Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Забелязах ,някакви странни купета за мпс около морето

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    На тия Австралия и Африка име надеждата. В Европа ще е тегаво до го продават.
    Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

    Коментар


    • turtey
      turtey коментира
      Редактиране на коментар
      В Австралия Мерцедес пуснаха за цивилни военната версия. Отделно там имат яка реклама щото продават на армията.
      Имаш и японците.

      В Африка пари нема.

      Ще видим

    • NovemberCharlie
      NovemberCharlie коментира
      Редактиране на коментар
      В Австралия Гелендията я продават и като пикап. А за Африка грешиш. Там вече има пари и то доста.

  • #17
    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    Опит за бг джип на база ужас
    Поредният опит на някакъв "умник". Добре работещо предприятие , чиято продукция има търсене на пазара , има бъдеще и възможност за развитие. Докато не се появява поредният "умник" с три висши ,дето е решил да покаже на света как се прави джип. И резултата се вижда , щото глупака не може лагерна количка да направи , но решил автомобил да произвежда. По този начин се унищожиха много предприятия , точно заради подобни "умници" с "блестящи" идеи.
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • Bogoljub Gagic
      Bogoljub Gagic коментира
      Редактиране на коментар
      А-а-а, смееш да поставиш под коНпромеНтиращо съмнение Таатовото планово управление? МоШният индустриЙ по време на златен ТЗВ?! Когато правехме всичко? И джипове светоооовни щееме да праЙме, ако не беше дошла пуста демокраСтия! Много ни отне тя, много...

    • motor_men
      motor_men коментира
      Редактиране на коментар
      А-а-а , помня и онова висше нововъведение , да се отлива панела у завода с предварително поставена дървена дограма , след което изпичане на бетона комплект с дограма , и на другия ден монтаж на панелката. Що "дюбели" се спестиха при монтажа.

    • Никола
      Никола коментира
      Редактиране на коментар
      Тва с панела ме уби!

  • #18
    Абе Родин Русев е баш от старото поколение директори-управлявали и възпитавани през комунизма, но в никакъв случай не бих го наричал "умник" с ирония.
    Доста кадърен човек е, доколкото помня има и техническо образование.
    Та по-полека с квалификациите. Човека поне е пробвал да направи нещо в най-жестоките години на прехода, когато нито поръчки нито някакви приходи се виждат, даже и в далечното бъдеще.
    ТА вместо да фалира завода и да си напълни джоба Родин Русев се опита да съживи завода, колко успешно е друг въпрос.

    Обаче тук сме много по-умни и читави, имаме право да плюем и храчим, не виждайки какви сме самите ние всъщност.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #19
      Между другото помня я тая статия за бг творението, ама не мога да се сетя в кой вестник и кога... нещо като за АвтоТруд ми се върти в спомените.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • jordanov sv
        jordanov sv коментира
        Редактиране на коментар
        бр. 77 от 98-ма година, горе в старата тема е уточнено.

    • #20
      Познал съм значи , перфектната комбинация , директор-комунист-вишист. Уникална идея , в най-гладните години , от завод за лодки и водни колела , да правиш завод за автомобили. Ма направо уникална мисъл. Типично по комунистически , важно е желанието , а не крайния резултат. А резултата е фалирало предприятие , работници на улицата , и внос на същата продукция от Турция.
      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

      Коментар


      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        Нищо не си разбрал, ама нейсе...

    • #21
      Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
      Познал съм значи , перфектната комбинация , директор-комунист-вишист. Уникална идея , в най-гладните години , от завод за лодки и водни колела , да правиш завод за автомобили. Ма направо уникална мисъл. Типично по комунистически , важно е желанието , а не крайния резултат. А резултата е фалирало предприятие , работници на улицата , и внос на същата продукция от Турция.
      Ей..... И в такава тема ли намери как да отделиш храчките??

      Коментар


      • jordanov sv
        jordanov sv коментира
        Редактиране на коментар
        И така се е засилил, че не му остана време да направи разлика между Завод за Корабно Оборудване и Завод за Автомобилни Надстройки.

      • motor_men
        motor_men коментира
        Редактиране на коментар
        Те и двата са фира , благодарение на великата идея.

    • #22
      Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение

      Ей..... И в такава тема ли намери как да отделиш храчките??
      Ти да не се засегна нещо бе , комуняга? Като са ви толкова добри идеите в автомобилостроенето , що не направите нещо със собствени средства , да ипотекирате , да си купите собствени машини , материали??? Много лесно е като директори да харчите държавни пари за безумни идеи. Как па всички комунисти станахте капиталисти? А по комунисти храча от как се помня , то затова стигнах и само до пионерче. Ма ти си друга бира.
      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

      Коментар


      • #23
        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
        Абе Родин Русев е баш от старото поколение директори-управлявали и възпитавани през комунизма, но в никакъв случай не бих го наричал "умник" с ирония.
        Доста кадърен човек е, доколкото помня има и техническо образование.
        Та по-полека с квалификациите. Човека поне е пробвал да направи нещо в най-жестоките години на прехода, когато нито поръчки нито някакви приходи се виждат, даже и в далечното бъдеще.
        ТА вместо да фалира завода и да си напълни джоба Родин Русев се опита да съживи завода, колко успешно е друг въпрос.
        Работѝ той (Родион, не Родин) на ползу роду... своему роду де... Ибо знаЙш ли чиЙ деца притежават днес останките от завода (теренът, теренъ-ъ-ъ-ъ-ът е ценен, я що апарт-хотели и затворени комплекси за братушки ще се вдигнат тама)?
        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Абе не знам, напоследък не съм се интересувал, но това което съм написал, че по онези времена не действаше за фалиране на завода, а за организиране на някакво производство си е напълно вярно.

          И откъде си сигурен, че е РодиОн? с чичо ми бяха добри познати(от там го познавам), отделно беше кандидат за някаква избираема длъжност, та имаше някакви плакати с него, и там си беше РодИн...

      • #24
        Наборе, аз не знам чии деца притежват каквото там, но понеже нямам причини да не ти вярвам, значи - евала на инж. Родин Русев. Децата му останали тука и инвестирали, това не е лошо, нали? Ако има нещо нарушения/престъпления - има си закони, има си и правоприлагащи органи в тая държава. ВАМО отдавна стана на МОЛ, що пък ЗАН да не е спа, апарт и прочие. Отдавна на всички ни е ясно, че в Бг машиностроене разчитащо на вътрешен пазар не може да има, нямаме чип за тая работа. А г-н Русев вероятно го е разбрал още преди десетилетия.

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Вярвай ти на закони за наказване на кражби...
          Не оспорвам твърдението на бай Бого, но по онези времена да видиш идея за някакво ново производство си беше като бяла лястовица.
          После може да е прозрял, че няма да я бъде тая с производството, и да се е отдал на кражби, като всички комунисти.
          Обаче това за което говоря е факт, и говори само за себе си.

        • jordanov sv
          jordanov sv коментира
          Редактиране на коментар
          Кольо, нещо като нищо не ти разбрах, ама то няма и значение.
          Наздраве.

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X