Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Оригиналните" части

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: "Оригиналните" части

    Защо забравяте ,че основния закон на всеки бизнес е печалбата. Превишение на приходите над разходите.

    Защо цените и надценките са такива -защото сме малък пазар с малки обороти. При положение ,че понякога режийните достигат да 300 % то тогава някой трябва да ги плати тези разходи.
    А в тези разходи влизат много компоненти.На малките обороти никой не дава големи отстъпки .Ффирмите които си държат на качеството си държат и на цените.
    Аз затова съм се ситуирал много прецизно-купувам директно от производителите в Европа.Същите заводи произвеждат за големите брандове ,произвеждат и за афтермаркета на марките.Така мога да постигна по ниски цени и добро качество.Откакто почнах да работя по този начин смея да се похваля не съм имал нито една рекламация. А това което продавам е много чувствително откъм качеството.
    Ей как се хваля ,къде ми е циганката. Просто разказвам нещата отвътре ненапразно се блъскам вече 20 години в този бранш.

    Между другото една фирма ме покани да им продавам частите. Пратиха доста добри цени ,обаче аз съм си недоверчив на колата и там .Искам да видя цеховете където се произвежда.Не можело-фирмена политика. Не ги продавам.

    А в Мahle, единствено не ме пуснаха във отдела в който произвеждат буталата да спорта.

    Коментар


    • #32
      От: "Оригиналните" части

      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      Хи хи, Който не е пазарувал от български магазин за авточасти, той не знае за какви надценки става въпрос.
      За който не знае-всички сервизи си имат "собствени" цени в определени магазини, при условие, че пазаруват само от тях.
      Които отстъпки достигат и до над 20% понякога. А не вярвам магазина да не си слага никаква печалба в тези случаи. Значи надценката отива нещо към 25-30%.

      ...
      Магазин за Рено. Купувам радиатор за парно на Рено 9. Искат ми 87.95 лв. Нещо се нервя, че ми е скъп. Продавача и собственик на магазина ми показва компютърен файл, от който ми става ясно, че това нещо го купува за 47.95 лв и че трябва да съм му благодарен за това, че не ми иска пари и за куриерската услуга.

      Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
      Верно ли?! Значи ако спра внезапно насред магистралата, изскоча от колата, извадя щеката и си капна капка масло на ръката трябва да стане мехурче на кожата ми , а? Или успява да изстине докато вдигна капака?
      За да стигне температурата на маслото 150 градуса по целзий, колко трябва да е температурата на охладителната течност?
      Иначе за качествените масла съм съгласен - да имат си цена, макар че не е точно тази на която се продават в България!
      Вярно. Карали ли сте автомобил с "напомпан" фабрично двигател с датчик за температура на вода и такъв за темп. на маслото? Аз съм виждал как темп на водата не мърда от 90 С, а при "тормоз" на двигателя при изкачване в планината темп. на маслото подмина 150 С.
      Последно редактирано от s_s1; 14-08-13, 11:22.
      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

      Коментар


      • #33
        От: "Оригиналните" части

        Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
        Вярно. Карали ли сте автомобил с "напомпан" фабрично двигател с датчик за температура на вода и такъв за темп. на маслото? Аз съм виждал как темп на водата не мърда от 90 С, а при "тормоз" на двигателя при изкачване в планината темп. на маслото подмина 150 С.
        Не, нямам напомпани никакви нито жени нито коли! Карам Ауди А4 Авант 1,9 ТДИ и Ямаха ХТЗ 660 Тенере , и двете са с водно охлаждане, и на двете мога да си полея ръката с маслото от картера им по всяко време без да се сваря, и на двете маслото отива във филтъра, след картера и преди да отиде в двигателя (т.е. в картера трябва да е по-топло от филтъра)! Що не пробва някой да си залее ръката с вряща вода, която завира при 100 градуса, а къде са 120- 150 градуса! То че има точки в двигателя където може да достигне такива температури маслото, никой не спори, но това определено не са картера и масления филтър! Както и да е, нямам намерение да споря повече! Имам достатъчно личен опит и образование за да съумявам да си карам машините безопасно и за тях и за мене вече стотици хиляди километри!
        "Do not correct a fool, for he will hate you;
        Correct a wise man, for he will appreciate you."

        Коментар


        • #34
          От: "Оригиналните" части

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Хи хи, Който не е пазарувал от български магазин за авточасти, той не знае за какви надценки става въпрос.
          За който не знае-всички сервизи си имат "собствени" цени в определени магазини, при условие, че пазаруват само от тях.
          Които отстъпки достигат и до над 20% понякога. А не вярвам магазина да не си слага никаква печалба в тези случаи. Значи надценката отива нещо към 25-30%.

          Толкова за надценките.
          За качеството-в повечето магазини ти предлагат накладки(примерно) от 30, 55 и 83 лева. Със съответстващото качество. Това за твоя модел кола. Сам си решаваш кое да вземеш. Като почти винаги, ако си непознат клиент ти се обяснява каква е разликата, питат те за начина ти на каране, и т.н. Т.е.-стараят се да ти предложат това което реално ще ти върши работа. Много добре знаят, че от имидж се печели повече отколкото от измама.
          Това за сериозните магазини, за гаражчетата с два филтъра и пет свещи на рафта не говоря.
          Аз например никога не съм купувал от най-скъпите части, но и никога от най-евтините. Досега проблеми с частите не съм имал.
          Надценките са много по-големи. Лично аз ползвам през фирмата на роднина до 40% отстъпка при един вносител на авточасти
          (пример: накладки струващи 86лв ги взех за 50лв) И гарантирано остават пари и за печалба на вносителя
          Маржовете са огромни, според мен надценката е поне 100%.
          Jeep Cherokee XJ 2.1TD- продаден
          Grand Cherokee Limited V8 Quadra Drive

          Коментар


          • #35
            От: "Оригиналните" части

            Моят отговор го няма в анкетата.
            Когато давам нещо на монтьор, никога не му нося части. Да си ги търси, да си ги монтира и да си им носи отговорността.
            Когато монтирам аз, се оглеждам внимателно и накрая обикновено монтирам нещо по-добро от оригинално вграденото. Е, понякога от втория път.

            Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
            Верно ли?!
            Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
            ...мога да си полея ръката с маслото от картера им по всяко време без да се сваря
            Темата е малко встрани, но това за маслото по ръката не е критерий. Водата е вода, маслото е масло и са различни работи, а доста масови леки коли си имат щатни режими със 150 градуса по целзий в картера. Отделно покрай клапаните какво се случва.

            Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
            за това май се "наложи" и кражбата на автомобили за части -
            заради търсенето на истински/оригинални части на по-ниски цени...
            Не знам дали това е някакъв нашенски феномен, но е факт.
            За съжаление, не е нашенски феномен. Почти нищо не сме изобретили, включително в бандитлъка.

            Коментар


            • #36
              От: "Оригиналните" части

              Нося си му части като стой та гледай и то в сервиз където са мои хора и главно се занимават с Мерцедес и Баварец.

              Не ме бърка да пазарувам от нета,от Ибей или от частни лица,но ровя и знам кое е качествено и кое не е.Оригинални накладки АТЕ Немски или Аксис Австралийски или Акебоно Японски???Пьрво са Австралийците,после Японците и после Немците.Е има и турски
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #37
                От: "Оригиналните" части

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Моят отговор го няма в анкетата.
                Е, как да го няма? 2-та част на първия въпрос: "или каквито ми предложи майстора" Да се разбира и: "вложи"...
                Последно редактирано от ivied; 14-08-13, 20:36. Причина: вложи

                Коментар


                • #38
                  От: "Оригиналните" части

                  Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                  Е, как да го няма? 2-та час на първия въпрос: "или каквито ми предложи майстора" Да се разбира и: "вложи"...
                  Мисълта ми е, че не участвам изобщо в процеса.

