Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Допълнителна печка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от Паджеровод
    А, и още... Виждал съм при автобус Кароса печка, която не загрява директно въздуха в салона, което е недостатък щото има миризми, локални прегрявания а загряваща охладителната течност плюс помпа, която я върти и нагрява както салона, така и двигателя! Това ми се види хитро решение!
    виждал съм такава, вебасто, монтирана на сааб
    Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
    http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
    http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

    Коментар


    • #32
      Нашите две Камили са с Webasto. Невероятна благина. Имат си таймер и когато навън е люта, ама люта зима, те си се включват в необходимото време и затоплят охладителните кръгове. Понеже и вътрешното отопление е включено към тези кръгове, влизаш в джипката по къси ръкави! Даже си регулира и силата на вентилаторите! Ако трябва да чакаш някъде през зимата, онова си бучи кротко и те топли. Въобще не хабиш двигателя. Дай Боже всекиму!

      Т.
      Good guys drive Land Rovers!

      Коментар


      • #33
        Първоначално публикуван от Turbozmej
        Дай Боже всекиму!

        Т.
        Амин!
        Това според мен е най-доброто решение по темата! Трябва само як акумулатор за работа на място, но това е най-малкия проблем.

        Коментар


        • #34
          Първоначално публикуван от Turbozmej
          Нашите две Камили са с Webasto. Невероятна благина. Имат си таймер и когато навън е люта, ама люта зима, те си се включват в необходимото време и затоплят охладителните кръгове. Понеже и вътрешното отопление е включено към тези кръгове, влизаш в джипката по къси ръкави! Даже си регулира и силата на вентилаторите! Ако трябва да чакаш някъде през зимата, онова си бучи кротко и те топли. Въобще не хабиш двигателя. Дай Боже всекиму!

          Т.
          Първото джудже казало "кой ми е ял с лъжичката?", второто "кой ми е седял на столчето?", а седмото като погледнало към креватчето си казало "айде да си лягаме, пък утре ще видим" /там лежала Снежанка.../

          Та ти май си като него!
          Понеже знам, че си технически грамотен и машините ти са правени от също така грамотни хора, дай ми яснота по следните въпроси:

          1. Печките универсални ли са или ти изглеждат пригодени за тези машини?
          2. Каква консумация на ток имат, а ако разчитат само на парното - имаш ли представа какъв му е електрическия разход и дали вентилатора се управлява през печката?
          3. Къде по дяволите са ги завряли?
          4. Ако може да ми пуснеш модела!

          Като се видим на езерата и тебе ще черпя с чай!

          Коментар


          • #35
            Видях една обява за печка, може на някой да му свърши работа.

            http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=24182
            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

            Коментар


            • #36
              аз имам монтирана на моята кола дърпа си бензин от резервоара
              има си и програматор в жабката е монтиран
              но тука е топло и не я ползвам
              може и да я продам ако някой има много мерак но трябва да се свали от колата

              Коментар


              • #37
                монтирахме на два камаза такива печки Webasto цената с монтажа беще солена мисля че беше по 1500 на бройка.при минус 20 поддържа 30 градуса без проблем .безшумна и икономична,с таймер за градуси и и копче за силата на вентелатора а,размерите и са нещо от сорта на 45-50 см дължина и диаметър от около 20см.Печката е с цилиндрична форма
                "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

                Коментар


                • #38
                  Здравейте търсачи на топлина

                  По реда на постъпилите запитвания отговарям:

                  Понеже знам, че си технически грамотен и машините ти са правени от също така грамотни хора, дай ми яснота по следните въпроси:

