Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лебедка - направи си сам

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Лебедка - направи си сам

    4етох някьде 4е правели лебедка от стартер на УАЗ ако някой има инфо по вьпроса ще сьм много благодарен ако го сподели.
    Сузуки Самурай-старт от скрапа
    0885192667

  • #2
    Ще ти кажа, обаче имам условие. Един вид ще си платиш.
    Забрави да пишеш четворки, азбуката на която са свикнали кьоравите ми стари очи е само от букви, цифрите - отделно.

    Коментар


    • #3
      diavol koleda

      Стефане аз тържествено обещавам че никога вече в твое присъствие няма да поша четворки подшушни сега секрета човека съм убеден че и тои няма да пише вече четворки
      ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
      тел.088четири 9едно9 4нула4
      -------------------------------------------------------

      Коментар


      • #4
        Извинете неопитноста ми но докато намеря това "ч" изредих цялата клавиатура А отделно както казва и Вьлка ще почерпя по чай като се видим
        Сузуки Самурай-старт от скрапа
        0885192667

        Коментар


        • #5
          Колега ще кажеш ли каква е цаката?

          Коментар


          • #6
            Питерската лебедка е такава. Това е все едно Варн, а мотора верно е преправен стартер от УАЗ. Предния капак е друг, с лагер вместо втулка.

            Коментар


            • #7
              Идеята горе-долу ми е ясна , но проблемът ми е в намирането на предавка от ротора към барабана на лебедката Стартерът го дават с около 4500 об.мин. Смятяй какво предавателно отношение трябва да има!
              Сузуки Самурай-старт от скрапа
              0885192667

              Коментар


              • #8
                Да, това е ужасния проблем((( Примерно 1:200 ... А хубавите червяци могат 1:40, че и тях ги няма. А после разбира се трябва още един редуктор. Те затова и ги правят планетарни, единственото което работи криво-ляво и е с поносимо тегло ...
                За сравнение - авиационните които могат да вдигат 100 кила 10 минути веднъж на 15 минути, или 500 пак 10 но на половин час тежат 20-тина кила, имат конструкция на часовник и две моторчета с по 12 000 оборота ...
                Няма щастие.

                Коментар


                • #9
                  Нещо не са верни данните. Редукторите за лебедки за в диапазона 1:140 до към 1:500. Двигателите от стартери имат своите предимства които са най-вече в цената и в лесната подмяна на дефектиралия възел. Но лебедката по принцип има по различни изисквания - например като време на работа и дълговечност (ресурс). Един много екзотичен вариант за редуктор е използван от руски производител на лебедки и е ремъчна предавка като след нея има редуктор със зъбни колела. Нямам идея как би изглеждала лебедка с няколко ремъчни предавки една след друга и дали механично това е осъществимо. Но това е съвсем лесно за реализация и в домашни условия...

                  Ако сте решили да си правите сам лебедка от стартер може би е добра идея да се поинтересувате от стартер за УАЗ производство на Херсон който е по-малък като размер и има вграден редуктор. Но имайте в предвид че конструирането на лебедка е сложно занятие и ако си сметнете разхода на време, материали и труд може да се окаже че ако междувременно свършите нещо с професията която имате ще сте изкарали за няколко лебедки
                  VPetrov.photography

                  Коментар


                  • #10
                    Не, не! Забрави го редукторния стартер! Нулева надеждност(((
                    Е така де, 1:200 вече работи и още има смислен обем. А Сингера си е Сингер - най-добрата на света шевна машина. Няма ядове да направиш цяла паяжина от ремъци, а как тая работа работи мокра, а? Правилно, не работи)) Четете класиката!

                    Коментар


                    • #11
                      Стефане не си много прав, има вече такава лебедка и противно на всички очаквания си работи идеално и под вода. (говоря за ремъчната предавка) Иначе аз не казвам че съм фен на това решение, просто е единственото просто за реализация в домашни условия за което се сещам. А то може да се усъвършенства: например верижна предавка... Въобще да подчертая че най-добре са си готовите решения по въпроса...
                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • #12
                        Хи-хи) Това е първата Уляновска лебедка. Още никой не я беше виждал когато писах за тия И бъдещи свойства, и кой ми повярва - кой не. А както се появи в магазините - така и я кръстиха Сингер, и вече всички ми вярваха) Беше отдавна, още миналия век А втората вече "неуловимо прилича на Варн" както казва FSA ... Ауто.ру има мноооого дебел архив
                        Тя реално НЕ работи, няма кво да се лъжем. А колкото да плашиш гаджетата на паркинга може и просто презерватив в куфарче, хем тежи по-малко ))

                        Коментар


                        • #13
                          Ако се върнем в началото на въпроса смятам, че стартера не е много подходящ за мотор на лебедка
                          Не знам нужна ли е такава мощност?! Около 1kW?!
                          Предвиден е да работи при ниски обороти и на празен ход може да се пръсне буквално
                          Ротора лагерува на втулки
                          Предвиден е за кратковременна работа - няма никакво охлаждане

                          Коментар


                          • #14
                            10 ескимоси вадят огромен кит с въже и няколко последователни полиспаса...
                            Трябва ли ти "Направи си срам"?
                            Ако можеш да дръпнеш въже със сила 80 кг. след втория си на 160, след третия си на 320, четвъртия - 640 и след петия - 1280 кг. и вадиш на един бицепс УАЗката..

                            Въжето трябва да е 25-30 метра и пет макари..

                            Коментар


                            • #15
                              Не знам нужна ли е такава мощност?! Около 1kW?!
                              Мощност от 1 кW е малка за средна или голяма лебедка (8000lb до 12000lb). Обичайните мощности на лебедките в този диапазон са 2 до 4кW (300А до 600А - при 12В)
                              Предвиден е да работи при ниски обороти и на празен ход може да се пръсне буквално
                              Не са толкова високо оборотни не смятам, че ще е проблем пък и при лебедката едва ли ще му се наложи много да работи на празен ход.

                              Ротора лагерува на втулки
                              Практика е и при повечето лебедки задната част на ротора да е лагерувана на втулка и само предната да е на лагер, при стартерите наистина повечето са и отпред на втулка (не се гони дълготрайна работа) и това е сериозен проблем.

                              Предвиден е за кратковременна работа - няма никакво охлаждане
                              Факт, но и повечето електрически лебедки не бива да работят с пълно натоварване повече от 1 мин.

                              Ако можеш да дръпнеш въже със сила 80 кг. след втория си на 160, след третия си на 320, четвъртия - 640 и след петия - 1280 кг. и вадиш на един бицепс УАЗката..
                              Принципно е вярно само не трябва да се забравят загубите от триене, които в един момент ще "изядат" печалбите... А 1280кг не е достатъчно за повечето ситуации. По-добра идея е комбинацията от полиспаст и лост т.е. Hi-Lift + кит за дърпане
                              VPetrov.photography

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X