Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Механизъм-предавка.Как?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Механизъм-предавка.Как?

    защото няма да издържи едната му част да се движи с 8000, а другата с 0. Не и дълго. Не и с велосипедните лагери.

    Коментар


    • #32
      До: Механизъм-предавка.Как?

      На този етап, не бих искал да говоря конкретно за това, което съм намислил поради няколко причини. Най-малкото си спестявам спама под надслов - "Ти луд ли си ! Това няма да стане!"
      Това, че въпросите са малко в стил задача по физика (имаме два вала...) изглежда не попречи на някои хора да разберат проблема и да помогнат. Не съм тайнствен "изобретател", и ако постигна някакъв напредък ще отворя тема със снимки.

      Коментар


      • #33
        До: Механизъм-предавка.Как?

        Първоначално публикуван от solenoid Преглед на мнение
        На този етап, не бих искал да говоря конкретно за това, което съм намислил поради няколко причини. Най-малкото си спестявам спама под надслов - "Ти луд ли си ! Това няма да стане!"
        Това, че въпросите са малко в стил задача по физика (имаме два вала...) изглежда не попречи на някои хора да разберат проблема и да помогнат. Не съм тайнствен "изобретател", и ако постигна някакъв напредък ще отворя тема със снимки.
        Ти луд ли си? Това няма да стане.

        Ето, получи си го. Чакаме да видим резултата (ако е полезен).

        Коментар


        • #34
          До: Механизъм-предавка.Как?

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Вземи да напишеш какво си намислил. Определено ще спечелиш електорална подкрепа (виж горе).
          Далеч съм от идеята да го играя сепаратистки лидер, обединяващ опозиционният електорат. Ако те интересува, мога да споделя на "лични." Идеята може да се окаже глупава, и не искам да бъда публично оплют

          Коментар


          • #35
            До: Механизъм-предавка.Как?

            Първоначално публикуван от solenoid Преглед на мнение
            ...не искам да бъда публично оплют
            Интересна мотивация, точно в този форум. И раздел. Кажи, обещавам да те плюя само на лично.

            Коментар


            • #36
              До: Механизъм-предавка.Как?

              И аз.
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • #37
                До: Механизъм-предавка.Как?

                Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                И аз.
                ОК, печелиш ЛС

                Коментар


                • #38
                  До: Механизъм-предавка.Как?

                  Първоначално публикуван от ivan4o Преглед на мнение
                  P= M.w [Nm].[rad/s]

                  при 8000 оборота що да не може ?
                  Защото съединителчето не може да понесе подобни обороти...
                  Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                  Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Механизъм-предавка.Как?

                    Е за това не се сетих. Щото баланса му е никакъв. Ще има луди вибрации, а ако изпадне в резонанс ще се разпадне.
                    Последно редактирано от Ясен; 09-11-08, 00:22. Причина: Множествено число с "и кратко" няма
                    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Механизъм-предавка.Как?

                      вибрациите са ти малкия проблем. Лагерите... триенето на ролките във външния барабан...

                      Коментар


                      • #41
                        До: Механизъм-предавка.Как?

                        Първоначално публикуван от solenoid Преглед на мнение
                        От енергото я взИмам. Имам и касов бон за извършено плащане. Други оффтопиц въпроси ?


                        Ползвам другата форма. Понякога и двойно амбриране.

                        Поста ми е носител на смесени чувства. Все пак, повдигането на темата си е +, дори с грубо погазване на топика от селф-аппоинтед граммар полицемани, като Вас !
                        .
                        Отивам да си надяна униформата.

                        A self appointed не е вярно. By Venci Petroff appointed. Du not quarrel And take care...

                        Коментар


                        • #42
                          До: Механизъм-предавка.Как?

                          Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                          Не. Не знам как му викат. На единия вал са слага глух цилиндър, примерно Ф100, а в него стоят 2 накладки хванати за диск, който пък е хванат за другия вал. Накладките са хванати на ос и едни пружини ги държат прибрани При завъртане на другия вал, при достигане на определени обороти, накладките преодоляват пружинките и зацепват в цилиндъра. Мога да снимам утре, но мисля че ще се сетиш за какво говоря.
                          Подобно съединение видях в едно фенерче, купено навремето от руснаците - с динамо. Сещате се сигурно, дето има една ръчка, която се натиска навътре и с помпещи движения се задвижва ротора на динамото и така се добива енергия.
                          Та този съединител е на следния принцип:
                          Зъбното колело, задвижвано от ръчката (на която съответно има зъбен гребен) има два палеца от едната си страна, които в единия си край са хванати на оси за колелото, а с другия са свободни. Държат се прибрани със смазка. Тези двата палеца стоят в глух отвор в ротора на динамото, който е с назъбена стена, като зъбците гледат назад по посока на въртене. Съответно палците пък гледат напред. Когато се завърти зъбното колело, от центробежните сили тези палци се отварят и зацепват със зъбците в ротора. така се получава съединение, независимо дали роторът се върти в момента или не. Когато колелото спре, зъбците на ротора прибират палците навътре и смазката им ги държи прибрани, при което няма триене между палците и зъбците. Нещо такова. Доста е подобно на еднопосочната муфа, според както сте я показали в Уики-то, но тука се избягва триенето, когато задвижващото колело не се върти.
                          Нека мотористите да кажат дали няма някакъв подобен механизъм при мотоциклетите с ританка - на стартерния педал. Чувал съм термина храповик, не съм сигурен дали точно за това става въпрос.
                          Мисля си, че нещо такова ще ти свърши работа... Единствено не знам как ще се държи, ако втория вал (спомагателния) се завърти, докато първия вал стои на място. Но ако допуснем, че втория вал се задейства само при необходимост, се приема, че в такива моменти първия вал ще е в движение, така че общо взето центробежните сили ще си вършат работата при зацепването ...

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X