Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Допълнителна печка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Допълнителна печка

    Искам да монтирам допълнителна печка в джипа, но нямам никаква представа към днешна дата какво представлява това..
    Едно време ЗАЗките имаха такава ламя, която беше нещо страхотно, но сега не съм чул да се произвежда нещо подобно като отделен аксесоар..
    Трябва ли да си я правя сам или има готови решения?
    Предварително благодаря за всяка информация!

    P.S. Желателно на нафта...

  • #2
    Бензинова или парно?

    Коментар


    • #3
      Има голямо разнообразие на модели и дизелови и бензинови. Има и такива с дистанционно управление както и с таймер...
      VPetrov.photography

      Коментар


      • #4
        Според мен термина "дизелови" не е подходящ, по-скоро нафтови...
        Трябва да я сложа извън охладителната система на двигателя, да е автономна с максимално "милитари" изпълнение за по-голяма надежност, гамата към отделни модели ли е ориентирана или са универсални?
        Има ли изцяло автономна, та дори и преносима?

        Коментар


        • #5
          Има - бензинова лампа. Където разбират от студ могат да тръгнат без гаечни ключове, без това - не
          Има примуси, всякви дивотии има.
          Ти бензинов ли си или дизелов? Ако не са я продали, знам една нафтова за 200 кинта, ама е късно да се обаждам, може утре. Ебершпехер, или кви бяха другите известни, забравих ги. С таймери и всичко разбира се, то май няма без. Завира се в рамата.

          Коментар


          • #6
            Кажи две думи за принципа на работа - нафта - как изхвърля газовете, директно ли гори въздуха или през топлообменник, задръства ли се от нашата нафта / след като не минава през помпа и е замръзнала/, ако е автономна най-чисто май е на газ, а?
            С електрическо запалване /свещ/ или пйезокристал?

            Дай каквото и да е инфо, че се чувствам като гол туземец свален на пристанище!

            Коментар


            • #7
              А, като всички, гори си отвънка, през топмообменник върти отделен въздух. Бе, беше от най-скъпите, тая просто е карана, и понеже и никой не купува такива неща, затова и струва толкова. Да не ти се дават 1 000 гущера, или 2 000? Ма аз нямам и тия 200 лева, затова не съм я купил(((
              А па най-лесно, ей сега ще ти пратя като ЛС телефона на собственика и, още утре ще ти каже всичко.

              Коментар


              • #8
                има една печка, която монтират като опция на предишното дискавъри, с двигатл Тд5, огледай се около мото пфое, може да има някоя "ганционна"
                drive alive

                Коментар


                • #9
                  Ford Scorpio 2,8 има такава печка. Може да се свали и да се монтира на каквото искаш. Ако си намериш 2 употреба търси и електронния блок за управление

                  Коментар


                  • #10
                    Останали са ми две печки, бензинова от BMW 540 и дизелова от мерцедес 300D. Предполагам че може да открия и управленията им, но нямам представа как работят.
                    http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                    Коментар


                    • #11
                      ПРОВЕРИ НА ОКОЛОВРЪСТНОТО,НА ИЗХОДА ЗА ПЛОВДИВ ОТ ДЯСНО.СЕРВИЗА МУ ЗАБРАВИХ ИМЕТО НО ТАМ ПОПРАВЯТ ТАКИВА ПЕЧКИ(КАТО ТАЗИ НА СТЕФАН),ТАМ МОЖЕШ ДА ПИТАШ.МНОГО СА ДОБРИ, НА НАФТА СА И ИКОНОМИЧНИ НО СКЪПИ.ОФЕРТАТА НА СТЕФАН Е ДОБРА-СЪЩИТЕ СЕ ИЗПОЛЗВАТ И ПРИ ТИРОВЕТЕ.
                      LZ1NBN

                      Коментар


                      • #12
                        А, как работят ... Няква платка с часовник и термометър, и два дена да се бием - пак ще ги победим, на тия им ги е слаб вратаро!

                        Коментар


                        • #13
                          Може да ви се струва майтап, но имам такава от ЗАЗ, като я преработих тотално та знам горе-долу как бачкат тия гадове. Тази е пробвана на бензин и керосин(авиационен). Сигурно ще тръгне и на нафта, но не ми се разправя с нея повече. Няма никаква електроника, братушките решават всичко по най-екзотичния начин. Запалване - беше подгряваща свещ като на дизел, преработих я с бензинова свещ за моментално палене. Контрол на горенето - термопластина и контакти, ако случайно изгасне подава искра отново... Абе проста работа, но едва ли бих я сложил да подгрява купето. По-скоро двигателя, както и правеше при най-старите зазки - 965

                          Коментар


                          • #14
                            Има такива и на Костенурка мисля 4е беше малкия проблем е 4е е проектирана да гори бензин и на нафта я запалихме единствено по метода факел(махнахме свеща и запалихме парцал вьтре),мисля 4е това може да се преодолее с по-голяма свещ но трябва да се изведе аспуха за изгорелите газове навьн.
                            Сузуки Самурай-старт от скрапа
                            0885192667

                            Коментар


                            • #15
                              Ммм ... Цялата тая идеология е измислена за задни мотори с въздушно охлаждане, иначе няма никъв начин да се пусне нещо топло в купето. Камионските фургонски печки, автобусните - май са по-близо до нуждата. Тия за микробусите и джиповете всъщност са същото, просто сплескани за да се завират по-лесно под пода.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X