Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Инвертори и асинхронни двигатели?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Инвертори и асинхронни двигатели?

    Първоначално публикуван от proscrip Преглед на мнение
    Пробвах се да запаля една машина за вода със 100 W компресор, през инвертор уж 1000 вата, с пикова мощност 2 кв и релето на компресора само прецъка и толкова, даде индикация за претоварване на инвертора,
    Нормално, забравяш, че освен компресора за охлаждане има и нагревател за горещата вода, който е поне киловат. Те се опитват да тръгнат заедно. Като добавиш и пусковия ток на компресора и става претоварване

    Коментар


    • #32
      До: Инвертори и асинхронни двигатели?

      Eeee, момчета съвсем за мезе ме взехте , прекъснал съм разбира се нагревателя, който е 500 Вата, просто исках да си охлаждам бирата като я наливам в казанчето за студена вода, което е към 4 л - щото в офиса става перфектно за тази цел. Стана и с един друг инвертор като бях предния път на Крапец - уж същия, то аз и за това я взех тази машина за вода за 50 лв си имам хладилна чанта с компресор, но явно не иска да тръгва на всички инвертори, а предния дори беше 800 Вт 1500 пик. Пък охлажда 4 л бира за 10 мин. до 5 С при външна 27-28 за три дена не можа да изхаби един 72 Ач акумулатор. Просто питам дали ако взема един пусков кондензатор от ел. мотор ще имам файда за пусковия ток, че всеки носи различен инвертор на такива мероприятия.

      Коментар


      • #33
        До: Инвертори и асинхронни двигатели?

        Първоначално публикуван от proscrip Преглед на мнение
        Eeee, момчета съвсем за мезе ме взехте , прекъснал съм разбира се нагревателя, който е 500 Вата, просто исках да си охлаждам бирата като я наливам в казанчето за студена вода, което е към 4 л - щото в офиса става перфектно за тази цел. Стана и с един друг инвертор като бях предния път на Крапец - уж същия, то аз и за това я взех тази машина за вода за 50 лв си имам хладилна чанта с компресор, но явно не иска да тръгва на всички инвертори, а предния дори беше 800 Вт 1500 пик. Пък охлажда 4 л бира за 10 мин. до 5 С при външна 27-28 за три дена не можа да изхаби един 72 Ач акумулатор. Просто питам дали ако взема един пусков кондензатор от ел. мотор ще имам файда за пусковия ток, че всеки носи различен инвертор на такива мероприятия.
        От кондензатор - полза никаква.

        За инвертора - може да не е той, а кабелите до акумулатора или самият акумулатор. За да изкара 1000 вата, той дръпва едни юнашки 100+ ампера. Ако кабелите за 12 волта са прекалено тънки или дълги, това може да е причината.

        Приборите, които си описал (компютър, ....) в никакъв случай не събират 800 вата. Може би, половината или някъде там.

        Коментар


        • #34
          До: Инвертори и асинхронни двигатели?

          Я кажи каква е тази машина че и на мен ми стана интересно .
          0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

          Коментар


          • #35
            До: Инвертори и асинхронни двигатели?

            Кабелите са 20 квадрата, акумулатора пали един дизел, тъй че пусков ток има, явно съвсем малко не достига да тръгне компресорчето - щото днес го пуснах със същата схема като преди това закачих плотера, който е с 2 мотора по 300 вата и го изключих като включих компресора.

            Машината е най-нормална машина за студена и топла вода, но не с елемент на Пелтие, както почнаха да ги правят напоследък, а с компресор с към 100 гр фреон, шунтирал съм топлия контейнер и нагреватели, има алуминиев съд за вода към 4 л, който е опасан от охладителя и много бързо изстудява. Жалко че ново такова е почти изклю да се намери, а втора ръка са с прецакани всички компресори.

            Коментар


            • #36
              До: Инвертори и асинхронни двигатели?

              Явно е до тип защита на инвертора и моя се побърква от асинхронни товари , но има някои по-често най-простите не ги бърка един познат така пусна компресор 1квт на инвертор 1квт и завъртя , а моя от една бормашина се предаде , иначе компютри му вържи колкото искаш . На компресорите за хладилниците е кофти пусковия ток , докато завърти все едно късо за някои инвертори , други не ги усещат .
              Един жокер извън темата - с пакет кондензатори (на входа на инвертора) 50-100 000 микро и ли колкото ти се откъсне от джоба можеш да сложиш два пъти по-тънък кабел и е по-добре за другите консуматори . Някой ще каже , че кабела е по-евтин , но на мен ми се е налагало да пускам 50м и разликата между 10 и 20 квадрата е голяма .
              0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

              Коментар


              • #37
                До: Инвертори и асинхронни двигатели?

                Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
                Явно е до тип защита на инвертора и моя се побърква от асинхронни товари , но има някои по-често най-простите не ги бърка един познат така пусна компресор 1квт на инвертор 1квт и завъртя , а моя от една бормашина се предаде , иначе компютри му вържи колкото искаш . На компресорите за хладилниците е кофти пусковия ток , докато завърти все едно късо за някои инвертори , други не ги усещат .
                Един жокер извън темата - с пакет кондензатори (на входа на инвертора) 50-100 000 микро и ли колкото ти се откъсне от джоба можеш да сложиш два пъти по-тънък кабел и е по-добре за другите консуматори . Някой ще каже , че кабела е по-евтин , но на мен ми се е налагало да пускам 50м и разликата между 10 и 20 квадрата е голяма .
                Не е ли правилно, да се сложи инверторът до акумулатора, а оттам - нормални кабели за 220? Иначе, кондензатор от този калибър в колата е полезен и за други неща.

                Коментар


                • #38
                  До: Инвертори и асинхронни двигатели?

                  При правоъгълен импулс с около 50% запълване и амплитуда 100А пада на напрежение си е все едно при 100А товар . С идеален филтър получаваш 50А постоянен товар и два пъти по-малък пад на напрежение , което е от голямо значение при 12в . Изразходваната енергия от акумулатора е една и съща , но инвертора изключва при пад на напрежение 10.8 В и , ако имаш пик 100А и да речем при този ток пад в кабелите 1волт инвертора ще изключи доста преди капацитета на акумулатора да се е изчерпал . Пакет кондензатори 4700 микроФ/16в 20 бр. на пробна печатна платка е с малк размер и върши добра работа .
                  0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                  Коментар


                  • #39
                    До: Инвертори и асинхронни двигатели?

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Не е ли правилно, да се сложи инверторът до акумулатора, а оттам - нормални кабели за 220? Иначе, кондензатор от този калибър в колата е полезен и за други неща.
                    Има места , където не ти дават да пуснеш 220в и тогава научаваш доста полезни неща .
                    0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                    Коментар


                    • #40
                      От: До: Инвертори и асинхронни двигатели?

                      Надигам пак темата,

                      Ситуацията е следната хладилник 85 вата, не тръгва с инвертор 600W/220/12V.

                      Имаме агрегат - възможно ли да пускаме хладилника с агрегата и после да се превключи на 12 V през инвертора.

                      Какво устройство може да се приложи или закупи.

                      Помагайте лаик съм по токовете.
                      only 4 x 4,sim AWD

                      Коментар


                      • #41
                        От: До: Инвертори и асинхронни двигатели?

                        Първоначално публикуван от uazik Преглед на мнение
                        Надигам пак темата,

                        Ситуацията е следната хладилник 85 вата, не тръгва с инвертор 600W/220/12V.

                        Имаме агрегат - възможно ли да пускаме хладилника с агрегата и после да се превключи на 12 V през инвертора.

                        Какво устройство може да се приложи или закупи.

                        Помагайте лаик съм по токовете.
                        Инвертора ли изключва, или просто хладилника не тръгва. Щото ако инвертора, един по-мощен, или поне с по-висока пикова мощност, ще свърши работа.

                        Какъв е инвертора, конкретно? Да не би 600-те вата да са по китайската мерна система?
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Инвертори и асинхронни двигатели?

                          Утре ще питам баща ми.
                          Той е на балкана.
                          Хладилника не тръгва доколкото разбирам.
                          Иска да му купя по мощен инвертор - но ми се струва, че трябва да анализирам.
                          Тогава да купувам.
                          only 4 x 4,sim AWD

                          Коментар


                          • #43
                            От: Инвертори и асинхронни двигатели?

                            Подал съм грешна информация - инвертора е 300 W. Напрежението което замерва баща ми е 180 V.

                            Не знам дали ще тръгне с 600 W инвертор.
                            only 4 x 4,sim AWD

                            Коментар


                            • #44
                              От: Инвертори и асинхронни двигатели?

                              Просто купи читав инвертор, примерно с киловат пикова (краткотрайна) мощност и поне около 500-600W номинална мощност. Тогава и ще тръгне. 180V са извън всякакви норми. Нормата е 187-264V, до колкото помня. Но за инвертор няма никаква причина да не държи 220 или около това. Просто трябва да е читав.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #45
                                От: Инвертори и асинхронни двигатели?

                                Би ли дал съвет от коя марка да търся.

                                И не ми е ясен въпроса със синусиодалния ток.
                                only 4 x 4,sim AWD

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X