                  1. Печките универсални ли са или ти изглеждат пригодени за тези машини?
                  2. Каква консумация на ток имат, а ако разчитат само на парното - имаш ли представа какъв му е електрическия разход и дали вентилатора се управлява през печката?
                  3. Къде по дяволите са ги завряли?
                  4. Ако може да ми пуснеш модела!
                  1. Печките са универсални! С тях върви планка за закрепване в двигателния сектор, но нали знаем какво е ТНТМ и ТКЗС можем да се оправим и с подръчни "матряли";
                  2. При пълно натоварване (full load) консумацията е 2.5 А, при частично (part load) e 1.38 A - (За 12 волтови уредби) - Така, че не е някакъв ужас, който изисква два паралелно свързани акумулатора от немска подводница ; Да, печката управлява вентилатора на парното! Печката си има процедура, по която си върти затопления антифриз и си пуска вентилатора на парното. Даже има и защита от прегряване !
                  3. Моите стоят отляво на двигателя (до нагнетателната помпа). Имат малко допълнителни кабели и бушони. За джипки е от
                  особено значение подвеждането на изпускателната тръба! Въпреки, че по инструкции трябва да сочи 90 deg. надолу, трябваше да ги преорентираме, защото от off-road изпълнения тръбата може да се запуши, сплеска и т.н. Тогава печката се пали, но след размисъл от 180 секунди се гаси и казва "sorry". Миналата година го имахме този проблем.
                  4) Моделите са Thermo Top Z/C и Тhermo Top C. И двата модела са само с локален панел за управление. Има гъдели от типа на дистанционни за запалване (вкл. и чрез достъп през телефон), ама не ги оправдавам.

                  В момента едната е при Фулдата и можете да ги разгледате.

                  Успех!

                  Т.
                  Good guys drive Land Rovers!

                  Коментар


                  • #39
                    Благодаря ти!
                    Вчера ти видях камилата при Фулдата, но нямаше време да и направим една "дисекция" ..
                    В събота ще и направим най-малко "скопия", в смисъл на разглеждане, а не скопяване....

                    Коментар


                    • #40
                      консумацията е 2.5 А, при частично (part load) e 1.38 A - (За 12 волтови уредби)
                      Прекрасно! А при палене как? Колко разход на гориво и дават?

                      Коментар


                      • #41
                        Първоначално публикуван от Turbozmej
                        Печката си има процедура, по която си върти затопления антифриз и си пуска вентилатора на парното.
                        Прости моето любопитство, но точно тази "процедура" не ми се е изяснила..
                        Казваш, че работи при изключен двигател, значи водната помпа не участва..
                        Консумацията на ток, която даваш е мизерна за вентилатора на парното, какво остава за собствената консумация на печката, а пък какво и за електрическа водна помпа..
                        Единствен възможен вариант май е да се шунтира охладителния кръг и да върти малко количество антифриз../и да не си включил в ел.консумацията вентилатора, разбира се/
                        Какво е скрила камилата в гърбицата си?

                        Коментар


                        • #42
                          днес си получих новия каталог и вътре имаше разни предложения за отопление, може да са интересни http://store.summitracing.com/, вижте на cooling&heating - heaters
                          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                          Коментар


                          • #43
                            Аз също съм с Webasto и неколкократно ми е влизала в помощ, особено като ме заби преди 10 дни сняг на Белмекен, а трябваше и да стоя с изключен двигател доста време.

                            Казаха ми обаче, че се налага ежегодно подменяне на някакви чаркове за да работи печката добре. Това щото пушеше веднъж бял дим ама после и мина. Как мислите, дали трябва наистина да се сменят профилактично и какжи чаркове из нея?

                            Коментар


                            • #44
                              Първоначално публикуван от nasov
                              Аз също съм с Webasto и неколкократно ми е влизала в помощ, особено като ме заби преди 10 дни сняг на Белмекен, а трябваше и да стоя с изключен двигател доста време.

                              Казаха ми обаче, че се налага ежегодно подменяне на някакви чаркове за да работи печката добре. Това щото пушеше веднъж бял дим ама после и мина. Как мислите, дали трябва наистина да се сменят профилактично и какжи чаркове из нея?
                              Интересно ми е да видя как е монтирана Webasto на Дискавъри.. Особено ак е заводско/дилърско изпълнение трябва да е много културно, щото пък и Диско-то си има вентилационен сет-ъп като на нормална кола (не е като при Дифендър-а.. )

                              Така, че на следващата сбирка на клуба (10.11.2005) ти и Тинко да сте там!

                              Аз не съм чувал за чаркове, които да изискват ежегодна смяна. Поне моя опит е - задръстване на едно филтърче (от нафтата), което се сваля, почиства се и се слага за айде 20мин. и в общи линии го правя веднъж на сезон (зима).. Това е

                              Коментар


                              • #45
                                А за сбирката на клуба има ли някаде подробности писани? Адрес?
                                Ако не съм на път с удоволствие ще се видим.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X