Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Забелязах ,някакви странни купета за мпс около морето
Свий
X
-
Забелязах ,някакви странни купета за мпс около морето
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/Тагове: Няма
-
Това е бившият завод за стъклопласти. Дълги години се произвеждаха лодки и други морски съдове. Доста голям беше с богата продукция, но времето, "демокрацията" и останалите стечения на събития не му простиха. Може би е вече приватизиран както много други и отдавна е съсипан. Много хора работеха там.Тази земя, по която тъпча сега,
тази земя, която пролетен вятър пробужда,
тази земя – не е моя земя,
тази земя, простете, е чужда.
Коментар
-
През 90-те години вуйчо имаше служебна джипка, УАЗ, караше се и по кърищата. Едно лято смениха брезента с коруба - май в тоя завод ги правеха. Чувствително се подобри интериора, за външния вид се подразбира. Жалко че не можаха да навлязат масово тия елементи.
П.п. Май това е конкретната тема по въпроса...
https://offroad-bulgaria.com/forum/%...BB%D0%B0%D0%B2
Коментар
-
А някой от вас, дето сте в района - може ли да ги разгледа по-отблизо тия конструкции? Да каже после, как са повърхностите, има ли промяна от атмосферните условия... Поне да знаем долу-горе тая гаранция за 20 години дали е била коректна...
Коментар
-
В момента си говорим за стъкломатовите изделия, те си се харчеха прилично, до ден днешен още се търсят.Въпросният резервоар, за който говорим с колегата го търсих две години и след като го открих си взех и един резерва, понеже ме беше страх какво ще правя ако се пукне когато ми трябва и кога ще съхнат кръпките.Дразнят ме злобните подмятания на някои "колеги" как видиш ли никога не сме произвеждали нещо качествено.
Ти си жив пример, въпросното чудо на техниката едва ли е стигнало до нещо повече от опитен образец, но ти вече си преценил, че се дъни зловещо на пазара.Ако въпросното нещо имаше трилъчева емблема или пишеше пух на предната маска щеше да цъкаш с език, отново без дори да си го виждал
-
Именно. Ако е имало потенциал да е пробило отвъд опитен образец.
А то не.
И пак казвам - няма връзка дали е качествен продукт или не.
Пазара не е толкова просто нещо.
Г и унимог например са живи по случайност.
Пинцгауер и хафлингер - много добри машини - не са.
И те така те.
-
Бившия ЗКО - Завод за Корабоно Оборудване в Мичурин.
Сега е собственост на някаква колективна фирма, или СД - огромна производствена база, почти зарязана.
На времето това беше единственото място, откъдето можеше да се снабдиш с плат, мат, смола, отделител, пигменти, разделители...
От тях купувахме материалите, и произвеждахме каски, шлемове, козирки, обтекатели за моторите, и разни други неща.
Тия джипови купета - Преслав беше джипа, бяха правени, без да се жали материала, и тежаха повече от много. Стъклопластовите конструкции не деградират от UV, и са в състояние, близко до току-що произведените. И ако си намериш комплектация от врати и капаци, може да си спретнеш доста интересно возило, за което младите могат да завиждат и да се дивят.
Тоя Преслав, като се появи на Пловдивския панаир, беше хит. Помня го като сега.
Коментар
-
На места още се срещат УАЗки с такова купе, за мен е по-добро от заводското, но такова чудо съм карал едва 500 метра, понеже изгасна
Все ще има някой във форума, който да сподели мнение как се държи това чудо.За корозия едва ли може да става въпрос, освен по крепежните елементи, та следва да е вечно.
-
-
Този джип беше с двигател Перкинс, същия дето се слага на мотокарите. Зер-нямаме друг двигател...
Имаше статия за него в едно автомобилно списание, ама те са завряни някъде(само жената знае къде), имаше и тест драйв, и подробно описание...
Тогавашния директор на ЗАН(Завод за Автомобилни Надстройки)-Преслав(Родин Русев, от старата комунистическа школа) беше решил, че ще прави българския Уни9мог-джип с насоченост към фермерите-да може да оре и да дърпа ремарке.
Мостовете и ранмата бяха изработени в бившия КТА "Мадара", сега само Мадара, и поне на книга се е получил някакъв сравнително добър сжип.
На тест драйва са влизали и излизали през Камчия, като джурналиста беше останал силно впечатлен, само дето не се вижда къде точно са минавали, за да го пробваме с истински джип после.
