Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Побългаряване на раздатка.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Побългаряване на раздатка.

    Добре де Стефане. Според теб кое е по-лесно, ако искам да сменям мотора. Да отделя РК като самостотелен възел и да сложа мотора със ск. кутия и карданче или да се изумявам да правя преходни фланци? Мотори веяе сменям 3 и ми писна. Ленд Ровър 2А с мотор от Сиера. Ленд Ровър 3 с мотор МБ-300. Газ 69 с мотор 2.3 Опел и ск. от мерцедес. На Газката кожуха на съединитела го правих в гаража от две парчета 10мм. ламарина. Писна ми. Все ми се струва, че е по-лесно да разделя РК от СК и да ги вързвам с кардан.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #17
      До: Побългаряване на раздатка.

      Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
      Добре де Стефане. Според теб кое е по-лесно, ако искам да сменям мотора. Да отделя РК като самостотелен възел и да сложа мотора със ск. кутия и карданче или да се изумявам да правя преходни фланци? Мотори веяе сменям 3 и ми писна. Ленд Ровър 2А с мотор от Сиера. Ленд Ровър 3 с мотор МБ-300. Газ 69 с мотор 2.3 Опел и ск. от мерцедес. На Газката кожуха на съединитела го правих в гаража от две парчета 10мм. ламарина. Писна ми. Все ми се струва, че е по-лесно да разделя РК от СК и да ги вързвам с кардан.
      Тарга, абе топлата вода вече е открита. Какви са тия опели и фордове бре? Вземи една кутия от ГАЗ 69 с късия кардан, после двигател и скорости от правилната марка и си готов. А това дето остава го дай на скрап. Некви много сложни системи правиш. И аз понякога ги правя, но само в краен случай когато друг избор нямам.
      http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

      Коментар


      • #18
        До: Побългаряване на раздатка.

        Да, категорично. То затова и РК от ГАЗ-69 е съкровището и мечтата на джипостроителя. Разбира се.
        Тя е и единствената достъпна и реално използваема. Достатъчно плоска е и отвсякъде е каквато трябва. От Виетнамката вече е голяма и тежка, верно - КОМ-ът е в нея. Разните Атласи са по 2 - 4 хиляди долара. Други изобщо не се и сещам.
        А, имаше някви цивилни лигавщини, мицубиши ли, нещо такова. С понижаваща 1,2)) Това става за вторични суровини ако не са много далече.

        Коментар


        • #19
          До: Побългаряване на раздатка.

          Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
          Тя е и единствената достъпна и реално използваема. Достатъчно плоска е и отвсякъде е каквато трябва. От Виетнамката вече е голяма и тежка, верно - КОМ-ът е в нея. Разните Атласи са по 2 - 4 хиляди долара. Други изобщо не се и сещам
          Раздатката на Нивата е също отделна като на ГАЗ 69 с карданчеОсвен това на Молотовката е също отделна доколкото знам.Също отделна раздатка е на Авиа-та.Раздатки има от много машини които са отделно от кутията и не са по 2-4 хиляди доларараздатката на УАЗ-а ако се направи както трябва също може да стане отделна.Не виждам къде е проблема при положение че се ползва задната част на скоростната кутия и дебелата ламарина/желязо/ на която се закрепва раздатката и скоростната към шасито.

          Коментар


          • #20
            До: Побългаряване на раздатка.

            Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
            Раздатката на Нивата е също отделна като на ГАЗ 69 с карданчеОсвен това на Молотовката е също отделна доколкото знам.Също отделна раздатка е на Авиа-та.Раздатки има от много машини които са отделно от кутията и не са по 2-4 хиляди доларараздатката на УАЗ-а ако се направи както трябва също може да стане отделна.Не виждам къде е проблема при положение че се ползва задната част на скоростната кутия и дебелата ламарина/желязо/ на която се закрепва раздатката и скоростната към шасито.
            Раздатката на Нивата вероятно е слаба за сериозни натоварвания. Не съм пробвал да я товаря с як мотор и не мисля да пробвам. Както по горе написах, на УАЗ-а раздатката е с тъпа конструкция и затова не си заслужава да се преработва в самостоятелен агрегат. Всички останали са камионски и като такива водят след себе си своите проблеми. Виетнамската е използваема само ако се ползват нейните мостове или такива от JEEP.
            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

            Коментар


            • #21
              До: Побългаряване на раздатка.

