Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Механизъм-предавка.Как?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Механизъм-предавка.Как?

    Ето малко инфо за флай-лауфт.
    http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%...84%D1%82%D0%B0
    LZ5ZI qth HASKOVO
    Pajero II GLS 3000 V6

    Коментар


    • #17
      До: Механизъм-предавка.Как?

      Мерси, изглежда тоя "еднопосочен лагер" ще ми свърши работа. Май най-достъпно е да намеря някаква задна главина от велосипед. Надявам се да издържи натоварването. Другия проблем е, че май идеята е една, но техническите решения са няколко. Може би не е лошо да се вземе нещо от Траби/Вартбург. Хем ще е солидно, хем ще е по-безшумно. Тия от велоспиедите май щракат в режим на "лагер".

      Коментар


      • #18
        До: Механизъм-предавка.Как?

        Първоначално публикуван от superMAX Преглед на мнение
        На това не се ли казва центробежен съединител? Всички скутери са така
        Имам нови центробежни съединители от скутер Ямаха 250 ако ти върши работа ще ти дам цена. Снимка най рано във вторник

        Коментар


        • #19
          До: Механизъм-предавка.Как?

          Първоначално публикуван от solenoid Преглед на мнение
          ...Тия от велоспиедите май щракат в режим на "лагер".
          Не всички. Тези пък, които щракат, не ги бива при високи честоти на въртене. Със сигурност 800 об/мин са им проблем, за 8000 - ти си знаеш. Пък и двата вида не са намислени да предават мощност повече от 50-100 вата.

          Коментар


          • #20
            До: Механизъм-предавка.Как?

            Първоначално публикуван от solenoid Преглед на мнение
            Ако позволите, направо на въпроса..
            Имам въртящ се вал. Оборотите са от 0 до около 8000 в минута.
            Срещу него имам друг вал - завъртам го при нужда от повече мощност. Оборотите на вторият са различни, да речем по-високи..
            Как при нужда, да предам мощността от втория вал на първия (??)
            (с някакъв вид предавка, която да може да се разединява и съединява в движение, така че, когато нямам нужда от мощността на втория вал, да го отцепвам да не се върти напразно, да хаби лагерите. Отделно вторият май ще е зацепен за ел. двигател и ще се яви товар при изключени токове.
            Дайте някакви идеи...
            И откъде я вземаш? Неясно поставен въпрос.

            Коментар


            • #21
              До: Механизъм-предавка.Как?

              Първоначално публикуван от ivan4o Преглед на мнение
              Ето малко инфо за флай-лауфт.
              http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%...84%D1%82%D0%B0
              От Frei Lauf -свободен ход

              Коментар


              • #22
                До: Механизъм-предавка.Как?

                Първоначално публикуван от solenoid Преглед на мнение
                Вторият вал ще го върти мотор 7-8 киловата. Да не става дума за фрикционни дискове, ала-амбриаж ?
                Амбреаж!

                Коментар


                • #23
                  До: Механизъм-предавка.Как?

                  Първоначално публикуван от Симеон Преглед на мнение
                  И откъде я вземаш? Неясно поставен въпрос.
                  От енергото я взИмам. Имам и касов бон за извършено плащане. Други оффтопиц въпроси ?

                  Първоначално публикуван от Симеон Преглед на мнение
                  Амбреаж!
                  Ползвам другата форма. Понякога и двойно амбриране.

                  Поста ми е носител на смесени чувства. Все пак, повдигането на темата си е +, дори с грубо погазване на топика от селф-аппоинтед граммар полицемани, като Вас !
                  Вече получих необходимите отговори, за което благодаря. Можете да я изтриете, или да я разводните. Нямам особени сантименти.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Механизъм-предавка.Как?

                    Центробежният съединител има един недостатък в случая - веднъж като го развъртиш, няма откачане, докато не намалиш честотата на въртене на ДВАТА вала.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Механизъм-предавка.Как?

                      Първоначално публикуван от solenoid Преглед на мнение
                      От енергото я взИмам. Имам и касов бон за извършено плащане. Други оффтопиц въпроси ?


                      Ползвам другата форма. Понякога и двойно амбриране.

                      Поста ми е носител на смесени чувства. Все пак, повдигането на темата си е +, дори с грубо погазване на топика от селф-аппоинтед граммар полицемани, като Вас !
                      Вече получих необходимите отговори, за което благодаря. Можете да я изтриете, или да я разводните. Нямам особени сантименти.
                      Изтъка си платното и ритна кросното...
                      Няма да коментирам колко неясно беше поставен началния въпрос... За мен остана неизяснено, как 8 kW, па макар взети от "Енергото", ще се предадат от велосипедния съединител...
                      В последно време, форумът се напълни с тайнствени "изобретатели"...
                      Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                      Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Механизъм-предавка.Как?

                        С накладките ще откачи.
                        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Механизъм-предавка.Как?

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Центробежният съединител има един недостатък в случая - веднъж като го развъртиш, няма откачане, докато не намалиш честотата на въртене на ДВАТА вала.
                          Това е полезно допълнение...Чудя се, дали да не мина на постоянно зацепена връзка с (асинхронен?) двигател.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Механизъм-предавка.Как?

                            Хубава си е темата. Ще я разчистя от празнодумството и правописните грешки след ден-два, когато всички си прочетат забележките.

                            Джорджо, ненужно язвителен си. solenoid или ще ни каже какво е намислил, или не. Негова си работа. Въпросът му е съвсем смислен. Има си и утвърдем в механичното уредостроене отговор, който той явно не знаеше. Дадохме му го.

                            Симеон, от друга страна, като граматичен нацист, често затъва в сивата зона на заемките, чуждиците и транскрипцията на чужди думи. С уважение към целия ти принос към езиковата култура на форума, Симеоне, бих те посъветвал да си подбереш по-сериозни жертви. Например разделите Ендуро, АТВ и Купува/Продава. Тук е трепане на врабчета с топ. Повечето хора тайничко се засрамват, като видят правописна редакция и престават да правят конкретната грешка.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Механизъм-предавка.Как?

                              Първоначално публикуван от solenoid Преглед на мнение
                              Това е полезно допълнение...Чудя се, дали да не мина на постоянно зацепена връзка с (асинхронен?) двигател.
                              Вземи да напишеш какво си намислил. Определено ще спечелиш електорална подкрепа (виж горе).

                              Коментар


                              • #30
                                До: Механизъм-предавка.Как?

                                Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                                Изтъка си платното и ритна кросното...
                                За мен остана неизяснено, как 8 kW, па макар взети от "Енергото", ще се предадат от велосипедния съединител...
                                P= M.w [Nm].[rad/s]

                                при 8000 оборота що да не може ?
                                LZ5ZI qth HASKOVO
                                Pajero II GLS 3000 V6

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X