По спомен е имало блокажи и в двата моста, но е нямал серво на волана. За следващата модификация вече е бил заплануван такъв, ама до нея не се е достигнало.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Освен двигателя Перкинс, нищо друго лошо не виждам в компонентите.А като му се прасне и една добра цена, само ще си намери клиентелата.Унимога може да е свръхпроходим и универсален, но цената и цената на инвентара леко го обезмисля.С парите дадени за унимог, който може да оре(понеже далеч не всички го могат) ще взема трактор и инвентар в пъти по-производителни от камиончето.Става малко като вица, гледам тея не ги карат много, та и аз не виждам много често унимог с закачен плуг или брана.
Нашето чудо чисто по снимка изглежда да е по проходимо от нормален джип, но едва ли има оцеляла бройка или някой от форума който да го е карал, та да се прави сравнение.Дано поне да са запазили някоя бройка за спомен, все пак е част от автомобилната ни история.
-
Кольо в ония години двигател освен Вамо Перкинз на практика е нямало какво друго да сложат . Читав западен двигател струва конвертируема валута а като продаваш стоката в България за левове няма как да стане . В ония години за долари вървеше само продукцията на ВПК . Едно изделие 2С1 на БЕТА на портала излизаше за около 1 милион долара . Имаше една серия със силови установки Къминс вместо ЯМЗ така ги искаше клиента и си плаща за това .
-
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
- 2 likes
Коментар
-
Интересът към новия автомобил и сега е много голям, първоначално ще започнем производството му по поръчка, съобщиха от завода. Имало готовност и за пускането на серийно производство. Непретенциозната машина била много добра за използване в горското стопанство и на места, където няма прокарани добри пътища./АвтоЛВ/ОПИТЕН образец на автомобил със свръхвисока проходимост завърши изпитанията си в завода във Велики Преслав. Автотрак-мулти Преслав 4х4 е създаден в прототипния участък на завода, който е известен с това, че доскоро сглобяваше камионите ГАЗ 53 с товароподемност три тона.
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
При тоя ентусиазъм, някой сетили се да прегледа ей-тия линкове https://ec.europa.eu/growth/sectors/...es-trailers_enСъс съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.
Коментар
-
Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнениеПри тоя ентусиазъм, някой сетили се да прегледа ей-тия линкове https://ec.europa.eu/growth/sectors/...es-trailers_en
просто ти трябва инженер който може да чете. Колкото и да са редки, не са изключително.
Обаче кво правиш готовия свръх проходим трактор джип?
Нали някой трябва да го купи.
Точно в момента можем да гледаме от страни какво става и дали ще има търговски успех.
За гренадира на сър Ратклиф говоря, а той има бая пари и акълИ азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
За илюстрация какво имам предвид
това е официална снимка на гренадира, показва къде се позиционира и конкуренция (по скоро вдъхновение)
Лично мнение че пред повечето издиша.
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Това от темата е трактор само в мечтите на създателя си. По всички параметри си е джип.
То и Унимог са го проектирали за същите работи, хем е било доста повече трактор, ама не се е наложило като селскостопанска машина, а чисто като камионче с много възможности.
Не би ли си купил Унимог?
-
Ако случайно имам пари да си позволя Унимог и инвентара за него, само при мисълта, че може да се строши и да чакам някоя част повече от два дена ми настръхва косата.В момента ползвам най-масовия трактор по нашите ширини и дори нещо сериозно да се счупи до час инвентара е закачен на друг и работата продължава.Освен това съм твърдо убеден, че кой да е трактор на пазарна цена от 3 до 5000 лева в България ще свърши повече работа за едно и също време, с по-малко гориво от кой да е Унимог или джип с навесна система, просто защото е трактор.
-
Анджък де, нали и аз това казвам-че няма универсална машина което да върши перфектно всичките работи, както биха ги свършили специализираните.
А унимога хем е проектиран от германци, и си е напълно читава машина. По задание е трябвало да бъде фермерска машина, но бързо са се отказали-нищо не може да замести трактора.
Въпросното преславско творение е било замислено не като трактор, а като унивесален помощник на фермера. Ако се наложи-може да му се закачи и плуг, да. Ама не на навесна система, а на теглича за ремарке.
Руснаците орат и с Лада Нива, какво остава за това доста по-кораво съоръжение. Но пак казвам-не е проектирано да върши работата на трактор, просто има и такава възможност, ако много се наложи.
-
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар