Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за изчукване ....на ламарините на кола:)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за изчукване ....на ламарините на кола:)

    Някой може ли да даде съвет как може да се изчукат ламарините на кола които няма достъп от вътрешната страна или е почти невъзможен този достъп Чувал съм нещо за някакжа точкова заварка на желязо което после се издърпва заедно с ламаринара, но ....
    Моля за съвети
    Land Rover Defender 110SW 300tdi

  • #2
    До: Въпрос за изчукване ....на ламарините на кола

    Не, няма универсална технология. Калпавите скрити места се правят според случая.

    Коментар


    • #3
      До: Въпрос за изчукване ....на ламарините на кола

      Симо не се притеснявай. Като отидим при Роската той ще ти разкаже всичко, и на теб и на ламарините.

      Коментар


      • #4
        До: Въпрос за изчукване ....на ламарините на кола

        Здравей,с обратен чук става най-лесно,ако има наблизо автотенекеджий може да видиш какво представлява-изработва се много лесно и е ефективно.
        LZ1NBN

        Коментар


        • #5
          До: Въпрос за изчукване ....на ламарините на кола

          Технология има позната в майсторските среди и се нарича -Топуза.
          На едно калибровано желязо фи-10 се намира тежест която се движи по него.Заваря се леко по точно се точкова за най хлътналото място и с тежеста се чука в обратна посока.След като излезе ламарината до желаното положение се пропилява заварката и готово.

          Коментар


          • #6
            До: Въпрос за изчукване ....на ламарините на кола

            Ето тук има няколко много интересни и безкръвни операции за леки удари без сериозни прегъвания по ламарината на кофти места.Кит от два лоста или залепени болтове с лепило,дали е поредната американска реклама....
            http://www.youtube.com/watch?v=miNyk...eature=related
            http://www.youtube.com/watch?v=HhT79...eature=related
            Около тези демонстрации има още куп филмчета .
            Доста находчиви хора са намерили начина за спестяване на неприятности.Подобни чуквания ,ремонтирани по стандартния начин ти гарантират 1-2седмици без кола.
            На мен ми се струва супер подобна услуга,идва на място и докато си хапнеш пицата си готов.
            Последно редактирано от валентин попов; 07-03-08, 23:13.

            Коментар


            • #7
              До: Въпрос за изчукване ....на ламарините на кола

              Ми значи нащия обратен чук е с прът някъде към 14-16мм. и с ход около 200мм. И с еложена чугунена тежест със втулка, която се плъзга по този прът и в единият край е сложена дебела и широка "шайба", на която тежеста да с еудря когато я засилиш и зад тази шайба една дръжка с която се държи самия чук а от пред вече можеш да си сложиш гайка, болче и каквото се сетиш, не е казано, че обратния чук е само за заваряване, става и за избиване на торсиони примерно кадето на него се заавива гайка. Иначе за тенекеджийки неща, го заваряваш на най вдлъднатото място на удара или около него (то така на приказки не може да се каже точно де, иска си усет и опит не е само да млатиш) и почваш леко по леко да удряш чука и ламарината почва да излиза и така ако имаш късмет може да се изпъне бързо и то само с 1-2-3 зараки на различни места иначе може да се луташ цял ден за да докараш що годе прав детайла, с цел да се сложи по-малко кит, защото колкото повече дебелина има кита (дори и влакнестия), толкова е по-голяма вероятността той да падне из наще хубави пътища
              Също ставало и с някакъв вакум, ама аз лично не съм виждал как се борави с такова и някак си не ми вдъхва доверие.
              Ако покажеш на снимка самият удар според мен ще има по-голяма веротност да ти се каже какво що да се прави
              Моите снимки...
              https://www.facebook.com/Photography.by.Ivanko
              https://500px.com/ivankoo

              Коментар


              • #8
                До: Въпрос за изчукване ....на ламарините на кола

                Има и друг начин. Видях го в "Пич оправи ми колата!". Заваряват се щифтове/няколко броя, колкото е необходимо/, които приличат на винтове за дърво откъм главата на винта за хлътналото място и после се хващат и хлътнатината се издърпва. След това се отрязват, шлайфане, китване, обезмасляване,боядисване и т.н.
                sigpicНЕ ТРУПАЙТЕ ПАРИ! ТЕ СА СРЕДСТВО ЗА ЖИВОТ! ПОЛЗУВАЙТЕ ГИ ВСЕКИ ДЕН!(Ванга)

                Коментар


                • #9
                  До: Въпрос за изчукване ....на ламарините на кола

                  Първоначално публикуван от contacol Преглед на мнение
                  Има и друг начин. Видях го в "Пич оправи ми колата!". Заваряват се щифтове/няколко броя, колкото е необходимо/, които приличат на винтове за дърво откъм главата на винта за хлътналото място и после се хващат и хлътнатината се издърпва. След това се отрязват, шлайфане, китване, обезмасляване,боядисване и т.н.
                  Пичове, има и по-лесен вариант.Продава се едно устройство което работи на следния принцип.Една кутия колкото електрожен Кра-Кра, кабел, ръкохватка като харпун, която е и обратен чук.Върха на харпуна е от парченце триъгълна ламарина която се подменя.Как се работи:
                  Зачиства се ламарината която ще се издърпва, залепяш върха на "харпуна" на ламарината и натискаш спусъка за 2 секунди.Върха на ламаринката леко се стапя и се получава и "залепва" за ламарината.С обратният чук издърпваш колкото е необходимо, като се започва отвън навътре за да стане равномерно.Като си готов, леко завърташ дръжката на "харпуна" и върха се отлепя от ламарината.Много полезно и удобно у-во.Тези дни ще го снимам за да знаете как изглежда
                  DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                  Skype: pach_bs

