Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хибриди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Хибриди

    Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
    с хибрида на Тата.
    бъзикайте се вие, ама... вчера съобщиха, че китайската Geely^ е придобила 10% от Даймлер... Нищо, че вече притежават и Volvo...
    А когато Тесла*/**/*** почне да произвежда по 5 млн. коли на година, под 50.000 $ в Европа ще спре тока...

    _____________________
    ^Оформилото се като самостоятелен бранд спортно поделение на Volvo - Polestar ще представи първият си самостоятелен модел след по-малко от месец в Женева.
    Автомобилът ще се задвижва от четирицилиндров турбо двигател и два електромотора, монтирани на задната ос.
    Тази схема позволява да се контролира вектора на тягата и да се получи обща мощност от 600 к.с. и въртящ момент от 1000 Нм. Освен това задвижването е 4х4.

    * Кросоувърът Tesla Model X стана първият електромобил, който успява да прекоси пустинята Сахара.
    Електромобилът записа още едно забележително постижение - но не без помощта на Dacia Dokker.
    Отборът се е опитвал да зарежда електромобила си от местната електрическа мрежа, когато има такава възможност, но инфраструктурата невинаги позволява това. Все пак при преминаването през Мароко екипажът е успял да намери дори истинска зарядна станция, построена от местни фенове на Tesla, и да зареди колапа си от нея.
    Не се съобщава коя версия на Model X са карали двамата хървати през Сахара. Кросоувърът е достъпен в 3 различни модификации - P75, P100 и P100D, като пробегът им е съответно 380, 470 и 460 км.

    ** Загубите на Tesla за миналата година са надхвърлили 2 милиарда долара, обяви компанията.
    Производителят на електромобили завърши последното тримесечие на 2017 г. с рекордна загуба - 771 милиона долара, а за цялата година загубата достигна 2,24 милиарда долара. За 2016 година загубите на Tesla бяха 773 милиона долара.
    За последните три месеца на миналата година Tesla е доставила почти 30 000 автомобили, като 28 425 са Model S и Model X, а 1542 са от новия и достъпен Model 3. За цялата 2017 година производството на Tesla достигна над 102 000 електромобила, а плановете бяха за 100 000 броя.
    През изминалата година компанията на Илон Мъск ограничи производството на Model S и Model X, за да може да насочи повече ресурси към увеличаване на броя сглобени Model 3. През първото тримесечие на тази година производството на Tesla трябва да достигне на ниво 2500 коли на седмица, а в средата на годината и 5000 коли на седмица.
    Отчетът на Tesla за миналата година показва и общо 330 дилърски центрове, както и увеличение на броя на зарядните станции от 338 на 1128.

    *** През 2017 г. в Европа за пръв път са били продадени повече електромобили Tesla Model S, отколкото Mercedes-Benz S-Class, BMW 7-ма Серия и Audi A8.
    Според британска маркетингова компания през миналата година продажбите на Tesla Model S в Европа са се увеличили с 30% до 16 132 бройки. От Mercedes-Benz също отчитат ръст с 3%, но са успели да пласират само 13 359 S-класи, а флагманското BMW е предпочетено от 11 735 купувачи (-13%), съобщава Automotive News Europe.
    Model S е по-близък по габарити до Mercedes-Benz E-Class, BMW 5-та Серия и Audi A6. В ценово отношение обаче "тѐслата" е сравнима с флагманските модели на голямата немска тройка.
    Последно редактирано от ivied; 27-02-18, 11:17.

    Коментар


    • От: Хибриди

      Апропо...
      Експертите от международната рейтингова агенция Fitch са убедени, че електрическите автомобили представляват сериозна заплаха за световните продажби на петрол.

      Причина за това е все по-голяма популярност на "зеленият" транспорт в развитите страни. Не е изключено пиковото търсене на петрол да бъде през 2030 г., след което продажбите на суровината ще започнат да намаляват.

      Анализатори посочват, че до 2025 г. световното търсене на електрически автомобили ще достигне 10 000 000 продадени единици годишно, което е много по-голям показател, отколкото се очакваше по-рано.
      ______________
      Така, че до 2025-та темата за хибридите ще е актуална - после ще мислим за понататък (евентуално)
      Но аз с дизелите приключих... А от догодина много вероятно и Тойота/Лексъс ще се включи в електричарския бизнес... ))
      Последно редактирано от ivied; 27-02-18, 11:30.

      Коментар


      • От: Хибриди

        Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
        ^Оформилото се като самостоятелен бранд спортно поделение на Volvo - Polestar ще представи първият си самостоятелен модел след по-малко от месец в Женева.
        Автомобилът ще се задвижва от четирицилиндров турбо двигател и два електромотора, монтирани на задната ос.
        Тази схема позволява да се контролира вектора на тягата и да се получи обща мощност от 600 к.с. и въртящ момент от 1000 Нм. Освен това задвижването е 4х4.
        Това е последната кола от клипа по-горе. Дано да види бял свят този проект.

        Коментар


        • От: Хибриди

          https://youtu.be/qPOL-hbXkRE

          Не били толкова скучни хибридите
          Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

          Коментар


          • От: Хибриди

            Не са...
            https://youtu.be/Gdvpn5KTjMk
            Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
            0887/осемпет 66 4осем

            Коментар


            • От: Хибриди

              Best-Selling Hybrid Car Brands in Germany in 2017 (Full Year)
              Total Market 84,675

              1 TOYOTA 39,549
              2 AUDI 10,998
              3 BMW 7,749
              4 MERCEDES 5,310
              5 KIA 4,603
              6 VW 4,181
              7 LEXUS 2,641
              8 MITSUBISHI 2,237
              9 HYUNDAI 1,896
              10 VOLVO 1,551
              11 SUZUKI 1,342
              12 PORSCHE 1,341
              13 MINI 504
              14 RENAULT 128
              15 LAND ROVER 107

              Best-Selling Hybrid Car Models in Germany in 2017 (Full Year)
              1 Toyota YARIS 12,243
              2 Toyota C-HR 9,609
              3 Toyota AURIS 8,231
              4 Toyota RAV 4 7,251
              5 Audi A3 4,454
              6 Kia NIRO 4,366
              ..
              12 VW GOLF 1,935
              ..
              14 Hyundai IONIQ 1,894
              ..
              17 Lexus NX 1,462
              18 Toyota PRIUS 1,313
              ..
              21 Porsche PANAMERA 955
              22 Suzuki SWIFT 921
              23 Toyota PRIUS PLUS 898
              24 Mercedes-Benz E-KLASSE 895
              25 Audi Q7 680
              26 Volvo XC90 580
              ..
              30 Lexus RX 476
              31 Volvo XC60 381
              ..
              35 Porsche CAYENNE 309
              ..
              39 Lexus IS 268
              40 Lexus CT 254

              Коментар


              • От: Хибриди

                Наскоро приятел си взе нов Лексъс LS... Учуди ме усещането за редене на предавки като го настъпи - не приличаше на нищо електрическо
                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                Коментар


                • От: Хибриди

                  Добре де, аз пак да си попитам, ама ще вкарам конкретни примери, които са лесни за намиране на нашия пазар и са в приличните ценови ставки.
                  Примерно Киа Стортидж с всички възможни екстри, дизел, автомат 184 коня мога да си закупя нова от магазина за към 62-63К лева. Разхода и в града мисля че е около 10 на сто, навън 7.
                  За 73-75к лева може да си взема и Рав4 хибридна, която не е с всички екстри, ама ще го преглътна. Какъв и е реалния разход на нея, че да имам причина при експлоатация от 5 години да я предпочета. Въпроса не е състезание на марки, а на съпоставими автомобили.
                  Да не подценяваме и първоначалната разлика от 12к лева, които като разлика на горивото са си сериозни пари. 6 000 литра гориво дори само в града са си 60 000 километра пробег повече, още на старта. Ще съм ги минал със Спортиджа, преди дори Рав4 да е превъртял и един оборот на електромотора.
                  Интересно ми е от хора, които имат реален допир с такава кола. Статистиката в нета съм я чел достатъчно и сам.
                  Важно ми е как се държи хибрида на дълъг път, щото само Руси каза за разход, който се доближава до това което очаквам. За разход от 2 на 100 ще ми е трудно да повярвам при нормална, а не щадяща експлоатация.

                  Коментар


                  • От: Хибриди

                    Aко искаш да избиеш хибрид или електричка от разхода на гориво, няма да стане!
                    Аз си купих Лексус 450h защото е мощен, луксозен и АВТОНОМЕН. Той всъщност е топ модела на RX. Харесва ми разбирането на Тойота за среден SUV. Няма общо с RAV.

                    Ако сега си купувам такъв клас кола(по размер) бих разгледал подробно Volvo V40.

                    Да интересна е хибридната технология на Тойота, не вече е стара и не чак толкова ефективна като дизела.

                    Тесла определено ми харесват, но за сега не проявявам интерес да купя iPhone на колела. Пък и всяко Порше след 1980г по нормално шосе ще "разцепи" динамичната Тесла. Скоро старите автомобилни фирми ще имат електрически модели и Тесла ще се отправи към фалита, колкото и да е чаровен лъжец Мъск. Забележете какви са им финансовите резултати за последните 2 години!

                    Не забравяйте, че едно от основните качества на автомобила е АВТОНОМНОСТ!
                    Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                    Коментар


                    • От: Хибриди

                      Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                      Aко искаш да избиеш хибрид или електричка от разхода на гориво, няма да стане!
                      Аз си купих Лексус 450h защото е мощен, луксозен и АВТОНОМЕН. Той всъщност е топ модела на RX. Харесва ми разбирането на Тойота за среден SUV. Няма общо с RAV.

                      Ако сега си купувам такъв клас кола(по размер) бих разгледал подробно Volvo V40.

                      Да интересна е хибридната технология на Тойота, не вече е стара и не чак толкова ефективна като дизела.

                      Тесла определено ми харесват, но за сега не проявявам интерес да купя iPhone на колела. Пък и всяко Порше след 1980г по нормално шосе ще "разцепи" динамичната Тесла. Скоро старите автомобилни фирми ще имат електрически модели и Тесла ще се отправи към фалита, колкото и да е чаровен лъжец Мъск. Забележете какви са им финансовите резултати за последните 2 години!

                      Не забравяйте, че едно от основните качества на автомобила е АВТОНОМНОСТ!
                      Лексус и аз го харесвам, но ми е над бюджета.
                      Не искам да избия разходи от разлика в горивото, но поне да има малка икономическа обосновка. Особено ме вълнува как се държи на дълъг път, щото повечето хибриди в града харчат половината от това, което на извънградско, но за сметка на това не вървят. Също така това което ме блазни е тишината на колата при експлоатация.
                      Инак Тесла........прекрасна идея и евтина реализация. Не може кола за над 100 к лева дори втора употреба, да е цялата пластмасова, да скърца и да и се разминават вратите. Поне личните ми впечатления от експлоатацията и са ми такива.

                      Коментар


                      • От: Хибриди

                        Здравейте, онзи ден ходихме с колега, да купуваме Лексус 400 хибрид. Автотърговецът беше носител на най-малко два Оскара, вози ни из София повче от час, дръпна ни безплатен курс на обучение, разкри ни всички тайни на технологията, всички възможни дефекти и ефекти, главата ми стана на учебен глобус. Честно казано не съм впечатлен от автомобила. При потегляне на ток, трябва много да галиш педала, което в София на всеки светофар ти донася 50 майки и100 клаксона. При нормално каране,/според артиста/ разходът в града бил 10-12л, извън града- горе-долу същото.Якото ускорение,което има при хибридно натоварване, се постига при 4000 оборота, при това полжение, няма как да е този разход. Може би Руси е прав,че технологията е поостаряла. Като цяло не е моята кола. Поздрави!

                        Коментар


                        • От: Хибриди

                          Първоначално публикуван от kok4o1 Преглед на мнение
                          Рав4 хибридна, която не е с всички екстри, ама ще го преглътна. Какъв и е реалния разход на нея, че да имам причина при експлоатация от 5 години да я предпочета.
                          Кой да чете?

                          Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                          Rav 4 hibryd 4WD - 197 к.с.

                          икономично каране - 5,61 л. на 100 км.
                          нормално - 6,09 л. на 100 км.
                          най-висок разход - 7,35 л. на 100 км.
                          Екстрите и са повече от достатъчно, няма да ги изреждам. h версията е с повече вкл. в цената. Или да ги изредя, почвайки от сигнал за мъртвата точка и 360 градусова камера, адаптивен радар към круиз контрола, спиране при пешеходец на пътя, тонколони JBL...?

                          Първоначално публикуван от simo_tonev Преглед на мнение
                          При потегляне на ток, трябва много да галиш педала, което в София на всеки светофар ти донася 50 майки и100 клаксона. При нормално каране,/според артиста/ разходът в града бил 10-12л, извън града- горе-долу същото.
                          Няма такова нещо - ама сега да снимам ли, клипове ли да правя? 10-12 е стигал моменталния разход - средния най-висок е 7.35 л. на 100 км последно зареден от Австрия.
                          На светофар се изтрелва, като искаш има и режим "спорт" с него и бензиновия мотор и 2-та електрически ти дават такава тяга, че... ми е достатъчна. Аз си карам на "Еко" и пак ми стига... Не знам кво сте гледали, ама...
                          Последно редактирано от ivied; 28-02-18, 12:04.

                          Коментар


                          • От: Хибриди

                            Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                            Кой да чете?
                            Аз чета, ама съм останал с впечатление, че не живееш в България?
                            И на мен КИА-та ми даде в Германия декември месец разход от 8 на сто, ама тук си хапва 10 на извънградско.
                            Иначе ми е интересно дали тези разходи ги постигаш с каране извън града дълго време със скорост от 140-150 или си по-внимателен шофьор.

                            Коментар


                            • От: Хибриди

                              Симо, приятели експлоатират RХ400h и разходът им е подобен на посочения от 'артиста'..
                              Разбира се както знаеш - промяна в начина на каране може да ти мръдне разхода с 2л насам натам
                              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                              Коментар


                              • От: Хибриди

                                Близък приятел кара от 6 години RX 400h - потвърждавам - среден разход 10/100.Споделял ми е, че е свалал до 8/100, но не издържал на такова каране.Странното ми е, че по думите му няма значение дали е градско, или извънградско шофиране - все е 10/100.За СУВ с 280 коня май беше - всеки да преценява добре ли е, или не.
                                Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
                                0887/осемпет 66 4осем

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X