                  Коментар


                  • #39
                    От: "Оригиналните" части

                    В страните където немския е основно средство за комуникация често има такива платени репортажи където показват , колко лошо е да правиш нещо по колата/къщата/жената което не е препоръчано от завода.
                    Обикновения немец им вярва сляпо и вместо да купи оригинални дискове за мерцедеса си от местния пич дето продава оригинални части за същата кола , ходи до баш дилъра да му резнат главата до кръста.

                    Същото нещо с прегледите в Австрия , като си минал преглед при автомобилния клуб OeAMTC все едно колата ти е супер безупречна и са открили всеки един дефект. Това , че бай Миле в кварталния гараж е 10000пъти по компетентен от пъпчивите пичове дето се учат от къде да пуснат фенерчето под надзора на бай Ханс , който до обяд пие по 15 бири и се прави на интересен е друг момент.

                    Всичко е платена реклама .... не им вярвайте, особено на немците. Взеха ми 600€ да сменят амортесьорите на колата , и като вдигнах капака след 20км щях да умра .... не бяха завили дори болтовете им които ги държат за купето. Това в сервиз на Denzel който са официален вносител на BMW & Volvo за Австрия.

                    За Мерцедес няма да разправям , че стана дълга историята ...
                    Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                    Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                    Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                    Коментар


                    • #40
                      От: "Оригиналните" части

                      Първоначално публикуван от Faca Преглед на мнение
                      В страните където немския е основно средство за комуникация често има такива платени репортажи където показват , колко лошо е да правиш нещо по колата/къщата/жената което не е препоръчано от завода.
                      Обикновения немец им вярва сляпо и вместо да купи оригинални дискове за мерцедеса си от местния пич дето продава оригинални части за същата кола , ходи до баш дилъра да му резнат главата до кръста.

                      Същото нещо с прегледите в Австрия , като си минал преглед при автомобилния клуб OeAMTC все едно колата ти е супер безупречна и са открили всеки един дефект. Това , че бай Миле в кварталния гараж е 10000пъти по компетентен от пъпчивите пичове дето се учат от къде да пуснат фенерчето под надзора на бай Ханс , който до обяд пие по 15 бири и се прави на интересен е друг момент.

                      Всичко е платена реклама .... не им вярвайте, особено на немците. Взеха ми 600€ да сменят амортесьорите на колата , и като вдигнах капака след 20км щях да умра .... не бяха завили дори болтовете им които ги държат за купето. Това в сервиз на Denzel който са официален вносител на BMW & Volvo за Австрия.

                      За Мерцедес няма да разправям , че стана дълга историята ...
                      А така, кажи им на вярващите и прехласнатите па дано те разберат, ама надали!
                      На един приятел искаха да му правят основен ремонт на двигателя във фирмен сервиз на ямаха в Германия и му искаха над 1000 евро и това след като си е платил за диагностика в същия сервиз! После Будин от Дупница му оправи мотора като откри че просто CDI-то е заминало! Та вервайте им, те затова са най-добре в Европа, щото има много верващи! А най-добрите им, оригинални маслени филтри, доколкото знам се правят в някакъв бивш краварник край Русе!
                      "Do not correct a fool, for he will hate you;
                      Correct a wise man, for he will appreciate you."

                      Коментар


                      • #41
                        От: "Оригиналните" части

                        Амортесьор оригинален Боге на колата,цена около 170 кинта на пазара или около 350 в Мерцедес.Карам Билщайн доживотна гаранция за 120 кинта и се дьржи много добре вече 150 000 километра.Има и Монро оригинално за 70 ма вози като лодка.Е има и други за по 35 кинта ма тях даже не ги чета как возят.

                        Та така,всеки си избира,чете,преценява и рови за цена.Да ми сложат Монро и да ми вземат 500 кинта малко трудно,пьрво няма да е Монро и второ няма да е 500 кинта.Е ако я остава на някой Мексикански гений нищо чудно и това да се случи ма не им я оставям.