                  Коментар


                  • #10
                    До: Въпрос за изчукване ....на ламарините на кола

                    Първоначално публикуван от PACH Преглед на мнение
                    Пичове, има и по-лесен вариант.Продава се едно устройство което работи на следния принцип.Една кутия колкото електрожен Кра-Кра, кабел, ръкохватка като харпун, която е и обратен чук.Върха на харпуна е от парченце триъгълна ламарина която се подменя.Как се работи:
                    Зачиства се ламарината която ще се издърпва, залепяш върха на "харпуна" на ламарината и натискаш спусъка за 2 секунди.Върха на ламаринката леко се стапя и се получава и "залепва" за ламарината.С обратният чук издърпваш колкото е необходимо, като се започва отвън навътре за да стане равномерно.Като си готов, леко завърташ дръжката на "харпуна" и върха се отлепя от ламарината.Много полезно и удобно у-во.Тези дни ще го снимам за да знаете как изглежда
                    Дай и някаква информация относно цената и продавачите на въпросния уред,щото съм виждал нещо подобно на "Селет",но цената беше много неприятна .
                    Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Въпрос за изчукване ....на ламарините на кола

                      Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
                      Дай и някаква информация относно цената и продавачите на въпросния уред,щото съм виждал нещо подобно на "Селет",но цената беше много неприятна .
                      Цената е доста неприятна,около 6-7К.
                      878940653

                      Коментар


                      • #12
                        До: Въпрос за изчукване ....на ламарините на кола

                        Първоначално публикуван от Георги Преглед на мнение
                        Цената е доста неприятна,около 6-7К.
                        Това е някакво турско, цената беше около 700-800 лв.
                        DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                        Skype: pach_bs

                        Коментар


                        • #13
                          До: Въпрос за изчукване ....на ламарините на кола

                          Аз съм работил с подобен инструмент в UK.Казвахме му "пин пулър" в превод значи "дърпач на гвоздеи".Самия инструмент е с форма и големина на нормална дрелка с отвор около 3 мм. в предния край.В кутийка се продават медни пирончета с дължина 6-7 см. и Ф 2.5 мм. като главичката е полу-свера.Вкарваш пирончето в въпросната "дрелка",натискаш спусъка за точно секунда и главичката прави малък контакт с ламарината и се разтапя.Взимаш нещо като обратен чук което действа на принципа на поп-нитачката,нанизваш в него пирончето и си го причукваш на вън.Много елементарно и лесно.В кутийка има около 100 пирончета,всяко се ползва 10 - 15 пъти.А самия инструмент тежи 3-4 кг. и може да се ползва за нагряване и изпъване.Там струваше около 350 паунда.Не помня да съм разоборудвал панел(освен ако не е за смяна),страхотен инструмент.Пести много време и материали,защото можеш да изправиш перфектно всеки детайл.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Въпрос за изчукване ....на ламарините на кола

                            Първоначално публикуван от сиско Преглед на мнение
                            Аз съм работил с подобен инструмент в UK.Казвахме му "пин пулър" в превод значи "дърпач на гвоздеи".Самия инструмент е с форма и големина на нормална дрелка с отвор около 3 мм. в предния край.В кутийка се продават медни пирончета с дължина 6-7 см. и Ф 2.5 мм. като главичката е полу-свера.Вкарваш пирончето в въпросната "дрелка",натискаш спусъка за точно секунда и главичката прави малък контакт с ламарината и се разтапя.Взимаш нещо като обратен чук което действа на принципа на поп-нитачката,нанизваш в него пирончето и си го причукваш на вън.Много елементарно и лесно.В кутийка има около 100 пирончета,всяко се ползва 10 - 15 пъти.А самия инструмент тежи 3-4 кг. и може да се ползва за нагряване и изпъване.Там струваше около 350 паунда.Не помня да съм разоборудвал панел(освен ако не е за смяна),страхотен инструмент.Пести много време и материали,защото можеш да изправиш перфектно всеки детайл.

                            Е,в момента го прилагам този начин с помоща на телоподаващото,прикапвам пирон (най-обикновен),хващам го с топуза и вадя вдлъбнатината,но ако може да се купи нещо фабрично на прилична цена,винаги е добре дошло.Иначе,панелите и вратите си ги разтапицирам,този метод го ползвам за места,до които няма достъп с чук и подбивки-колонки,"глухи" места на вратите и панелите.
                            Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Въпрос за изчукване ....на ламарините на кола

                              Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
                              Е,в момента го прилагам този начин с помоща на телоподаващото,прикапвам пирон (най-обикновен),хващам го с топуза и вадя вдлъбнатината,но ако може да се купи нещо фабрично на прилична цена,винаги е добре дошло.Иначе,панелите и вратите си ги разтапицирам,този метод го ползвам за места,до които няма достъп с чук и подбивки-колонки,"глухи" места на вратите и панелите.
                              Лошото на тази система е че после има много за шлайфане.С апарата който описах почти не остават следи и се работи много бързо.
                              DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                              Skype: pach_bs

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X