Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Топъл експедиционен Душ - Невероятно !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: До: Топъл експедиционен Душ - Невероятно !

    Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
    Хм. Светлия отвор на тръбите които имам е 10 мм. Няма ли да объркаме пък охлаждането на мотора ...
    Няма. Поскоро ще се обърка парното зимата с ф 10. Ма нали се разбрахме зимата да се сваля
    Ужасът в случая е огъването на тръбите в спирала с тоя диаметър.
    Уморените коне не ги убиват , нали ??

    Коментар


    • #92
      От: До: Топъл експедиционен Душ - Невероятно !

      Първоначално публикуван от PACH - Иван Тодоров Преглед на мнение
      Зимата го демонтираш, едва ли ще ти трябва горещ душ за къмпинг при една педя или повече сняг
      Няма нужда да го демонтираш.Два тройника, три крана за топла вода, малко маркучи, и се шунтира топлообменника.Когато ще ползваш отоплението затваряш двата крана на входа и изхода на топлообменнйика, отваряш третия кран.който се слага на директния маркуч и готово... Така се изолира топлообменника и охладителната течност отива директно в парното...
      Лада НИВА не избира пътя, тя просто върви напред...
      0887686779 Краси

      Коментар


      • #93
        От: Топъл експедиционен Душ - Невероятно !

        Айде и аз почнах с душа. Намерих евтин пластинчат топлообменник (2ра ръка, но неползван, нов е 140лв). Намерих му щуцери (ама май ще ги сменя със директно заварени тръби). Ще му сложа и един кожух, че да не отдава топлина навън.

        Ама се чудя каква помпа да ползвам. Иска ми се да не е потопяема (т.е. и помпата да седи под капака някъде) и да няма нужда от обезвъздушаване. От под капака (или някъде извадени от страни) ще има само две бързи връзки за двата маркуча - единия с душа и единия дето ще просто маркуч с цедка накрая.

        Иначе това е топлообменника (до него се виждат бързите връзки). При малък дебит на топлата вода с температура 55 градуса студената вода загрява от 10 до 38 градуса с дебит от 3-4 литра на минута. Тъй като е най-малкият и очевидно ще е прекалено мощен ще се наложи да се добавй нещо като смесител след помпата.


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:288_0461.jpg
Прегледи:1
Размер:132.4 КБ
ID:5470512

        Коментар


        • #94
          От: Топъл експедиционен Душ - Невероятно !

          Помпа от парното на коя да е Е класа,че и някои Цедки го имат,на Ската е много сложна.Става и от ЗАЗ ма дебита малък,а като се замисля и каква ще помпа да е ще свърши работа.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #95
            От: Топъл експедиционен Душ - Невероятно !

            Точно тия не стават, щото искат обезвъздушаване. Пробвано - имам такава на антифриза. При тестове докато не я обезвъздушиш не почва да качва вода. Та не е баш каквато и да е помпа.

            Мисля да пробвам с тази - http://watersportsequipment.eu/bg/product-view/261.html. Щото е хидрофорна, а не съм видял някой като бодне хидрофорната помпа в реката за да полива да обезвъздушава смучейки маркуча.

            Другото което се търси е тройник с кран за 16мм маркуч. Крана трябва да има един вход и два изхода и посредством позицията на крана да избира кой от двата изхода да е свързан. Не ми се ще да прехвърлям маркучите с антифриза два пъти в годината.

            Коментар


            • #96
              От: Топъл експедиционен Душ - Невероятно !

              Да,правилно,тия са с пласмасов и петър или перка,но пък са здрави и нямат проблемите на неопреновата перка,намират се лесно и са сравнително евтини.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #97
                От: Топъл експедиционен Душ - Невероятно !

                Помпата е налична вече. Само дето не е с перка, а с диафрагма . Дават, че можела и на сухо да работи без проблеми. Та май си намерих идеалната помпа за целта.

                Коментар


                • #98
                  От: Топъл експедиционен Душ - Невероятно !

                  Диафрагмата си е помпа та дрънка,не гори на сухо и тегли до определена височина,по лодките за отводняване такива се ползват като най-сигурни,има и от другите ма след десетата секунда въртене на сухо и си за нова помпа.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #99
                    От: Топъл експедиционен Душ - Невероятно !

                    Събрах системата за прототип. За прототип е, защото помпата се държи само на маркучите и липсва скоба която трябва да пречи на маркучите за антифриза да се мандахерцат. Но пък работи идеално . Монтирах трипътен сферичен кран с който казвам къде да ходи антифриза - дали към парното или към топлообменника и няма да се налага да разкачам/закачам маркучи като дойде зимата.

                    При 70 градуса на антифриза тече приятна за къпане вода заради малкия дебит на водната помпа на празен ход. При качване на оборотите почва да тече силно вряла вода (прекалено топла за къпане) дори при 60 градуса на мотора. Топлобменника има бая капацитет .

                    Със 10л вода на 15 градуса успях да смъкна температурата на мотора от 70 на 60 градуса за около 3 минути. Явно няма да става за половинчасови къпания .

                    Скоро ще споделя как се представя в полеви тесткове и ще кача някоя снимка.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X