До: (разделена тема) Използване на електроагрегат за резервно захранване
А по въпроса на колегата от първия пост за офиса - сещам се два варианта.
Ако покривът е плосък, може да се направи подходяща платформа и навес и там да се съхранява и експлоатира генераторът. Това първия вариант.
Вторият е, като се обособи едно отделение на етажа, с директен достъп до външен въздух, през поне два отвора в двата края на отделението. Към етажа отделението да е херметично! Виждал съм генераторно отделение с дизелов генератор, при който през отвор с въздуховод се вкарваше въздух за охлаждащия радиатор на машината, за което се ползваше съществуващия пропелер на водната помпа (стара дизелова машина от фадрома). После отпадния въздух излизаше през друг отвор чрез налягането, което пропелерът създаваше. Разбира се за отработените газове от двигателя си имаше отделно ауспухова тръба, която излизаше горе на покрива. При този вариант, обаче си трябва контрол. Видях един сайт на трима авантюристи, които направили кола, задвижвана с дърва. И тъй като тези дърва горят, в купето бяха монтирали портативен детектор за въглероден окис, работещ на батерии. Явно има такива и се произвеждат и продават сериино ... По един такъв във всяка стая и в коридорите ще е добре да има, за да се взимат мерки навреме, преди да започнат световъртежите и припаданията.
А по въпроса на колегата от първия пост за офиса - сещам се два варианта.
Ако покривът е плосък, може да се направи подходяща платформа и навес и там да се съхранява и експлоатира генераторът. Това първия вариант.
Вторият е, като се обособи едно отделение на етажа, с директен достъп до външен въздух, през поне два отвора в двата края на отделението. Към етажа отделението да е херметично! Виждал съм генераторно отделение с дизелов генератор, при който през отвор с въздуховод се вкарваше въздух за охлаждащия радиатор на машината, за което се ползваше съществуващия пропелер на водната помпа (стара дизелова машина от фадрома). После отпадния въздух излизаше през друг отвор чрез налягането, което пропелерът създаваше. Разбира се за отработените газове от двигателя си имаше отделно ауспухова тръба, която излизаше горе на покрива. При този вариант, обаче си трябва контрол. Видях един сайт на трима авантюристи, които направили кола, задвижвана с дърва. И тъй като тези дърва горят, в купето бяха монтирали портативен детектор за въглероден окис, работещ на батерии. Явно има такива и се произвеждат и продават сериино ... По един такъв във всяка стая и в коридорите ще е добре да има, за да се взимат мерки навреме, преди да започнат световъртежите и припаданията.
Коментар