Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Електрическите ванове на Спиди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Електрическите ванове на Спиди

    Обяснено по най-елементарния начин ! Най-големите мощности като АЕЦ са най-инертни и се регулират бавно ! По гъвкави са ТЕЦ , но и за тях е необходимо време за натоварване и разтоварване ! Най-бързо се включват и изключват ВЕЦ поемайки пиковите натоварвания ! Другото е пълнеж за когато е хубаво времето или има и вятър !В същата поредност е и себестойността на тока с известни уговорки за ВЕЦ-овете ! Логично е най-инертната система да не я клатиш излишно и да търсиш нощна консумация чрез привлекателна цена ! Така , че допълнително натоварване нощно време дори е желателно !

    Коментар


    • #32
      От: Електрическите ванове на Спиди

      Става въпрос не само за натоварване на ВЕЦ ами и на всички преносни съоръжения.
      Някаква съвсем груба сметка.
      Например най-големия разход на ток в жилище е 3 КВт бойлер
      който загрява за 1 час = 3 КВтЧ
      Една Тесла - 80 КВтЧ.
      Ако нощем се зарежда а 10 часа това са 8 КВт консумирана мощност
      Ако досега съм карал икономично на ток със
      3 КВт и си купя Тесла ще имам консумация
      3 + 8 КВт, моментна консумация за първия час.
      Това означава че системата за електроснабдяване
      трябва да издържи близо 4 пъти по-голямо натоварване първия час.
      След това трябва да издържа близо 3 пъти по-голямо натоварване.
      Разбирате че това не са прецизни сметки ами само груба илюстрация.
      Ако някой има по-точни данни от статистика може да ги представи тук
      за да можем да коментираме в детайли.
      "Той е не повече от анекдот." - това са думи на голям производител на автомобили.
      И ако пазарът определя каква кола да се произвежда пак стигаме до счетоводителите
      които плюнчат молива и смятат колко ще спечелят он нея.
      Общо овцете следват пазара а лъвовете създават пазара какъвто им харесва.
      Включително и на електромобилите.
      Всеки мениджър си знае че ако няма търсене на боядисани камъни например - ами създавай търсене.
      Сега изкуствено се генерира търсене на електромобили.
      Въпреки че въобще не са конкурентни.

      Коментар


      • #33
        От: Електрическите ванове на Спиди

        Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
        Като начало цената им обезсмисля покупката ОСВЕН, АКО се финансира по някаква програма.
        Цената е такава защото за момента са първи на пазара . В момента в който излезе още нещо аналогично а вярвай ми японците ; корейците и китайците няма да закъснеят много цената ще падне до доста по приемливи нива .
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • #34
          От: Електрическите ванове на Спиди

          Абсолютно съм съгласен с колегата.Когато някой създаде конкурентен,евтин и отличен продукт,клиентите ще се избият да купуват-справка:Хенри Форд и модел Т.Французите преди да направят това чудо,може би трябваше да се запитат-Ако ние сме потребителите,дали ще сме удоблетворени от тази кола?Това ли иска клиента?Ще върши ли работа на човека,или за тези много пари,няма да е лошо да се абонира за репатрак?Защо въобще трябва да харесваме нещо,направено за отбиване на номера-не е важно кои са първопроходниците в даден бизнес,а кой си отхапе най-голямото парче от баницата.Значи да удовлетвори клиента.Хич не съм оптимист за бъдещето на френските автомобилопроизводители-не желаят да се вслушват в критиките,и да се поправят,да се учат от грешките си.Както го правят корейците.От високо се пада лесно,а и е много болезнено.Няма такива лъвове,и няма и да има,да могат да си създадат пазар за боклуците.Хората не са глупави,и ще ги отхвърлят

          Коментар


          • #35
            От: Електрическите ванове на Спиди

            Първоначално публикуван от slavi888 Преглед на мнение
            Става въпрос не само за натоварване на ВЕЦ ами и на всички преносни съоръжения.
            Някаква съвсем груба сметка.
            Например най-големия разход на ток в жилище е 3 КВт бойлер
            който загрява за 1 час = 3 КВтЧ
            Една Тесла - 80 КВтЧ.
            Ето от тук ти почва кривата сметка. Нормалният човек не ползва всеки ден 80-те киловатчаса на Тесла-та, еле па в Европа. Няма за какво. Ако всичките коли веднага се превърнат в електрически, консумацията на ток в европейски мащаб примерно ще се удвои. Само че това няма да стане веднага, а в продължение на десетки години, през които енергийните мрежи ще могат да се обновят. Отделно че за много цели ДВГ ще останат по-реалистичния вариант.

            Колкото до изкуственото търсене - има-няма 50 години се генерира изкуствено търсене на автомобили с ДВГ. Нека сега се върнем малко към основите на проблема.

            Коментар


            • #36
              От: Електрическите ванове на Спиди

              На практика теорията струва голямата част от изграждането на електромобил. Акумулаторите не струват чак толкова много, електромоторите също не вярвам да са по-скъпи от двг.
              А за китайците: забелязвам все повече велосипеди с електродвигатели. Спомням си, че по пътя нагоре към село изпреварих ел. велосипед, който се движеше със скорост от около 15-25 км/ч, а аз с обикновен велосипед се движа с 5-7 км/час, но само ако не ми е горещо. Тогава спирам да охлаждам. Не вярвам ел. оборудването да е на Телсла, Рено или Пежо.

              Аз лично всеки работен ден минавам едни задължителни 60 км за да ходя на работа. За последната година съм дал 1815 лв. за горива, което е средно 5 лв на ден.
              Устройва ме автомобил с гарантиран пробег 200 км. с едно зареждане, да може да поддържа 130 км/ч и да има пътно поведение и глезотийките които ги има всеки среден клас автомобил с двг.
              Така, че ако сметката ми излиза с удоволствие ще карам електричка на мястото на евридейката Мазда 6, а джипа пак ще си го карам през почивните дни.

              П.П. Моля отговорния мод. да премести в темата "Хибриди" тези последните постове.
              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

              Коментар


              • #37
                От: Електрическите ванове на Спиди

                Първоначално публикуван от slavi888 Преглед на мнение
                Става въпрос не само за натоварване на ВЕЦ ами и на всички преносни съоръжения.
                Някаква съвсем груба сметка.
                Например най-големия разход на ток в жилище е 3 КВт бойлер
                който загрява за 1 час = 3 КВтЧ
                Една Тесла - 80 КВтЧ.
                Ако нощем се зарежда а 10 часа това са 8 КВт консумирана мощност
                Ако досега съм карал икономично на ток със
                3 КВт и си купя Тесла ще имам консумация
                3 + 8 КВт, моментна консумация за първия час.
                Това означава че системата за електроснабдяване
                трябва да издържи близо 4 пъти по-голямо натоварване първия час.
                След това трябва да издържа близо 3 пъти по-голямо натоварване.
                Разбирате че това не са прецизни сметки ами само груба илюстрация.
                Едно време учителката ми по физика г-жа Влахова казваше : Кой не знае закона на Ом-а да си оди дома !

                Коментар


                • #38
                  От: Електрическите ванове на Спиди

                  Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнение
                  Цената на акумулатора е около 8000.
                  Имаше някаква схема, да вземеш батериите под наем от ''Рено'' Плаща се някаква месечна такса и когато им свърши живота, ги подменят. С цифри не мога да се ангажирам, но мога да поразпитам, да се знае за статистиката.
                  На сърбела майката му е чесането.
                  Борислав Борисов Русе О885 О37815

                  Коментар


                  • #39
                    От: Електрическите ванове на Спиди

                    Първоначално публикуван от stankos Преглед на мнение
                    Едно време учителката ми по физика г-жа Влахова казваше : Кой не знае закона на Ом-а да си оди дома !
                    И къде в цитираното от теб мнение се вижда незнание на "закона на ома"?

                    Коментар


                    • #40
                      От: Електрическите ванове на Спиди

                      Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
                      И къде в цитираното от теб мнение се вижда незнание на "закона на ома"?
                      По- скоро КПД му куца на цитираното мнение и леко фриволните много "ако"-та. Щото, "тока" сме свикнали да си го взимаме от контакта, ама картофите не растат в магазина.
                      Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Електрическите ванове на Спиди

                        Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
                        По- скоро КПД му куца на цитираното мнение и леко фриволните много "ако"-та. Щото, "тока" сме свикнали да си го взимаме от контакта, ама картофите не растат в магазина.
                        Без съмнение има неяснота колко аджеба са 80kWh и какво могат, но другото си е съвсем наред.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Електрическите ванове на Спиди

                          Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
                          Без съмнение има неяснота колко аджеба са 80kWh и какво могат, но другото си е съвсем наред.
                          Май и ти не го знаеш !

                          Коментар


                          • #43
                            От: Електрическите ванове на Спиди

                            Първоначално публикуван от stankos Преглед на мнение
                            Май и ти не го знаеш !
                            Възможно е. Все пак, къде има проблем със Закона на Ом в цитираното мнение? За улеснение го цитирам още веднъж.

                            Става въпрос не само за натоварване на ВЕЦ ами и на всички преносни съоръжения.
                            Някаква съвсем груба сметка.
                            Например най-големия разход на ток в жилище е 3 КВт бойлер
                            който загрява за 1 час = 3 КВтЧ
                            Една Тесла - 80 КВтЧ.
                            Ако нощем се зарежда а 10 часа това са 8 КВт консумирана мощност
                            Ако досега съм карал икономично на ток със
                            3 КВт и си купя Тесла ще имам консумация
                            3 + 8 КВт, моментна консумация за първия час.
                            Това означава че системата за електроснабдяване
                            трябва да издържи близо 4 пъти по-голямо натоварване първия час.
                            След това трябва да издържа близо 3 пъти по-голямо натоварване.
                            Разбирате че това не са прецизни сметки ами само груба илюстрация.
                            Ако някой има по-точни данни от статистика може да ги представи тук
                            за да можем да коментираме в детайли.
                            "Той е не повече от анекдот." - това са думи на голям производител на автомобили.
                            И ако пазарът определя каква кола да се произвежда пак стигаме до счетоводителите
                            които плюнчат молива и смятат колко ще спечелят он нея.
                            Общо овцете следват пазара а лъвовете създават пазара какъвто им харесва.
                            Включително и на електромобилите.
                            Всеки мениджър си знае че ако няма търсене на боядисани камъни например - ами създавай търсене.
                            Сега изкуствено се генерира търсене на електромобили.
                            Въпреки че въобще не са конкурентни.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Електрическите ванове на Спиди

                              Ами в закона на Ом нямаш Киловати , има напрежение , големина на тока и съпротивление ...с думи прости при увеличаване на товара т.е. големината на тока и не можели да влияеш на напрежението можеш да влияеш на съпротивлението ! Едва ли бойлера и гаражната инсталация са ти на един бушон , но и да е така е достатъчно да промениш инсталацията с по-дебела !

                              Коментар


                              • #45
                                От: Електрическите ванове на Спиди

                                Между другото при зареждането има загуби поне 20-30% - за да се зареди акумулатор 80кВч, би трябвало да се изконсумират от контакта поне 100кВч...
                                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X