              Големи и тежки. На Робура пък е крива.
              И кво ще я правиш? Ще я наваряваш? Ми като се усуче? Къде и с какво ще я пробиваш? Аз не знам кои са базовите повърхнини. На координата не знам за раздатката, а главата ще ти отрежат. На фреза само ще изглежда като истинска.
              То, има понятие корпусен детайл, пък отделно преграда ... Тенекето си е тенеке. Руските агрегати са си чугунени. Както трябва. Че напредничавите алуминиеви на разни презморски кантори нещо и на място се разпадат.

              Коментар


              • #22
                До: Побългаряване на раздатка.

                Защо РК наУАЗ да е с тъпа конструкция. Верно е че на Газ 69 е неубиваема, ама... Не бях чувал, че РК на УАЗ е лоша.
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • #23
                  До: Побългаряване на раздатка.

                  Ми, не е много хубава. Вероятно това е и в основата на проблема - че е добавена като секция. Не е в един корпус с останалия силов привод, и явно живее свой живот. Усуква се, помръдва, и в крайна сметка на един ремонт на СК, народът прави РК по десет пъти. Иначе и тя е тривална, и всичко уж и е като хората, ама ... Не съм сигурен. Струва ми се.
                  Виж. Леката кола е всичко на всичко един двигател. Магистралните камиони са всичко на всичко скоростни кутии. Джиповете са мостове и раздатъчна кутия. Понякога - и окачване. Всичко останало са подробности между другото. Като имаш уазова рама, на нея газовска раздатка и военни мостове, няма какво да искаш повече от живота. Вече може да правиш каквото ти скимне, и вероятността да влошиш възможностите е никаква. Това може всичко в класа половин - три четвърти тон. Базата ти е готова. На нея може да слагаш - махаш каквито си искаш мотори, да опитваш каквито се сетиш окачвания, а ако искаш да се извращаваш с някого може да сложиш и плюшени седалки, бял чохъл на волана и пепелник с гласово управление. Важното в конструкцията ще си го имаш.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Побългаряване на раздатка.

                    Стефане супер си го написал ,изкефи ме

                    Коментар


                    • #25
                      До: Побългаряване на раздатка.

                      Абсолютно прав е. Аз съвсем случайно разполагам точно с тази конфигурация и мисля, че по добро от нея ще се намери само за много повече пари.
                      http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                      Коментар


                      • #26
                        До: Побългаряване на раздатка.

                        По-добро за какво? Освен това има рали. За него трябва да махнеш мостовете, или да успееш да гепиш от МАН разработките им от 80-те за дългоходови ресори. Пневмоокачването за толкова малки коли видимо е много далече от използваемост. И триал. За него пък трябва да махнеш рамата, да завариш детска катерушка, а между нея и мостовете - самолетни шасита. Да, за това ти трябва и друга РК. Но не виждам някой скоро да тръгне по Морените, така че и работата с парите не е много спешна.
                        Вървете вече да спите, имате си всичко.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Побългаряване на раздатка.

                          Чакай бе, аз сега се прибирам, може ли поне да вечерям?
                          http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                          Коментар


                          • #28
                            До: Побългаряване на раздатка.

                            Е вчера нали вечеря? Пак ли?
                            Еб... и лягаш. Аз кат съм каталясал също пропускам по нещо.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Побългаряване на раздатка.

                              Как да лягам бе Стефане ...???? .... к'ат си нямам раздатка .... Аа ....
                              Не щеш да ми дадеш твоята .... и това е .... ?!!
                              Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                              Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                              Коментар


                              • #30
                                До: Побългаряване на раздатка.

                                Ми Йори нали я взема. То, той ми я намери преди време, когато още се надявах че може скоро да довърша Багирата и да направя нещо друго. Него като го заобиколя ... По мойте мерки не се прави така.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X