия момент до достигане на зададената температура чрез ремъчната предавка консумират еднаква енергия, а когато постигнат зададената температура или изключват чрез ел.магн. съединител или "отпускат" чрез байпасния клапан и така реално климатроника харчи по-малко гориво, тогава когато работи в нормите. Също така някои климатроници отварят и затварят притока на свеж въздух в купето автоматично и когато рециркулират "въртят" въздух с темп. примерно 22"C, а не дърпат от вън 35"C и реално са по икономични.Първоначално публикуван от alex_bg777 Преглед на мнениеА защо климатика отнема повече от мощността на двигателя? Или е илюзия!Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар