Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Оригиналните" части

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: "Оригиналните" части

    В представителство на Нисан семеринг за предната полуоска струва около 70 лв. Същият, този семеринка от фирмен магазин примерно SWAG, CORTECO, ELRING или от сорта струва 10 лева. Къде е истината?
    На сърбела майката му е чесането.
    Борислав Борисов Русе О885 О37815

    Коментар


    • #47
      От: "Оригиналните" части

      В ровенето кьде,как беше ония подпис - и за знание и за незнание се плаща.

      Истината е вьв форума - кой кьде за колко го плаща и от какво е доволен.Така да си оставиш колата някьде с идеята,че е свестен / ако е на голо доверие ...... / нещо на мен странно ми се вижда,21 век,китайците Германци,Индийците джипове правят.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #48
        От: "Оригиналните" части

        Паджероводе, има минерално масло 5W20. Такова ми сипваха в дилъра първите 160 000 километра. После се усетих... Хахаха
        Ама сериозно, карам я на с години на дилъра да си рови по нея. Нямам време да се занимавам. Един ден какво ми щукна да ги попитам какво точно синтетично масло слагат, и ония вика "ми не знам, каквото препоръчват". Е как не знаеш бе, в дилъра масла сменяш, не знаеш какво сипваш. Като се разрових и... минерал. И на 160 000 минах на синтетика. Дилъри...
        https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

        Коментар


        • #49
          От: "Оригиналните" части

          Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
          В представителство на Нисан семеринг за предната полуоска струва около 70 лв. Същият, този семеринка от фирмен магазин примерно SWAG, CORTECO, ELRING или от сорта струва 10 лева. Къде е истината?
          Борко,за семерингите не знам, но за спирачните дискове ,понеже напоследък с това се занимавам,разликата е в третия знак.За конвейра допустимата биене е хилядни ,за марките е стотни.И на тези дето вървят за конвейра се слага само надписът на марката.Това поне съм го видял с очите си.
          Същото мисля е и в другите неща-разликата е в допуските и сглобките.

          Коментар


          • #50
            От: "Оригиналните" части

            Като оставим настрани частите, друг голям проблем е поголовната некомпетентност на работещите във сервизите на представителствата, което произтича може би от демотивираност! Свидетел съм как разкарваха една дизелова Мазда с пътна помощ бая време между София и Пловдив и най на края я зарязаха на паркинга на софииския дилър! Отидохме с мой приятел, "гаражен" майстор и момчето я запали за 10 минути! След това влязахме при приемчика, за да го попитаме какво точно са правили, защото имаше следи от безумни интервенции, а отговора беше -" я се махайте оттука, вие ли ще ни учите" ..това на какво прилича?

            А една от най- големите деруги е обслужването във фирмените сервизи! Позната си взе Кия Сиид нова , и докато изтече лизинга и гаранцията / 5 години/ ходеше за обслужване във фирменото представителство, защото е задължена! Масла, филтри...500 лева! Е за 5 годинки колко ще се "върже" тая Кия..айде нема нужда..
            0899 шест5313нула
            За всекиго по нещо

            Коментар


            • #51
              От: "Оригиналните" части

              Първо дефинирайте какво значи оригинално.Аз съм купувал оригинални части от мото пфое та на които пише мадеин Туция.Преди няколко дена пак от форд сервиза оригинален томпон за Волво-пиши моде ин Румъния.А някой да ми обясни какво значи оригинално.Май най-правилно Борко го е писал.За мен оригинално е сложено в завода при зглобката детайл.Всичко друго ги деля на качествени и ментета.......
              ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

              Коментар


              • #52
                От: "Оригиналните" части

                А тия немци що са купили най-калпавия диск.Що не са земали за 100е диск.Много е важно със какво качество искаш да купиш някоя част.Във Турция има доста калпави но и даста качествени части .Както и в Китай.Това обаче не важи за бг.Тук може да купиш супер менте за една шапка пари.
                Последно редактирано от meha1971; 15-08-13, 13:05. Причина: правопис
                ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                Коментар


                • #53
                  От: "Оригиналните" части

                  Това което е написано за опаковането щампите и отстъпките е напълно вярно, ако искате по ниски цени се регистрирайте като дилари и ще ползвате то 35% отстъпка при различните вносители а те в България са с лопата да ги ринеш.
                  Послендия път дискове Брембо макс двойно вентилирани за Браво на цена 67лв. комплекта. - Готина цена нали?
                  Преди месец ми изтече хидравликата, огледах се видях че помпата е дала фира, в сервиз ми искаха 50лв. за труд и от 40 до 60 лв за помпа втора употреба, Е майната им, реших че с тия пари по добре да си купя нещо отколкото да ги дам за бог да прости. Помпата я свалих за 20мин. с всички побутвания подпирания и я разглобих за 10мин. смених семеринга който купих за 1.70 и общо след 1час имах перфектна хидравлика с промита система и нов АТФ вътре.
                  Относно оригиналните части ми няма такива, оригинални са частите който се произвеждат от Марката и се влагат в автомобила, но Заводите не работят така, примерно Магнети марели правят стъпкови мотори който се влагат в Браво 1.6 след 99-та година и същите се влагат в Ксантия 1.8 моно до 97-ма година, отделно се влагат същите и при алфа и ланча, цената в магазина обаче е малко различна, отивате и питате за браво и ви казват 98лв. крайна клиентска, за ситроен цената на същото нещо е 46.40 крайна клиентска цена. Пример с ключ за опел корса, заготовката е на цена от 15лв. но ако недай си боже се излъжеш да кажеш примерно е че е за Вектра вече отива на 35+лв. само заготовката. Това са примери от моята практика та ви съветвам просто да вкарвате серииния номер в гугъл и да видите какво ще ви излезе и от там почвате да търсите и ще ви излезе доста тънко.

                  Коментар


                  • #54
                    От: "Оригиналните" части

                    Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
                    Въобще не е бивш краварник. Баш си е европейска фабрика с европейски качествен контрол. ползват евтина работна ръка, в което не мисля че има нещо лошо. Ще останеш учуден, но много части за първично вграждане се произвеждат в страни като нашата. Например повечето ламарини за VAG групата се произвеждат в Словакия, голяма част от алуминиевите отливки в Унгария, Арматурните табла и фаровете в Испания и така нататък. Това не ги прави по-малко оригинални.
                    Така де, така де! Изобщо не оставам учуден, както и не съм учуден че качеството пада от година на година! И после ще си спомняме с умиление какви качествени коли и части имаше навремето когато не разчитаха на евтината работна ръка!
                    "Do not correct a fool, for he will hate you;
                    Correct a wise man, for he will appreciate you."

                    Коментар


                    • #55
                      От: "Оригиналните" части

                      Автомобилните части произвеждани в ЕС и нашата страна включително, или извън ЕС, но предназначени за вграждане в европейски марки задължително отговарят на стандарта ISO/TS 16949.
                      Изискванията на този стандарт са на трето място по строгост след космическата/авиационната техника и медицинското оборудване.
                      Тъй като изискванията са високи, голяма част от продукцията се бракува, а и технологичния цикъл е съпроводен от множество тестове които обуславят големи разходи за оборудване, време и персонал. Ценатаа на брака и множеството тестове естествено се калкулира в цената на крайния продукт.

                      Частите които влизат от далечния изток, или от не лицензирани производители, за добро или лошо (по скоро за лошо) не винаги отговарят на стандарта и изискванията за надежност/безопасност. Занижените критерии за качество водят до по малко загуби от брак и по малко разходи за изходящ контол. За това и цените са такива.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X