От: "Оригиналните" части
Трябва да се прави разлика между понятията "фирмено", "оригинално" и "откровено менте"! В България малко фирмените политики относно ценообразуването са сбъркани, което кара хората да подминават официалния представител! Защо? Защото примерно, ако вземеш да речем съединител комплект за Мазда от официалното представителство, вътре ще е Айсин, на кутията ще пише Мазда и цената ще е 600лв. Същия този Айсин, купен от другаде ще е около 300...същия! В Субару продават моторно масло , на което пише Subaro by Motul..и е 40 лв/л, а същия Мотул от представителя на Мотул е 25 ...Или да вземем съединителите по принцип..Закс, Айсин, Валео, и т.н са все "маркови" железа...въпрос на избор е предпочитанието, като разбира се не е лошо да се съобразим с това, с което колата излиза от завода като марка! Откровени ментета, като китайски и т.н боклуци е безумие да се купуват и монтират!
Трябва да се прави разлика между понятията "фирмено", "оригинално" и "откровено менте"! В България малко фирмените политики относно ценообразуването са сбъркани, което кара хората да подминават официалния представител! Защо? Защото примерно, ако вземеш да речем съединител комплект за Мазда от официалното представителство, вътре ще е Айсин, на кутията ще пише Мазда и цената ще е 600лв. Същия този Айсин, купен от другаде ще е около 300...същия! В Субару продават моторно масло , на което пише Subaro by Motul..и е 40 лв/л, а същия Мотул от представителя на Мотул е 25 ...Или да вземем съединителите по принцип..Закс, Айсин, Валео, и т.н са все "маркови" железа...въпрос на избор е предпочитанието, като разбира се не е лошо да се съобразим с това, с което колата излиза от завода като марка! Откровени ментета, като китайски и т.н боклуци е безумие да се купуват и монтират!

Коментар