4етох някьде 4е правели лебедка от стартер на УАЗ
ако някой има инфо по вьпроса ще сьм много благодарен ако го сподели.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Лебедка - направи си сам
Свий
X
-
diavol koleda
Стефане аз тържествено обещавам че никога вече в твое присъствие няма да поша четворки
подшушни сега секрета човека съм убеден че и тои няма да пише вече четворки
ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
тел.088четири 9едно9 4нула4
-------------------------------------------------------
Коментар
-
Да, това е ужасния проблем((( Примерно 1:200 ... А хубавите червяци могат 1:40, че и тях ги няма. А после разбира се трябва още един редуктор. Те затова и ги правят планетарни, единственото което работи криво-ляво и е с поносимо тегло ...
За сравнение - авиационните които могат да вдигат 100 кила 10 минути веднъж на 15 минути, или 500 пак 10 но на половин час тежат 20-тина кила, имат конструкция на часовник и две моторчета с по 12 000 оборота ...
Няма щастие.
Коментар
-
Нещо не са верни данните. Редукторите за лебедки за в диапазона 1:140 до към 1:500. Двигателите от стартери имат своите предимства които са най-вече в цената и в лесната подмяна на дефектиралия възел. Но лебедката по принцип има по различни изисквания - например като време на работа и дълговечност (ресурс). Един много екзотичен вариант за редуктор е използван от руски производител на лебедки и е ремъчна предавка като след нея има редуктор със зъбни колела. Нямам идея как би изглеждала лебедка с няколко ремъчни предавки една след друга и дали механично това е осъществимо. Но това е съвсем лесно за реализация и в домашни условия...
Ако сте решили да си правите сам лебедка от стартер може би е добра идея да се поинтересувате от стартер за УАЗ производство на Херсон който е по-малък като размер и има вграден редуктор. Но имайте в предвид че конструирането на лебедка е сложно занятие и ако си сметнете разхода на време, материали и труд може да се окаже че ако междувременно свършите нещо с професията която имате ще сте изкарали за няколко лебедки
Коментар
-
Не, не! Забрави го редукторния стартер! Нулева надеждност(((
Е така де, 1:200 вече работи и още има смислен обем. А Сингера си е Сингер - най-добрата на света шевна машина. Няма ядове да направиш цяла паяжина от ремъци, а как тая работа работи мокра, а? Правилно, не работи
)) Четете класиката!
Коментар
-
Стефане не си много прав, има вече такава лебедка и противно на всички очаквания си работи идеално и под вода. (говоря за ремъчната предавка) Иначе аз не казвам че съм фен на това решение, просто е единственото просто за реализация в домашни условия за което се сещам. А то може да се усъвършенства: например верижна предавка... Въобще да подчертая че най-добре са си готовите решения по въпроса...
Коментар
-
Хи-хи
) Това е първата Уляновска лебедка. Още никой не я беше виждал когато писах за тия И бъдещи свойства, и кой ми повярва - кой не. А както се появи в магазините - така и я кръстиха Сингер, и вече всички ми вярваха
) Беше отдавна, още миналия век
А втората вече "неуловимо прилича на Варн" както казва FSA ...
Ауто.ру има мноооого дебел архив
Тя реално НЕ работи, няма кво да се лъжем. А колкото да плашиш гаджетата на паркинга може и просто презерватив в куфарче, хем тежи по-малко
))
Коментар
-
Ако се върнем в началото на въпроса смятам, че стартера не е много подходящ за мотор на лебедка
Не знам нужна ли е такава мощност?! Около 1kW?!
Предвиден е да работи при ниски обороти и на празен ход може да се пръсне буквално
Ротора лагерува на втулки
Предвиден е за кратковременна работа - няма никакво охлаждане
Коментар
-
10 ескимоси вадят огромен кит с въже и няколко последователни полиспаса...
Трябва ли ти "Направи си срам"?
Ако можеш да дръпнеш въже със сила 80 кг. след втория си на 160, след третия си на 320, четвъртия - 640 и след петия - 1280 кг. и вадиш на един бицепс УАЗката..
Въжето трябва да е 25-30 метра и пет макари..
Коментар
-
Мощност от 1 кW е малка за средна или голяма лебедка (8000lb до 12000lb). Обичайните мощности на лебедките в този диапазон са 2 до 4кW (300А до 600А - при 12В)Не знам нужна ли е такава мощност?! Около 1kW?!
Не са толкова високо оборотни не смятам, че ще е проблем пък и при лебедката едва ли ще му се наложи много да работи на празен ход.Предвиден е да работи при ниски обороти и на празен ход може да се пръсне буквално
Практика е и при повечето лебедки задната част на ротора да е лагерувана на втулка и само предната да е на лагер, при стартерите наистина повечето са и отпред на втулка (не се гони дълготрайна работа) и това е сериозен проблем.Ротора лагерува на втулки
Факт, но и повечето електрически лебедки не бива да работят с пълно натоварване повече от 1 мин.Предвиден е за кратковременна работа - няма никакво охлаждане
Принципно е вярно само не трябва да се забравят загубите от триене, които в един момент ще "изядат" печалбите... А 1280кг не е достатъчно за повечето ситуации. По-добра идея е комбинацията от полиспаст и лост т.е. Hi-Lift + кит за дърпанеАко можеш да дръпнеш въже със сила 80 кг. след втория си на 160, след третия си на 320, четвъртия - 640 и след петия - 1280 кг. и вадиш на един бицепс УАЗката..
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар