До: Побългаряване на раздатка.
Добре де Стефане. Според теб кое е по-лесно, ако искам да сменям мотора. Да отделя РК като самостотелен възел и да сложа мотора със ск. кутия и карданче или да се изумявам да правя преходни фланци? Мотори веяе сменям 3 и ми писна. Ленд Ровър 2А с мотор от Сиера. Ленд Ровър 3 с мотор МБ-300. Газ 69 с мотор 2.3 Опел и ск. от мерцедес. На Газката кожуха на съединитела го правих в гаража от две парчета 10мм. ламарина. Писна ми. Все ми се струва, че е по-лесно да разделя РК от СК и да ги вързвам с кардан.
Добре де Стефане. Според теб кое е по-лесно, ако искам да сменям мотора. Да отделя РК като самостотелен възел и да сложа мотора със ск. кутия и карданче или да се изумявам да правя преходни фланци? Мотори веяе сменям 3 и ми писна. Ленд Ровър 2А с мотор от Сиера. Ленд Ровър 3 с мотор МБ-300. Газ 69 с мотор 2.3 Опел и ск. от мерцедес. На Газката кожуха на съединитела го правих в гаража от две парчета 10мм. ламарина. Писна ми. Все ми се струва, че е по-лесно да разделя РК от СК и да ги вързвам с кардан.
Коментар