От: Хибриди
Джипката също имаше вариант да бъде с Адблу (и от 2016 са задължително с такава система), но моя е Евро 5В без адблу.
Нов инструкцията пише, че DEF замръзва при -12С, и затова да не се препълва резервоара при такива температури, защото ще замръзне и ще се повреди системата...
Но за експлоатация при всякаква температура - няма проблем. Единствено при допълване на резервоара при много ниски температури, може да изминат няколко 'шофирания' (явно да се размрази течността), преди новото ниво да се отрази в компютъра...
Системата има подгрев...
Като освен това явно изчиства тръбите след изгасяне на двигателя - в инструкцията пише, че може да се чуе как работи помпата известно време след спиране на двигателя, за да прочисти тръбите/системата...
Джипката също имаше вариант да бъде с Адблу (и от 2016 са задължително с такава система), но моя е Евро 5В без адблу.
Нов инструкцията пише, че DEF замръзва при -12С, и затова да не се препълва резервоара при такива температури, защото ще замръзне и ще се повреди системата...
Но за експлоатация при всякаква температура - няма проблем. Единствено при допълване на резервоара при много ниски температури, може да изминат няколко 'шофирания' (явно да се размрази течността), преди новото ниво да се отрази в компютъра...
Системата има подгрев...
Като освен това явно изчиства тръбите след изгасяне на двигателя - в инструкцията пише, че може да се чуе как работи помпата известно време след спиране на двигателя, за да прочисти тръбите/системата...
Коментар