                        И това тук като навсякьде,нищо ново под сльнцето.Ако искам да я "оправя" за 50 кинта и това ще стане ма ще е едно оправяне.........мама мия.

                        Оторизирания сервиз на Мерцедес слага грешни масла в някои модели,а какво остава за другото.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #42
                          От: "Оригиналните" части

                          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                          ...
                          Оторизирания сервиз на Мерцедес слага грешни масла в някои модели,а какво остава за другото.
                          Какво ми говориш. Тук на субаруто в сервиза на субару ми сипаха някакъв Аджип в скоростите (да се чудиш от къде в Щатите са намерили Аджип), та после два пъти я промивах докато престане да хърка като вкарам първа в задръстване. Да са живи и здрави Амсойл че без тях още щях да се карам с тия.
                          Тоест - нямаше, година след това фалираха. Чудя се защо.
                          Издъних се на Тюринг теста

                          Коментар


                          • #43
                            От: "Оригиналните" части

                            То по Меррцедес си пише 0/40 да не слагат,а те тьпчат точно това щото пишело Европейска формула на бутилката.От 50 масла одобрени карам 51вото неодобрено щото е масло,а какво препорьчва Джон ми е все тая.Масло ЕЛФ в Щатите за Мерцедес да си виждал?При положение,че на всеки ьгьл си има Мобил който се препорьчва и от АМГ,а в Амазон пуснаха и 0-50 Мобил което не е в класацията щото било старата истинска технология с мазилата вьтре,а не правено за намаляване на разхода и запазване на катализатора.20 годишен осмак на 2.5 тона кола ще му гоня разход с тьнко масло,ГЕНИАЛНО.


                            Няма да ви снимам какво им представлява магазина и сервиза,има свестни пичове и там и ги знаят много ма тоя дето сипва не чете та се налага да четем ние.И това в сервиза,при Джими Лайтнинга и Пенсойл могат да ми сложат щото Шевито с такова проблеми няма.


                            Оригинално..........е било преди 20 години когато немското е било немско,а не бразилско.Сега се кара с каквото е добро на една определена цена,реално само някои неща по окачването са Немски,всичко друго Японско или Американско.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • #44
                              От: "Оригиналните" части

                              Мда .. тукашния дилър на Мицубиши ми ръга минерално масло .. дават го по спецификация уж да става, ама па го яде колата. Два пъти им дигах скандал щото я препълват .. за да изкара до смяна без доливане. Като си сменях сам маслото със синтетика - оказа се че филтъра се крепи на магия .. как не е текъл не зная.
                              (Паджеровода така и не ми вярва още че 5W20 може да има минерално)

                              Питам ги ..
                              - Абе - тия ваште филтри имат ли клапи (аnti-drain) ? ..
                              - Ми . не знам.
                              - Ми хубаво - аз ще проверя му казвам.
                              - Аа , добре , после ми кажи дали имат ?!

                              Да не казвам че при смяна на ангренажа и сие .. смених сълзяща серво помпа - намерих нова , ама без шайба. Старата шайба биде извадена на 8-ца .. аре нова цяла .. щото само ролка немА. Честито още 300 пари. .. Сополи!

                              Аре и тая тема замина .. извинявам се.

                              Коментар


                              • #45
                                От: "Оригиналните" части

                                Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
                                А най-добрите им, оригинални маслени филтри, доколкото знам се правят в някакъв бивш краварник край Русе!
                                Въобще не е бивш краварник. Баш си е европейска фабрика с европейски качествен контрол. ползват евтина работна ръка, в което не мисля че има нещо лошо. Ще останеш учуден, но много части за първично вграждане се произвеждат в страни като нашата. Например повечето ламарини за VAG групата се произвеждат в Словакия, голяма част от алуминиевите отливки в Унгария, Арматурните табла и фаровете в Испания и така нататък. Това не ги прави по-малко оригинални.
                                На сърбела майката му е чесането.
                                Борислав Борисов Русе О885 О37815

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X