Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Електрическите ванове на Спиди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Електрическите ванове на Спиди

    Някой има ли 1ва/2ра ръка информация за тях? Не толкова ТТ данни, колкото как се държат лято, зима, колко пробег правят и изобщо.

  • #2
    От: Електрическите ванове на Спиди

    Ми спри до някой те вече са достатъчно много,в центъра и го питай,по верна и по-първа ръка няма да има,от тая дето по цял ден я мачка!
    Yamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
    Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp
    Vw passat 6/2.0TDI-CR/DSG6/140hp/2009
    Toyota Hilux/2KD-FTV/102hp/Double Cab/2005

    Коментар


    • #3
      От: Електрическите ванове на Спиди

      Това лесно. Иначе се надявам някой нещо да сподели, да го пообсъдим. За по- интересно.

      Коментар


      • #4
        От: Електрическите ванове на Спиди

        Като начало цената им обезсмисля покупката ОСВЕН, АКО се финансира по някаква програма.
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #5
          От: Електрическите ванове на Спиди

          Имах подозрения, че става дума за някакъв вид непазарно финансиране.

          Коментар


          • #6
            От: Електрическите ванове на Спиди

            И какви са тези ванове, че у наши село не съм виждал такива, електрически.
            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

            Коментар


            • #7
              От: Електрическите ванове на Спиди

              Рено Канго, товарно. Външните впечатления са, че ускорява като изстреляно от прашка и най- много шумят гумите и амортисьорите.

              Коментар


              • #8
                От: Електрическите ванове на Спиди

                Ускорява като от прашка,защото максималният въртящ момент от 226 Нм е наличен от 0 км,и ускорява до 50км/час за 5,1 секунди,нооо до 100км/ч-за 20,3 с.Максималната скорост е 130 км/ч.Главният проблем е обаче автомността-100-140 км,а акумулатора е само 22 kWh-много малък-а на Тесла колко е?Май 80?Цената на акумулатора е около 8000.А колко струва тази електрическа баничка-с климатик,над 60000.Аналогично Канго с 90 коня дизел е с 20000 по-евтино,и няма да му правиш постоянни сметки докъде ще ти стигне тока,а ако караш при -22 градуса,колко ли ще минеш?Спидито може би ги е купило-20 бр. за реклама.А и ги ползват само в града.Не може да го кара извънградско,а и са си купили зарядни станции.Полезният товар на дизела-макс 800 кг,а на електричката-650.Може би трябваше да има и едно малко двигателче-удължител на пробега,но... тогава щеше да е хибрид-нямаше да е чак толкова Хай.Дори и с имагинерна субсидия в България,сметките въобще не излизат

                Коментар


                • #9
                  От: Електрическите ванове на Спиди

                  Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнение
                  България,сметките въобще не излизат
                  Сметките по всякакъв начин ще излезнат по посока ЕКО...
                  Публикувайте отговор

                  Коментар


                  • #10
                    От: Електрическите ванове на Спиди

                    С ток от ТЕЦ-едва лиКитайците на една електротриколка са покрили целият таван със слънчеви панели.Аз карам френски ван,но не мога да отрека че французите са много далеч от стремеж да си изпипват по-добре автомобилите...

                    Коментар


                    • #11
                      От: Електрическите ванове на Спиди

                      Не, ще ги "ударят" надолу с някакви ниски данъци, а в последствие - пътни такси. По страните с мераци в тази насока го правят така... Виз какво Пише за Норвегия - направо ме "плашат"...
                      Публикувайте отговор

                      Коментар


                      • #12
                        От: Електрическите ванове на Спиди

                        Още нямат желание, и възможности може би,за да стигнат това ниво на конкурентноспособност-клиентите ще ги предпочетат,ако предлагат добър продукт.Възможно е и в момента да струва прекалено скъпо,просто трябва още да поевтинеят технологиите,а и акумулаторите също.Би могло да се помисли за цялостно покриване на автомобила със слънчеви панели,а също и климатика да черпи енергия от тях.Добра идея е и всички автомобили,независимо от тип задвижване,да получават пълна,или поне частично задвижване на климатика от слънчеви панели.С високи данъци и такси,не виждам как точно ще наложат електромобилите.Те трябва значително да се подобрят,а и на всяка бензиностанция да има станции за бързо зареждане-15-20 минути.Електромобилът би трябвало да може да измине с едно зареждане поне 4-500 км,а и акумулаторите да са по-леки и евтини.Може и на модул-вадя пакета,около 25-35 кг,и поставям прясно зареден.Може би след 20-30 години...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Електрическите ванове на Спиди

                          Тъй като работя в Спидито (Пловдив) мога да дам реални резултати относно тези недомислици. Карал съм няколко дена такава електричка и кефа е голям.Тръгва рязко, изтрелва се като ракета на светофарите(ако не и върнеш педала на газта на някой завой си пали гумите от въртене),но тези обявени 100-140км на ден са пресилени.Със 100-на спирания и тръгвания на ден не кара повече от 50-70км. Има и копче ЕКО, което я ограничава в мощността,но с този режим още 10-на км. максимум.
                          Нашата в Пловдив се кара всеки ден в Капана и колегата я до зарежда на обяд за 30-40мин, колкото да изкара следобеда.
                          Има 5 литров резервоар за дизел,който захранва печката зимата,която пък е с таймер и можеш да си я нагласяш сутрин да загрее преди да започнеш работа.
                          Има и малък 62 или 75 Ампера акумулатор,който стартира другата голямата батерия или двигателя, не знам и аз какво точно стартира.
                          Тъпото е, че трябва да се кара с включени фарове цял ден,които допълнително скъсяват живота на батерията.
                          YAMAHA WR450F

                          Коментар


                          • #14
                            От: Електрическите ванове на Спиди

                            Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнение
                            ...Може и на модул-вадя пакета,около 25-35 кг,и поставям прясно зареден.Може би след 20-30 години...
                            ...Заредените модули си ги караш в багажника, викаш? И разредения модул- в багажника. Зер, няма да го фърлиш. А-а-а-а, или модулни станции, дето оставяш празно, взимаш пълно? Ама кога са го напълнили и колко?
                            Въпросителните са много- факт. Също така е факт, че без да се закупува и използува тази технология (на каквато и да е цена) тя няма да се развива. Няма нужда да припомням прощъпулника на електричеството, телеграфа, компютрите... първите мобилни телефони струваха колкото една гарсониера. Всичко си идва на мястото, ако има пазар.
                            Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Електрическите ванове на Спиди

                              Имах впредвид модула да се сменя например на бензиностанция-пълно за празно...Жалко,ако франсетата не са се сетили да монтират LED дневни светлини,и да не се кара на фарове,а защо не и те да са LED...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X